Kuchenka indukcyjna za 70 zł

Data: 2009-04-21 09:44:53
Autor: MarkX
Kuchenka indukcyjna za 70 zł

Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gsjne3$a56$1atlantis.news.neostrada.pl...
W Makro staniała kuchnia indukcyjna Alaska. Zakupiłem taką, kiedy jeszcze kosztowała 150 zł. Moim zdaniem jest to świetny produkt na test dla osób, które nie wiedzą, czy się zdecydować na indukcję. Można sobie wypróbować garnki i przekonać się o zaletach kuchenki.

W ktorym Makro? Nie widze w gazetce.

pozdrawiam
MarkX

Data: 2009-04-21 09:58:05

[...]