Kuchenka indukcyjna czy elektryczna?

Data: 2010-04-28 14:20:23
Autor: Jan Kowalski
Kuchenka indukcyjna czy elektryczna?

Użytkownik "Negatyw" <negatyw001@WYTNIJTO.o2.pl> napisał w wiadomości news:hr7p26$99g$1inews.gazeta.pl...
Witam
Po zmianie mieszkania na większe - nie mam gazu. Myślę o zakupie nowej kuchenki.
Dziś zrobiłem rekonesans po sklepach.

A masz trzy fazy czyli tzw "siłę"?
Ja mam dzieloną: dwa "palniki" indukcyjne i dwa jako grzewcze.

PS
macie jakieś sprawdzone gary do indukcji?

Data: 2010-04-28 21:30:40
Autor: Marchewka
Jan Kowalski pisze:
macie jakieś sprawdzone gary do indukcji?

IKEA, seria 365+.
I.

Data: 2010-04-29 20:21:54
Autor: Negatyw

Użytkownik "Jan Kowalski" <Kowalski@nomail.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hr997i$gq2$1@news.net.icm.edu.pl...

A masz trzy fazy czyli tzw "siłę"?

Rzekomo mam w bloku.
Niewiele jednak jarzę ten temat. Jutro dzwonię do elektryka, który kładł instalacje w moim bloku. Mam nadzieję, że nie będą to jakieś wielkie nakłady, wiercenie itp itd...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-04-30 03:47:09
Autor: Fieta
> [...]

Niewiele jednak jarzę ten temat. Jutro dzwonię do elektryka, który kładł
instalacje w moim bloku. Mam nadzieję, że nie będą to jakieś wielkie

Są modele zasilane z normalnej, jednofazowej sieci.
Na pewno Amica ma taki, i w Ikei też widziałem.
Mówią, że efektywna moc takiej płyty jest niższa niż w przypadku
zasilania trójfazowego, co przekłada się na wydłużony czas
nagrzewania.

pzdr, mf

Kuchenka indukcyjna czy elektryczna?