Kubica mistrzem świata w 2009 wg CAR

Data: 2009-03-07 22:17:13
Autor: Przemek V
Kubica mistrzem świata w 2009 wg CAR
Najbardziej poczytny i najmniej brukowy angielski miesięcznik motoryzacyjny w ostatnim wydaniu ma artykuł pod tytułem "Meet the 2009 World Champion" w którym udowadnia, że Kubica będzie mistrzem w 2009 roku. Twierdzą, że BMW ma lepiej od kogokolwiek opanowany KERS i że dzięki temu m.in. w pierwszych wyścigach powinni zyskać przewagę, którą innym trudno będzie nadrobić. Cytują też 4letni plan Theissena - punkty w 2006, podium w 2007, zwycięstwo w 2008 i próba zdobycia tytułu w 2009. Jest też o tym, że od GP Kanady jak został zrealizowany plan na 2008 praktycznie cały wysiłek szedł w bolid na sezon 2009. Przewidują Ferrari na trzecim miejscu i McLarena na drugim ze względu na odejścia kluczowych osób dla zespołów. Ogólnie mocne słowa z poważnego pisma z kraju gdzie Hamilton jest bohaterem narodowym. Oby mieli rację :)

Data: 2009-03-07 23:32:02
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Amen.

zyga

Data: 2009-03-08 10:34:27
Autor: Robert Rędziak
Kubica mistrzem świata w 2009 wg CAR
On Sat, 7 Mar 2009 22:17:13 +0100, Przemek V
<miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> wrote:

Twierdzą, że BMW ma lepiej od kogokolwiek opanowany KERS i że dzięki temu m.in. w pierwszych wyścigach powinni zyskać przewagę, którą innym trudno będzie nadrobić.

 Co prawda na testach nigdy nie odkrywa się wszystkich atutów,
 ale póki co jakoś tej przewagi nie widać.

Jest też o tym, że od GP Kanady jak został zrealizowany plan na 2008 praktycznie cały wysiłek szedł w bolid na sezon 2009.

 Ale nie tylko oni pracowali nad nowym autem od blisko dwóch lat.

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com
zmien kreseczkę na kropeczkę:              http://forum-subaru.pl

Data: 2009-03-08 10:40:29
Autor: eManitou
Przemek V pisze:
[...]

Prawa ciągów działają tylko w matematyce. Typowe pieprzenie dla okresu ogórkowego, gdzie trzeba napisać coś z niczego.

--

"Bóg ukarał go i oddał w ręce kobiety. "
~ Księga Judyty

Data: 2009-03-08 14:32:29
Autor: Ludvigus
Dnia Sat, 7 Mar 2009 22:17:13 +0100, Przemek V napisał(a):

[...]

No oby oby :-) Osobiście czuję, że ten rok będzie przełomowy. Wreszcie
umiejętności będą miały więcej do powiedzenia, wreszcie krok w kierunku
łatwiejszego wyprzedzania. Czasy Kubicy nadchodzą dużymi krokami :-) Pozdrawiam, --
|____ UDVIGUS greetz you!   me_gg: 783307   me_mail: ludvigus AT op DOT pl

Data: 2009-03-15 11:01:13
Autor: Maciej Leszczynski
Kubica mistrzem świata w 2009 wg CAR
Ludvigus <email@w.sygnaturce> wrote in
No oby oby :-) Osobiście czuję, że ten rok będzie przełomowy. Wreszcie
umiejętności będą miały więcej do powiedzenia, wreszcie krok w
kierunku łatwiejszego wyprzedzania.

przypomnij sobie jak jezdzil Massa na poczatku sezonu "bez wspomagaczy", a na koniec jednak 2 miejsce - kazdy sie uczy nie tylko Kubica

Kubica mistrzem świata w 2009 wg CAR