Data: 2013-10-10 11:42:01 | |
Autor: Paweł Muszyński | |
Ku przestrodze - mobiParking | |
Właśnie się zorientowałem - bez żadnego uprzedzenia obciążyli mnie 5 zł
za utrzymanie konta we wrześniu - wprowadzili miesięczną opłatę bez informowania kogokolwiek. Więc przestrzegam - nie wiem, czy dla kont prywatnych tez tak działa, ale na firmowych zaczęli zarabiać. Co ciekawe - na stronie Mobiparking nie mogę znaleźć informacji o tym. Paweł Muszyński |
|
Data: 2013-10-15 14:40:52 | |
Autor: Krzysztof Scharner | |
Ku przestrodze - mobiParking | |
twierdzą, że jak gdzieś na stronie umieszczą regulamin to tak jakbyśmy zostali powiadomieni. SkyCash SA, bo taka firma prowadzi obecnie Mobiparking ukradła mi nieco ponad 12 złotych. to niby nic, ale nie cierpię złodziejstwa :(
|
|
Data: 2013-10-16 09:40:56 | |
Autor: Maciek | |
Ku przestrodze - mobiParking | |
W dniu 2013-10-15 23:40, Krzysztof Scharner pisze:
twierdzą, że jak gdzieś na stronie umieszczą regulamin to tak jakbyśmy zostali powiadomieni. SkyCash SA, bo taka firma prowadzi obecnie Mobiparking ukradła mi nieco ponad 12 złotych. to niby nic, ale nie cierpię złodziejstwa :(W tabeli prowizji i opłat nic nie widzę. Złożyłeś reklamację? -- Pozdrawiam Maciek |
|
Data: 2013-10-16 09:55:23 | |
Autor: Maciek | |
Ku przestrodze - mobiParking | |
W dniu 2013-10-15 23:40, Krzysztof Scharner pisze:
twierdzą, że jak gdzieś na stronie umieszczą regulamin to tak jakbyśmy zostali powiadomieni. SkyCash SA, bo taka firma prowadzi obecnie Mobiparking ukradła mi nieco ponad 12 złotych. to niby nic, ale nie cierpię złodziejstwa :(Już widzę - jest w regulaminie obsługi klientów flotowych, a nie w tabeli prowizji i opłat. To pewnie pierwsza rzecz i jaką można się kłócić. W regulaminie tym jest §15 pkt 3: "O każdej proponowanej zmianie Regulaminu SkyCash powiadomi Użytkownika Flota za pomocą wiadomości e-mail przesłanej na adres podany przy Rejestracji najpóźniej 14 dni kalendarzowych przed datą wejścia w życie zmiany. Użytkownik Flota może wnieść sprzeciw za pomocą wiadomości e-mail aż do daty wejścia w życie zmiany. W przypadku wniesienia sprzeciwu, Umowa wygasa z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie zmian. Użytkownik Flota może także w terminie na wniesienie sprzeciwu wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym. Brak sprzeciwu Użytkownika Flota oznacza akceptację zmiany. Z chwilą Rejestracji Użytkownik Flota składa wniosek o dostarczanie mu propozycji zmian Regulaminu pocztą elektroniczną." Doszło powiadomienie? Wcześniej mamy §8 pkt 16: "Zmiana zasad korzystania z Portalu Flota następuje w trybie § 16 p. 3 Regulaminu." Nie ma takiego paragrafu w regulaminie :-> Znów można się kłócić. -- Pozdrawiam Maciek |
|
Data: 2013-10-16 14:30:34 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Ku przestrodze - mobiParking | |
On Wed, 16 Oct 2013, Maciek wrote:
Regulaminu SkyCash powiadomi Użytkownika Flota za pomocą wiadomości Nie napisali że miało "dojść". Wystarczy jeśli wysłali. I w sumie mają rację - wysyłający maila niewiele może, jeśli serwer mailowy u odbiorcy wiadomość odbierze, ale wytnie, uznając ją za spam. To wcale nie taki rzadki przypadek kłopotów z komunikacją - wiem po sobie, bo sam zaliczyłem :> Dla jasności - odniosłem się WYŁĄCZNIE do tego punktu! pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2013-12-09 19:28:23 | |
Autor: Paweł Muszyński | |
Ku przestrodze - mobiParking | |
W dniu 2013-10-16 09:55, Maciek pisze:
W dniu 2013-10-15 23:40, Krzysztof Scharner pisze:Dawno o tym pisałem, ale odpowiem - doszło, znalazłem tego maila z czerwca, ale pajace dołaczyli informację o zmianie regulaminu do jakiejś reklamy, w temacie było tylko, że działają w nowych miastach. No comments. Paweł |