Kubica - wypadek na rajdzie :(

Data: 2011-02-06 23:12:54
Autor: Wiaderko
Kubica - wypadek na rajdzie :(
"Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <wsmag@o2.pl> wrote in message news:iim29g$qkn$1inews.gazeta.pl...
Za onetem
"Robert Kubica i Jakub Gerber wypadli z trasy pierwszego odcinka specjalnego rozgrywanego we Włoszech rajdu Ronde di Andora - podaje portal f1.pl.

Skoda Fabia S2000 Roberta Kubicy uderzyła lewą stroną w barierę, a samochód po stronie kierowcy uległ zmiażdżeniu. Odcinek został przerwany.

Czechosłowacki syf "Skoda" niesie śmierć. Czemu dopuszcza sie do ruchu takie pseudosamochody ???

--
W.

Data: 2011-02-06 23:26:27
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
Kubica - wypadek na rajdzie :(
W dniu 2011-02-06 23:12, Wiaderko pisze:
[...]

Jak kilku kierowców rajdowych się wypowiadało (na tym bazuję - bo nie mam takich osobistych doświadczeń) Fabia S2000 jest bardzo wymagającym samochodem - mało przewidywalna i nerwowa w prowadzeniu. Może gdyby miał więcej doświadczenia w prowadzeniu TEGO samochodu...

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2011-02-07 01:24:23
Autor: P_ablo
Kubica - wypadek na rajdzie :(
Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <wsmag@o2.pl> napisał w wiadomości news:iin72m$2l5$1inews.gazeta.pl...

Fabia S2000 jest bardzo wymagającym samochodem - mało przewidywalna i nerwowa w prowadzeniu. Może gdyby miał więcej doświadczenia w prowadzeniu TEGO samochodu...

Znaczy sie takie efemizmy slow:  gowno, badziewie, wyrob samochodopodobny ?

Nie moga napisac prawdy, bo ich VW do sadu zawola...
--
Picasso

Data: 2011-02-07 01:26:38
Autor: J.F.
Kubica - wypadek na rajdzie :(
On Mon, 7 Feb 2011 01:24:23 +0100,  P_ablo wrote:
[...]

Nie znasz sie - to tak jak z rwd - samochod jest swietny, tylko
kierowca nie moze byc d* :-)

J.

Data: 2011-02-07 13:49:19
Autor: Artur\(m\)
Kubica - wypadek na rajdzie :(

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h0fuk6l2bapasrpr99jnuf2p002ehak1me4ax.com...
[...]

Świetny???
.... tylko pruje się jak puszka ananasów.

Data: 2011-02-07 14:25:52
Autor: J.F.
Kubica - wypadek na rajdzie :(
On Mon, 7 Feb 2011 13:49:19 +0100,  Artur(m) wrote:
[...]

Jak kazdy. Barierka jest z blachy 3mm czy grubszej, dopiero lekko
opancerzony transporter sie nie spruje.

Czy ja dobrze uslyszalem - prawa reka i prawa noga ? Od srodka ? J.

Data: 2011-02-07 13:37:34
Autor: kamil
Kubica - wypadek na rajdzie :(
On 07/02/2011 13:25, J.F. wrote:
[...]

Podobno chwile po wypadku sluzby porzadkowe wymienialy zarowki w swiatlach mijania tej skody..

Kamil

Data: 2011-02-07 14:11:44
Autor: Tomek Kańka
Kubica - wypadek na rajdzie :(
J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a)

Czy ja dobrze uslyszalem - prawa reka i prawa noga ? Od srodka ?

Tak, bo weszło do środka jak dzida.

--
Tomek

Data: 2011-02-07 14:34:38
Autor: Cavallino
Kubica - wypadek na rajdzie :(
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i6svk6dnkvp38ms8v68j57hl4t59po3h7d4ax.com...
[...]

Nie widziałeś zdjęć?
Barierka wjechała centralnie przez komorę silnikową i ścianę grodziową do środka auta.

Data: 2011-02-07 15:47:59
Autor: J.F.
Kubica - wypadek na rajdzie :(
On Mon, 7 Feb 2011 14:34:38 +0100,  Cavallino wrote:
Czy ja dobrze uslyszalem - prawa reka i prawa noga ? Od srodka ?

Nie widziałeś zdjęć?
Barierka wjechała centralnie przez komorę silnikową i ścianę grodziową do środka auta.

A nie widzialem. Od spodu, od gory ? Bo chyba nie przez silnik ? J.

Data: 2011-02-07 15:51:25
Autor: Cavallino
Kubica - wypadek na rajdzie :(
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:df10l6hi559cr1t7ejcalantkkc790bs8g4ax.com...
[...]

No właśnie z tej strony..
Nie wiem jak jej się to udało, może akurat był nisko i poszła wyżej, może był z alu i został przebity.
Reszta auta praktycznie bez zniszczeń, nawet drzwi kierowcy wyglądały na nie bardzo uszkodzone.

Data: 2011-02-08 09:30:27
Autor: Artur\(m\)
Kubica - wypadek na rajdzie :(

[...]

Dobrze usłyszałeś.
Tym bardziej co to za Skoda, że barierka przechodzi przez
autko jak przez masło.
Skoda tańsza od VW,  więc muszą na czymś oszczędzać.

O w mordę, nigdy Skody nie kupię.

Artur(m)

Data: 2011-02-07 16:29:30
Autor: Karolek
Kubica - wypadek na rajdzie :(
W dniu 2011-02-07 13:49, Artur(m) pisze:

Świetny???
... tylko pruje się jak puszka ananasów.

Ty durniu... :/

--
Karolek

Data: 2011-02-08 09:32:08
Autor: Artur\(m\)
Kubica - wypadek na rajdzie :(

Użytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:iip38o$2ger$1news.mm.pl...
W dniu 2011-02-07 13:49, Artur(m) pisze:

Świetny???
... tylko pruje się jak puszka ananasów.

Ty durniu... :/

Ty Karolku:/

Artur(m)

Data: 2011-02-08 19:02:04
Autor: Karolek
Kubica - wypadek na rajdzie :(
W dniu 2011-02-08 09:32, Artur(m) pisze:

Ty durniu... :/

Ty Karolku:/

Ok, nie zuwazylem, ze ironizujesz.

--
Karolek

Data: 2011-02-07 11:24:55
Autor: Cavallino
Kubica - wypadek na rajdzie :(
Użytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisał w wiadomości news:4d4f3bbf$0$2489$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Coś w tym jest co napisałeś:

"Czy skoda fabia s2000 evo 2 to trudny samochód w prowadzeniu?

- Jeździłem nim kilkakrotnie, bo współpracowałem z firma tuningową, która przygotowała auto również Robertowi. To trudny w prowadzeniu, bardzo nerwowy samochód. Nadsterowny, tył bardzo szybko ucieka. Szybko i nieoczekiwanie. To auto wymaga wielu kilometrów treningów. Robert nie miał tyle czasu. Kilometrów zabrakło mu na pewno, przecież tym samochodem jeździł pierwszy raz."

http://www.sport.pl/F1/1,96398,9063638,Narowista_skoda_fabia__skandal_z_przedluzajaca_sie.html

Data: 2011-02-07 14:34:59
Autor: Massai
Kubica - wypadek na rajdzie :(
P_ablo wrote:

> [...]
> prowadzeniu  TEGO samochodu...
> Znaczy sie takie efemizmy slow:  gowno, badziewie, wyrob

Pierdu smerdu.

Z tego samochodu to jest taka sama skoda, jak z bolidu F1 Kubicy -
renówka.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-02-07 12:01:42
Autor: to
Kubica - wypadek na rajdzie :(
begin Wojciech Smagowicz [ZIWK]
[...]

Mało przewidywalne w prowadzeniu = gejowe, a nie wymagające. Zresztą moim zdaniem ogólnie skody kiepsko się prowadzą.

Data: 2011-02-07 12:49:24
Autor: kamil
Kubica - wypadek na rajdzie :(
On 07/02/2011 12:01, to wrote:
[...]

Ale wiesz, ze ta skoda z octavia diesel kombi ma tyle wspolnego, co ksiegowa z wyuzdana gwiazda porno? Obydwie co prawda maja dwa cycki, ale prowadza sie zdecydowanie inaczej.

Kamil

Data: 2011-02-07 16:25:02
Autor: to
Kubica - wypadek na rajdzie :(
begin kamil
[...]

Ale co Ty opowiadasz, skoro obie mają kurę w logo, to muszą jeździć tak samo. ;)

Data: 2011-02-08 09:33:11
Autor: Artur\(m\)
Kubica - wypadek na rajdzie :(

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4d501cde$0$2455$65785112news.neostrada.pl...
begin kamil

[...]

Tego nie słyszałem.
Ale niezłe.

Data: 2011-02-07 13:47:41
Autor: Artur\(m\)
Kubica - wypadek na rajdzie :(

Użytkownik "Wiaderko" <ku17g@63f.com> napisał w wiadomości news:iin6d8$lqj$1news.onet.pl...
[...]

Jeden zabił nam Sikorskiego (jakoś sam się uratował)
a Skoda uszkodziła nam naszego Roberta.
Może chcieli zabić go w Skodzie???.

Data: 2011-02-08 14:14:38
Autor: Filip KK
Kubica - wypadek na rajdzie :(
W dniu 2011-02-06 23:12, Wiaderko pisze:

Czechosłowacki syf "Skoda" niesie śmierć. Czemu dopuszcza sie do ruchu
takie pseudosamochody ???

Bo na PMS twierdzą, że BMW nie da się jeździć w zakrętach.

Kubica - wypadek na rajdzie :(