Kubica - wypadek na rajdzie :(

Data: 2011-02-06 14:35:57
Autor: Gryngol
Kubica - wypadek na rajdzie :(
tak się kończy łapanie dwóch srok za ogon

Wracaj do zdrowia Robert

Data: 2011-02-06 14:38:39
Autor: DoQ
Kubica - wypadek na rajdzie :(
W dniu 2011-02-06 14:35, Gryngol pisze:
tak się kończy łapanie dwóch srok za ogon

Dokładnie to samo pomyślałem.
Do tego tuż przed nowym sezonem...

Pozdrawiam
Paweł
  DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com

Data: 2011-02-06 14:54:40
Autor: kml
Kubica - wypadek na rajdzie :(

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:iim8lk$6dp$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2011-02-06 14:35, Gryngol pisze:
tak się kończy łapanie dwóch srok za ogon

Dokładnie to samo pomyślałem.
Do tego tuż przed nowym sezonem...

A ja myśle, że jednak ten pociąg do rajdów nie bierze się znikąd. Może F1 to jednak nie było TO...

kml

Data: 2011-02-06 15:16:32
Autor: DoQ
Kubica - wypadek na rajdzie :(
W dniu 2011-02-06 14:54, kml pisze:

A ja myśle, że jednak ten pociąg do rajdów nie bierze się znikąd. Może
F1 to jednak nie było TO...

No cóż. Rajdy jednak są bardziej nieprzewidywalne, przez co łatwiej zrobić sobie kuku.

Data: 2011-02-06 15:19:11
Autor: kml
Kubica - wypadek na rajdzie :(

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:iimasl$ie3$1mx1.internetia.pl...
[...]

Wydaje sie, że F1 jest najbezpieczeniejsze. BTW: ta barierka wyglądała tak jak by nie miała "zaokrąglonego" zakończenia tzn. że kant wystwał. Na filmach nie widziałem tej zaokrąglonej części i może dlatego była taka masakra w środku :(

kml

Data: 2011-02-07 08:46:58
Autor: Karolek
Kubica - wypadek na rajdzie :(
W dniu 2011-02-06 14:54, kml pisze:

A ja myśle, że jednak ten pociąg do rajdów nie bierze się znikąd. Może
F1 to jednak nie było TO...

Kubica przeciez sam mowil, ze F1 to nie jest to.
IMHO w F1 jezdzil dla kasy... F1 to zwykla komercja dla plebsu.

--
Karolek

Kubica - wypadek na rajdzie :(