Kuźmiuk : "Nie mam wątpliwości, będzi e jeszcze gorzej"

Data: 2010-10-20 18:04:56
Autor: u2
Kuźmiuk : "Nie mam wątpliwości, będzi e jeszcze gorzej"
Tusk nigdy nie potępi Palikota, Kutza czy Niesiołowskiego, to jego
naturalni sprzymierzeńcy :

http://kuzmiuk.blog.onet.pl/Nie-mam-watpliwosci-bedzie-jes,2,ID416018103,n

" 2. Wydawało się,że przełomem może być wczorajsze oświadczenie Premiera
Tuska ale niestety tak się nie stało bo tonem kaznodziei stwierdził on,
„że potrzeba nam głębokiej refleksji nad dzisiejszą Polską aby ten
jednostkowy atak szaleńca nie stał się początkiem czegoś złego w
Polsce”,a także „żeby przekonywać Polaków że nasz kraj nie jest
miejscem, gdzie w politycznej walce używa się przemocy”.

Żadnych przeprosin w imieniu rządzących za to co się stało, żadnej
zapowiedzi wyeliminowania z pierwszych szeregów Platformy ludzi którzy
są „wielce zasłużeni' w nakręcaniu spirali nienawiści do PiS, żadnego
wyciągnięcia ręki do tego, który miał być w wyniku dzisiejszej akcji
zamordowany. Podobnie Prezydent Bronisław Komorowski, wraził współczucie
dla rodzin ofiar i żadnej głębszej refleksji nad tym co się stało choć
przedstawiciel najwyższej władzy w Polsce powinien choć w części uznać
także swoją odpowiedzialność."

Kuźmiuk : "Nie mam wątpliwości, będzi e jeszcze gorzej"