Ku rozwadze ...

Data: 2010-05-22 21:40:14
Autor: Jerzy Tabortowski
Ku rozwadze ...
- Milczeć - wrzasnął Ponimirski i jego blada twarzyczka chorowitego dziecka zrobiła się czerwona z wściekłości. - Milczeć! Sapristi! Z was się śmieję! Z was! Elita! Cha, cha, cha... Otóż oświadczam wam, że wasz mąż stanu, wasz Cincinnatus, wasz wielki człowiek, wasz Nikodem Dyzma to zwykły oszust, co was za nos wodzi, to sprytny łajdak, fałszerz i jednocześnie kompletny kretyn! Idiota, nie mający zielonego pojęcia nie tylko o ekonomii, lecz o ortografii. To cham, bez cienia kindersztuby, bez najmniejszego okrzesania! Przyjrzyjcie się jego mużyckiej gębie i jego prostackim manierom! Skończony tuman, kompletne zero! Daję słowo honoru, że nie tylko w żadnym Oksfordzie nie był, lecz żadnego języka nie zna! Wulgarna figura spod ciemnej gwiazdy, o moralności rzezimieszka. Sapristi! Czy wy tego nie widzicie? Źle powiedziałem, że on was za nos wodzi! To wy sami wwindowaliście to bydlę na piedestał! Wy! Ludzie pozbawieni wszelkich rozumnych kryteriów. Z was się śmieję, głuptasy! Z was! Motłoch!...

LEWAKI !!

Data: 2010-05-23 11:35:42
Autor: rAzor
Ku rozwadze ...
Użytkownik... he he - Jerzy Tabortowski raczył napisać:
- Milczeć - wrzasn±ł Ponimirski i jego blada twarzyczka chorowitego
dziecka zrobiła się czerwona z w¶ciekło¶ci. - Milczeć! Sapristi! Z was
się ¶mieję! Z was! Elita! Cha, cha, cha... Otóż o¶wiadczam wam, że wasz
m±ż stanu, wasz Cincinnatus, wasz wielki człowiek, wasz Nikodem Dyzma to
zwykły oszust, co was za nos wodzi, to sprytny łajdak, fałszerz i
jednocze¶nie kompletny kretyn! Idiota, nie maj±cy zielonego pojęcia nie
[...]
nie zna! Wulgarna figura spod ciemnej gwiazdy, o moralno¶ci
rzezimieszka. Sapristi! Czy wy tego nie widzicie? ¬le powiedziałem, że
on was za nos wodzi! To wy sami wwindowali¶cie to bydlę na piedestał!
Wy! Ludzie pozbawieni wszelkich rozumnych kryteriów. Z was się ¶mieję,
głuptasy! Z was! Motłoch!...

LEWAKI !!

Klasyka. ;-)
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemno¶c być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."

"Jaruzelski: Najkorzystniejszy wybór dla Polski to Komorowski"

Ku rozwadze ...