[foto] Kubalonka - Ochodzita - Trójstyk - Stożek Wielki

Data: 2016-06-13 10:19:32
Autor: bans
[foto] Kubalonka - Ochodzita - Trójstyk - Stożek Wielki
Data: 2016-06-13 14:49:56
Autor: Andrzej Ozieblo
[foto] Kubalonka - Ochodzita - Trójstyk - Stożek Wielki
W dniu 2016-06-13 o 10:19, bans pisze:
https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/6295568104873388145#slideshow/6295568132723371650

Wszystko to, co w wycieczkach rowerowych najbardziej lubię. Szkoda, że sił już trochę nie starcza.

Data: 2016-06-13 15:27:36
Autor: bans
W dniu 2016-06-13 o 14:49, Andrzej Ozieblo pisze:

Wszystko to, co w wycieczkach rowerowych najbardziej lubię.

Eternit też? ;)

--
bans

Data: 2016-06-13 16:00:58
Autor: Andrzej Ozieblo
W dniu 2016-06-13 o 15:27, bans pisze:
W dniu 2016-06-13 o 14:49, Andrzej Ozieblo pisze:

Wszystko to, co w wycieczkach rowerowych najbardziej lubię.

Eternit też? ;)

Też. :) Rodzaj ciekawostki. U mnie na wsi z eternitu prawie wszyscy juz wyszli. Prawie. :) Co prawda na ścianach nie widziałem.

Data: 2016-06-14 07:48:03
Autor: bans
W dniu 2016-06-13 o 16:00, Andrzej Ozieblo pisze:

Też. :) Rodzaj ciekawostki. U mnie na wsi z eternitu prawie wszyscy juz
wyszli. Prawie. :)

U mnie wszyscy i dlatego się dziwiłem, wydawało mi się że to już jest nielegalne.

Co prawda na ścianach nie widziałem.

Sam tak miałem dom okryty :)

--
bans

Data: 2016-06-14 11:36:22
Autor: Coaster
[foto] Kubalonka - Ochodzita - TrĂłjstyk - Sto Ĺźek Wielki
bans wrote:
[...]

Prawie dobrze Ci sie wydawalo. Prawie. ;-) Nielegalna jest produkcja i stosowawnie (od 1997) ale istniejace pokycia dachow beda jeszcze legalne przez 16 lat.

Co prawda na ścianach nie widziałem.

Sam tak miałem dom okryty :)

--
PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

- Sheldon Brown, 1944-2008

Data: 2016-06-14 11:50:17
Autor: kawoN
W dniu 13.06.2016 o 10:19, bans pisze:
https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/6295568104873388145#slideshow/6295568132723371650

Wyjątkowo zachęcające :-)
To będzie moja trasa na powrót w góry :-)

pozdr.
kawoN

Data: 2016-06-14 12:14:18
Autor: bans
W dniu 2016-06-14 o 11:50, kawoN pisze:

To będzie moja trasa na powrót w góry :-)

W takim razie polecam mała modyfikację - zamiast jechać nieprzyjemną drogą (asfalt, domy, taka byle jaka droga po prostu) wzdłuż zielonego szlaku od Kosarzysk do Jaworzynki  polecam jazdę wzdłuż potoku Krężelka.

--
bans

Data: 2016-06-14 03:42:45
Autor: Jacek G.
W dniu wtorek, 14 czerwca 2016 12:14:20 UTC+2 użytkownik bans napisał:
> [...]

W takim razie polecam mała modyfikację - zamiast jechać nieprzyjemną drogą (asfalt, domy, taka byle jaka droga po prostu) wzdłuż zielonego szlaku od Kosarzysk do Jaworzynki  polecam jazdę wzdłuż potoku Krężelka.

Robiłem nieco mniejszą pętelkę w tym rejonie, tak bardziej spokojnymi asfaltami (fajna gdy w terenie zbyt mokro):
www.jacekg.netai.net/Relacje/Jesien%202014/Rowery%20Trojstyk
Ale ta droga grzbietowa pomiędzy Czadeczką i Krężelką wydawała mi się całkiem fajna i w przeciwieństwie do wariantu doliną - widokowa. Wyboru wariantu warto  zapewne dokonać w zależności od pogody.
--
Jacek G.

Data: 2016-06-14 12:23:08
Autor: kawoN
W dniu 14.06.2016 o 12:14, bans pisze:
[...]

Skorzystam :-)

[foto] Kubalonka - Ochodzita - Trójstyk - Stożek Wielki