Kuchenka indukcyjna za 70 zł

Data: 2009-04-23 12:43:14
Autor: ąćęłńóśźż
Kuchenka indukcyjna za 70 zł
Jasiu - czy możesz ją zważyć?
Myslę o zabieraniu na wakacje.
Kiedyś zabierałem bardzo lekką halogenową, ale może te cewki w indukcji ciężkie są?
JaC

-- -- -

W Makro staniała kuchnia indukcyjna Alaska.

Data: 2009-04-23 13:53:29
Autor: Funaki
Użytkownik "ąćęłńóśźż" <usun_to@wp.eu> napisał w wiadomości

Myslę o zabieraniu na wakacje.
Kiedyś zabierałem bardzo lekką halogenową, ale może te cewki w indukcji
ciężkie są? JaC

Właśnie poleciałem i kupiłem. Jest bardzo lekka i w miarę cieńka (jak dwa laptopy). :)
W pierwszym momencie zaskoczyła mnie straszna "plastikowość" tego urządzenia, ale skoro samo z siebie nie generuje ciepła... ;)

Artur

Kuchenka indukcyjna za 70 zł