Kuchenka indukcyjna za 70 zł

Data: 2009-04-21 07:58:26
Autor: Jan Werbiński
Kuchenka indukcyjna za 70 zł
W Makro staniała kuchnia indukcyjna Alaska. Zakupiłem taką, kiedy jeszcze kosztowała 150 zł. Moim zdaniem jest to świetny produkt na test dla osób, które nie wiedzą, czy się zdecydować na indukcję. Można sobie wypróbować garnki i przekonać się o zaletach kuchenki.
Już mam zakupioną płytę Teki do zabudowy, a poczciwa ;-) Alaska będzie schowana jako zapasowa gdybym potrzebował więcej pól. :-)
Polecam wszystkim zastanawiającym się nad indukcją zainwestowanie tych głupich 70 zł i kolejnych 30-40 zł na garnek Steinbacha.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-04-21 09:44:53
Autor: MarkX

Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gsjne3$a56$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

W ktorym Makro? Nie widze w gazetce.

pozdrawiam
MarkX

Data: 2009-04-21 09:58:05
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "MarkX" <hk@.pl> napisał w wiadomości news:gsjtjb$57c$1news.onet.pl...

[...]

W Zielonej Górze. Bez gazetki kup. :-)

Data: 2009-04-23 12:43:14
Autor: ąćęłńóśźż
Kuchenka indukcyjna za 70 zł
Jasiu - czy możesz ją zważyć?
Myslę o zabieraniu na wakacje.
Kiedyś zabierałem bardzo lekką halogenową, ale może te cewki w indukcji ciężkie są?
JaC

-- -- -

W Makro staniała kuchnia indukcyjna Alaska.

Data: 2009-04-23 13:53:29
Autor: Funaki
Użytkownik "ąćęłńóśźż" <usun_to@wp.eu> napisał w wiadomości

Myslę o zabieraniu na wakacje.
Kiedyś zabierałem bardzo lekką halogenową, ale może te cewki w indukcji
ciężkie są? JaC

Właśnie poleciałem i kupiłem. Jest bardzo lekka i w miarę cieńka (jak dwa laptopy). :)
W pierwszym momencie zaskoczyła mnie straszna "plastikowość" tego urządzenia, ale skoro samo z siebie nie generuje ciepła... ;)

Artur

Data: 2009-05-05 21:53:25
Autor: yapann
[...]

a ta kuchenka nie ma uziemienia - nie potrzebuje?

Data: 2009-05-06 00:41:29
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "yapann" <yapann@odwa.pl> napisał w wiadomości news:gtq5fi$1o9$1achot.icm.edu.pl...
[...]

Nie. Brak części metalowych dostępnych użytkownikowi.

Data: 2009-05-06 22:02:23
Autor: yapann
Kuchenka indukcyjna za 70 zł
Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gsjne3$a56

30-40 zł na garnek Steinbacha.
na sztuki się je tez kupuje (nie w zestawach)?

Data: 2009-05-08 20:13:20
Autor: yapann
Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gtsrl0

na sztuki się je tez kupuje (nie w zestawach)?
tak]

mógłbyś wspomnieć w jakiego rodzaju sklpach te Stainbachy (na sztuki) - czy w w marketach, czy w typowych AGD - troszkę mało czasu, by połazić i powęszyć