Kubica dosta? kawa?ek Jana Pawa?a II

Data: 2011-02-12 07:16:27
Autor: sofu
Kubica dosta? kawa?ek Jana Pawa?a II
Kubica dostał kawałek szaty i krople cennej krwi JP2. Chodz± słuchy, że to czę¶ć majtek z okolicy krocza przyszłego swietego co wydaje sie być nadzwyczaj cenne. Ponoc kapciowy ma jeszcze w zapasie wiele litrów cennego "daru życia: a jakby było mało to postara się o jeszcze. Ma tez spory magazyn ciuchów i pampersów.
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,9091534,Relikwie_Jana_Pawla_II_dla_Kubicy__Kropla_krwi.html

Teraz Kubice już nic nie ruszy. Z tak± relikwi± może się  zderzać chodzby z czołgiem......

sofu
-- -
Dom Pana piękny jest, a na odrzwiach jego wyraĽnie stoi: psom, kurwom i
księżom katolickim wstęp wzbroniony!

Data: 2011-02-11 23:40:15
Autor: HaMMeR
Kubica dosta? kawa?ek Jana Pawa?a II
On 12 Lut, 07:16, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:
Kubica dosta kawa ek szaty i krople cennej krwi JP2. Chodz s uchy, e to
cz majtek z okolicy krocza przysz ego swietego co wydaje sie by
nadzwyczaj cenne. Ponoc kapciowy ma jeszcze w zapasie wiele litr w cennego
"daru ycia: a jakby by o ma o to postara si o jeszcze. Ma tez spory
magazyn ciuch w i pampers w.http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,9091534,Relikwie_Jana_...

Teraz Kubice ju nic nie ruszy. Z tak relikwi mo e si  zderza chodzby z
czo giem......

sofu
-- -
Dom Pana pi kny jest, a na odrzwiach jego wyra nie stoi: psom, kurwom i
ksi om katolickim wst p wzbroniony!

Kiedys jeszcze dalo sie ciebie czytac, ale teraz, to jestes tuz za
matolami kaleckim i herskiem...
Gratuluje durniu!

Data: 2011-02-12 09:29:24
Autor: sofu
Kubica dostal kawalek Jana Pawala II

Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal w wiadomosci news:e13352c7-0f89-4109-afdb-f5439862e9f424g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Ciebie za to nigdy nie dalo sie czytac ciemny matole.
Ja tylko pisze o glupich zalosnych kotabasach, a ci robia wszystko zeby nimi byc.
Jesli nie dostrzegasz groteskowosci KRK, to ja ci równiez gratuluje: wybiórczego koltunskiego myslenia.

sofu

Data: 2011-02-12 09:40:38
Autor: [he®sk]
On Sat, 12 Feb 2011 07:16:27 +0100, "sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote:

[...]

 jestes mala, parszywa gnida! kiedy ty juz bedziesz zdychac  dostaniesz kawalek zeschnietego gowna wydlubanego z kiszki
 stolcowej wodza rewolucji. tez bedziesz wiecznie zywy. milo?  zanim nastepnym razem otworzysz gardziolko przemysl to sobie.

Data: 2011-02-12 10:02:36
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-12 09:40, "[he®sk]" pisze:
On Sat, 12 Feb 2011 07:16:27 +0100, "sofu"<manhunter1@o2.pl>  wrote:

Kubica dostał kawałek szaty i krople cennej krwi JP2. Chodzą słuchy, że to
część majtek z okolicy krocza przyszłego swietego co wydaje sie być
nadzwyczaj cenne. Ponoc kapciowy ma jeszcze w zapasie wiele litrĂłw cennego
"daru życia: a jakby było mało to postara się o jeszcze. Ma tez spory
magazyn ciuchĂłw i pampersĂłw.
[...]

Ty hesk od wodza rewolucji to się odczep.. Dorośniesz to może pojmiesz wielkość tego człowieka.

Data: 2011-02-12 10:22:33
Autor: [he®sk]
On Sat, 12 Feb 2011 10:02:36 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Ty hesk od wodza rewolucji to się odczep.. Dorośniesz to może pojmiesz wielkość tego człowieka.

 tak? a tej gnidzie podpisujacej sie "sofu" to wolno obrazac
 pamiec papieza-polaka? zabolalo cie? dlaczego nie zareagowales
 kiedy ta gnida sofu lzyl z wojtyly, co? taki z ciebie wrazliwy
 komunista? --

Data: 2011-02-12 10:52:08
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-12 10:22, "[he®sk]" pisze:

[...]

Oczywiście że i jemu tego nie wolno robić. Ale ten tekst sofu to zwykła prowokacja, a ja na takie teksty nie zamierzam reagować.

Data: 2011-02-12 11:23:03
Autor: sofu
Kubica dosta? kawa?ek Jana Pawa?a II

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:ij5l7v$l0e$1news.onet.pl...
-- -- -- -- >
Oczywi¶cie że i jemu tego nie wolno robić. Ale ten tekst sofu to zwykła prowokacja, a ja na takie teksty nie zamierzam reagować.

--

Owszem to prowokacja, która powinna zmuszać do my¶lenia i dyskusji.
Ale czy tu jest z kim dyskutować?

sofu

Data: 2011-02-12 11:29:13
Autor: CeSaR
Kubica dosta? kawa?ek Jana Pawa?a II
Człowiek umarł i lezy od lat w grobie, a teraz z jegoi szcz±tków robi się załosne relikwie, którymi  już się krymarczy.

Frymarczy jesli już. Czyli nie wiesz o czym mówisz.

Data: 2011-02-12 12:43:24
Autor: Polok_prawdziwy
sofu wrote:

[...]

WATYKOńCKIM FRATROM żodne dutki nie¶mierdzom.

Dlo dutkuw nojłochydniejse zecy som zdolne robić te GADZINYWKIECACH I STRIMGACH...

Data: 2011-02-12 15:40:36
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-12 11:23, sofu pisze:
[...]

Wiara to potęga, nieraz daje lepsze efekty od tradycyjnego  leczenia. A dla wierz±cych "ten dawno zmarły" to nie taki zwykły człowiek. I nie nam to negować.

Data: 2011-02-12 11:07:50
Autor: sofu
Kubica dosta? kawa?ek Jana Pawa?a II

Użytkownik ""[heRsk]"" <super.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:l6kcl6pa8lmco133mdrr9nfna3sik6m07s4ax.com...

W dniu 2011-02-12 09:40, "[heRsk]" pisze:

> [...]
>   stolcowej wodza rewolucji. tez bedziesz wiecznie zywy. milo?
>
>   zanim nastepnym razem otworzysz gardziolko przemysl to sobie.

Ty hesk od wodza rewolucji to się odczep.. Doro¶niesz to może pojmiesz
wielko¶ć tego człowieka.

[...]

Pierdol sie ty ciemny moherowy skurwysynu i tobie podobni!
Nie ja obraziłem JP2 tylko jego kapciowy i takie ¶cierwa jak ty.

sofu

Data: 2011-02-12 11:10:53
Autor: u2
W dniu 2011-02-12 11:07, sofu pisze:
Pierdol sie ty ciemny moherowy skurwysynu i tobie podobni!
Nie ja obrazi³em JP2 tylko jego kapciowy i takie ¶cierwa jak ty.

AleĹ› ty kulturny :)

Data: 2011-02-12 11:25:58
Autor: sofu
Kubica dosta? kawa?ek Jana Pawa?a II

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d565cb1$0$2492$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-02-12 11:07, sofu pisze:
Pierdol sie ty ciemny moherowy skurwysynu i tobie podobni!
Nie ja obrazi3em JP2 tylko jego kapciowy i takie ?cierwa jak ty.

Ale¶ ty kulturny :)

Staram sie dostosować do poziomu dyskutantów.

Data: 2011-02-12 14:36:40
Autor: u2
Kubica dosta?? kawa??ek Jana Pawa??a II
W dniu 2011-02-12 11:25, sofu pisze:
Staram sie dostosowaæ do poziomu dyskutantów.

To widać :)

Data: 2011-02-12 12:40:30
Autor: Polok_prawdziwy
"[he?sk]" wrote:

 tak? a tej gnidzie podpisujacej sie "sofu" to wolno obrazac
 pamiec papieza-polaka? zabolalo cie? dlaczego nie zareagowales
 kiedy ta gnida sofu lzyl z wojtyly,

A wtoto ten wojtyła...?

Data: 2011-02-12 12:39:18
Autor: Polok_prawdziwy
"[he?sk]" wrote:

[...]

Cyzby ci dzisiojtwuj FRATER komina niepsecy¶cił, zesiem tak zestresowołe¶...?

Amoze zdradził ciem z młodsym...?

Data: 2011-02-12 12:36:53
Autor: Polok_prawdziwy
sofu wrote:

[...]

Adyć...

- łokrutnie to silne relikwia som...!!!

Krwio i konsecek strimguw NOJWINKSEGO I NOJMONDZEJSEGO POLOKA PAPIOżA JPII, WTURY ¶WIAT ZMINIŁ to nojwinkse CUDA WSPUŁCESNE...!

COŁKI ¶WIAT siem dziwi, jakto siem Jełropie udało, bez wielgich nakładuw financowych NOJWINKSY DOM WARYJOTUW wybudować i wtodatku syćkich GUPCUW JEŁROPY tam zlokalizować...

Data: 2011-02-12 20:05:49
Autor: sofu
Kubica dosta? kawa?ek Jana Pawa?a II

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomo¶ci news:i67i28-oql.ln1server.linuxfan.de...

[...]

-- -- -- -- -- -- --

Gazdo, to to jeszcze nic!
Najwieksza relikwia jest zwiazana z Jezusowym napletkiem i to jego poczuła w ustach wiedenska zakonnica niejaka Agnes Blannbekin

"
Jedn± ze ¶mieszniejszych ¶więto¶ci
ko¶cielnych jest kult napletka Jezusa Chrystusa,
którego posiadaniem jako relikwii szczyciło
się
w 1907 r. trzyna¶cie miejsc. Oczywi¶cie każdy
posiadał autentyk. Do napletka Jezusa
pielgrzymował nawet papież. Żyj±ca na
przełomie XVII i XVIII wieku pewna zakonnica z
Wiednia Agnes Blannbekin miała objawienie.
Ojciec
Pez, benedyktyn tak opisuje jej przeżycia:
,,Zawsze na ¶więto obrzezania serdecznie i z
głębi serca opłakiwała utratę krwi, na
która
zgodził się Chrystus już tak wcze¶nie i u
progu dzieciństwa'' i zgubiona skórkę z penisa
Pana. I pewnego razu podczas takiego ¶więta
tuż
przed komuni±, gdy zastanawiała się gdzie się
ów napletek podział, poczuła na języku
kawałek skórki, pełen ogromnej słodyczy.
Połknęła go. Napletek jednak pojawił się
znowu. Jeszcze raz go połknęła. I tak
'zabawa' trwała podobno ze 100 razy.
(Seksualizm w życiu Ko¶cioła, K. Deschner) "

Można sobie wyobrazić co czuła Agnes Blannbekin łykajac napletki......
O tej zacnej zakonnicy juz sie nie poczyta w polskiej wersji Wikipedii choć niedawno jeszcze mozna było,
ale w angielkiej jeszcze nie znikneła:
http://en.wikipedia.org/wiki/Blannbekin
Juz się też nie zobaczy Jezusowych napletków. Czyzby zostały pożarte przez spragnionych nadzwyczajnej słodyczy?
Europejczycy uważali przez wieki, że s± ja¶nie o¶wieceni, a reszta ¶wiata to ciemnota i zabobon.
Niektóre kołtuny jeszcze i dzi¶ tak uważaj±.

sofu

Data: 2011-02-12 20:52:48
Autor: Polok_prawdziwy
sofu wrote:

[...]

Tego nopletka nie¶wiadom byłem...

Cheee..., cheee..., cheee....

- amoze jakisik FRATER, nadranem ¶pioncej Marynie niełobmytom fujarem wgardło wtyknoł, noi łocywistałocywisto¶ć, Maryna WIDZEń dostała...!

A nopletki...?
- nopseca wgardło DOKOńCA siem Ľgo - tak jest nojfajnij...!

Ajak dokońca, toi siem cosik ostało...

Anapowaznie, zauwaz, zeto syćko dzioło siem ponad 100 lot tymu...!

A wspułcesno Polcka...

Data: 2011-02-12 15:40:00
Autor: WW
Kubica dosta??? kawa???ek Jana Pawa???a II
W dniu 2011-02-12 07:16, sofu pisze:
Kubica dostaÂł kawaÂłek szaty i krople cennej krwi JP2.

Żenada.
Zachowanie zaiste godne XXI wieku.

Straciłem cała sympatie do niego.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyĹĽem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-02-12 15:50:39
Autor: u2
W dniu 2011-02-12 15:40, WW pisze:
Kubica dostaÂł kawaÂłek szaty i krople cennej krwi JP2.

Żenada.
Zachowanie zaiste godne XXI wieku.

Straciłem cała sympatie do niego.

No i całe szczęście, że taki burak jak ty nie lubi Kubicy :)

Data: 2011-02-13 08:23:30
Autor: robertbig
On 12 Lut, 15:50, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Żenada.
> Zachowanie zaiste godne XXI wieku.

> Straciłem cała sympatie do niego.

No i całe szczęście, że taki burak jak ty nie lubi Kubicy :)

Leżec śmieciu. Przybłedo bez własnego kraju...

Data: 2011-02-13 16:05:25
Autor: CeSaR
Kubica dosta? kawa?ek Jana Pawa?a II
Żenada.
Zachowanie zaiste godne XXI wieku.

Straciłem cała sympatie do niego.

Ja nie wiem, jak Robert się z tego podĽwignie....

Kubica dosta? kawa?ek Jana Pawa?a II