Ku rozwadze dla tępych moherów

Data: 2010-05-26 12:45:08
Autor: boukun
Ku rozwadze dla tępych moherów
Z cyklu, mądrość życiowa boukuna...

Użytkownik treuburgerPOL opublikował komentarz na temat Twojego profilu:

dlaczego Pan walczy z odwiecznym symbolem polskosci jakim BYL,JEST I BEDZIE Krzyz Katolicki? jest Pan ateista czy neopoganem ?
Użytkownik JaroslawNiedzwiecki opublikował komentarz na temat Twojego profilu:

Powiedzmy, że zmądrzałem. Zacznijmy od tego, że nie ma czegoś takiego, jak krzyż katolicki. Jak się nazywa krucyfiks z przybitym doń Żydem Jezusem nie ma znaczenia, jest, był i pozostanie on symbolem żydowskim, zaledwie od stuleci wpajanym Polakom, jakoby był on symbolem polskości. A jest, był i będzie symbolem żydowskiej religii, wpojonej Polakom jakoby polskiej, na naszą zgubę... Nie walczę z krzyże, zwisa mi on i powiewa od pewnego czasu, bo wiem, że puste czołobicie mu, powoduje naszą uległość i poddaństwo wobec tzw. bożego narodu wybranego, do rządzenia nami... Odwieczny symbol polskości, to jest Świętopełek, mowa polska i takie tam inne... Jestem wolnym człowiekiem, od żydowskiej religii...
boukun

Data: 2010-05-26 13:08:22
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:htiu8e$eci$1mx1.internetia.pl...
[...]

Coś popieprzyłem, z tym Świętopełkiem, miało być Świętowit.

Świętowit (połabskie: Svątevit; prawdop. ze "święty" - dawniej tyle co "potężny"
i "wit" - "pan") - główne bóstwo czczone przez plemię Słowian połabskich - Ranów

boukun

Ku rozwadze dla tępych moherów