Kuchenka gazowa czy elektryczna

Data: 2012-07-02 19:05:28
Autor: tHe mRuWa
Kuchenka gazowa czy elektryczna
W dniu 2012-07-01 23:25, ATZ Rzeszow pisze:
Witam

Dom nowy, kuchnia oddzielna, rodzina 2+2 (przyszlosciowo 2+3, jak Bozia
da :). Kuchenka uzywana bedzie codziennie. Jaki rodzaj kuchenki wybrac:

1. Elektryczna (plyta ceram)
2. Gazowo-elektryczna (palniki + elektryczny piekarnik)
3. Gazowa
4. Indukcja

Gaz tylko z butli, przynajmniej na razie, w kuchni jest przygotowany
osobny obwod 3fazowy do kuchenki.

W takim przypadku to tylko 4.
1 i 3 zdecydowanie odpada, a 2 tylko jeśli miałbyś akurat gaz z sieci,
bo np. używasz go do ogrzewania domu bądź podgrzewania wody.
A tak to szkoda się pakować w kolejne medium - szczególnie z butli(utrata miejsca i parę innych niedogodności).

Data: 2012-07-02 21:29:12
Autor: Marex
tHe mRuWa <ggrzes1WYTNIJ@TOgmail.com> napisał(a):
> [...]
>
> 1. Elektryczna (plyta ceram)
> 2. Gazowo-elektryczna (palniki + elektryczny piekarnik)

    Zaraz tam  "tylko....!!!" W naszej szerokosci realistycznej techniczno- budżetowej wybrałem asekurancko płytę indukcyjno-gazow±. Gaz mam tylko z butli. I nie żałuję. Swobodne ,nie pospieszne przesiadanie sie z garnków na indukcyjne.Zreszt± po zakupie IDG 22S przysłali gratisowo!! od Fagora komplet zgrabnych garnków na indukcję. Płyta ergonomiczna, solidna, ładny design. Natomiast piekarnik kupilem elektryczny i to dobrej, sprawdzonej firmy.Ma wszystko co potrzeba nawet dla szefa kuchni. A produkcji krajowej...
    Jedno i drugie gdzies tak po ok.1450zł/każde, do tego szafka z Ikei z dodan± własn± płyt±-blatem.Własny montaż i zamkn±ć się mozna w cenie 3400-
3500zł.
                                               Pozdrawia~M

--

Kuchenka gazowa czy elektryczna