Kuchenka mikrofalowa-co się dzieje?

Data: 2009-08-04 00:26:40
Autor: JA
Kuchenka mikrofalowa-co się dzieje?
Witam
Właśnie zostałam NIE-szczęsliwą posiadaczką kuchenki mikrofalowej Amiki do
zabudowy i nie wiem,co się dzieje:
-przy otwieraniu drzwiczek zapala sie światło i słychac prace kuchenki,wentylator?

Nie wiem,czy "ten typ tak ma" czy coś jest nie tak:(

prosze o radę
R.

Data: 2009-08-04 00:59:57
Autor: Jarek P.
JA <nowaja2009WYTNIJTO@interia.pl> wrote:

Nie wiem,czy "ten typ tak ma" czy coś jest nie tak:(

Ten (i wszystkie pozostałe mi znane, przynajmniej jeśli chodzi o światło) typy tak mają, światło przy otwarciu drzwiczek zapala się mniej więcej z tych samych tajemniczych powodów, co przy otwarciu drzwi lodówki, a wentylator się włącza, żeby wymusić ruch powietrza i szybsze wietrzenie komory. Szum absolutnie nie oznacza, że generator mikrofal w tym momencie pracuje.

J.

Data: 2009-08-06 10:55:43
Autor: JA
> [...]

Ten (i wszystkie pozostałe mi znane, przynajmniej jeśli chodzi o światło) typy tak mają, światło przy otwarciu drzwiczek zapala się mniej więcej z tych samych tajemniczych powodów, co przy otwarciu drzwi lodówki, a wentylator się włącza, żeby wymusić ruch powietrza i szybsze wietrzenie komory. Szum absolutnie nie oznacza, że generator mikrofal w tym momencie pracuje.

Serdecznie dziękuję,co do światała,nie miałam wątpliwości,zastanawiałam sie
tylko,czy szum to tylko wentylator,czy też mikrofale,a po zainstalowaniu nowej
kuchni wysadza mi korki,więc myślałam,ze coś nie tak z kuchenką,ponieważ
instalacja elektryczna była sprawdzana tuż przed zainstalowaniem kuchni.
Pozdrawiam,miłego dni,J.

Data: 2009-08-04 08:49:38
Autor: dziobak
Kuchenka mikrofalowa-co się dzieje?

Użytkownik "JA" < napisał

[...]

RTFM oraz blond farba na włosy.
Chociaż z drugiej strony jak zaniesiesz nie do serwisu to przyjma a może nawet wymienia na nową  :>>

pozdrawiam

dziobak

Data: 2009-08-04 09:36:50
Autor: Cezar
Kuchenka mikrofalowa-co się dzieje?

Nie wiem,czy "ten typ tak ma" czy coś jest nie tak:(

Tak Blond farba to będzie to . Jest jeszcze cos takiego jak instrukcja obsługi która czasami warto przeczytać.

Cezar

Data: 2009-08-06 10:48:52
Autor: JA
Kuchenka mikrofalowa-co się dzieje?

Tak Blond farba to będzie to . Jest jeszcze cos takiego jak instrukcja obsługi która czasami warto przeczytać.

Cezar

Jest też coś takiego,jak kultura...
Instrukcję znam niemal na pamięć,nie ma tam na ten temat informacji.
Warto przypomniec sobie zasady dobrego wychowania.

Data: 2009-08-06 10:47:20
Autor: JA
> [...]

RTFM oraz blond farba na włosy.
Chociaż z drugiej strony jak zaniesiesz nie do serwisu to przyjma a może nawet wymienia na nową  :>>

Swietna rada,dzięki,jak widać,faceci tylko to potrafią-wyśmiać i obrazić.
Gratuluję kultury...

pozdrawiam

dziobak

Data: 2009-08-04 12:00:32
Autor: jacek wilczek
Kuchenka mikrofalowa-co się dzieje?
kobita się pyta a wy ją od blondynek .... nieładnie

--
jacek

Data: 2009-08-04 20:29:23
Autor: Irokez
Użytkownik "JA" <nowaja2009WYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:0560.00000bf2.4a776420newsgate.onet.pl...
[...]

Światełko jak w każdej innej mikrofali.
Wentylator w celu chłodzenia - sprzet do zabudowy tak ma. Miałem wolnostojący piekarnik i był cichy, teraz w zabudowie też wiatrak sobie powiewa :)

Inna sprawa jak warkot wentylatora jest nie do zniesienia, to wtedy coś z nim nie tak i reklamować sprzet

Pozdrofka

--
Irokez

Data: 2009-08-06 10:52:53
Autor: JA
> [...]

Inna sprawa jak warkot wentylatora jest nie do zniesienia, to wtedy coś z nim nie tak i reklamować sprzet

Z mikrofali korzystać od co najmniej 8 lat i jedynie po otwarciu drzwiczek
zapalało sie światło,a stąd moje pytanie,ponieważ po zainstalowaniu nowej
zabudowy kuchni i sprzętu wysadza korki,więc muszę dojść,gdzie jest
przyczyna,ponieważ instalacja elektryczna była sprawdzana tydzień wcześniej i do
czasu zainstalowania nowych sprzętów wszystko było OK.
Dziękuję za życzliwość i konkretną odpowiedź:)
J.

Data: 2009-08-06 13:46:01
Autor: BQB
JA pisze:

[...]

A ile te sprzęty wymagają prądu? Może instalacja jest pod mniejsze obciążenie? Jaka grubość przewodów? Jakie bezpieczniki? Kuchenka elektryczna? Osobne zasilanie do niej z bezpiecznikiem? Mi się wydaje, że włączone jest pełno sprzętu pod zbyt słabą linię. Czy jak jeden sprzęt na raz chodzi, to też wywala korki?

Data: 2009-08-06 18:04:40
Autor: Irokez
Użytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości news:4a7ac27d$1news.home.net.pl...
JA pisze:

[...]

Siostra kupiła płytę ceramiczną.
Stwierdziłem, że niech serwis przyjedzie i zamontuje bo od razu wbije pieczatkę w gwarancję (jeden z warunków, podłaczenie do 3 faz).
Wrocław - przyjechali, podłaczyli, skasowali 150zł, pojechali.
Przyjechałem zdaje się na drugi dzień do nich, widze podłaczona, siostra mówi że nawet jeszcze nie testowali a szfagier wspomniał że dali rade tylko im pare razy korki wywaliło. Korek okazał sie wyłącznikiem różnicowo-prądowym.
Doskoczyłem do kostki na ścianie a tam nie podłączony przewód ochronny. Hmm.. podłączyłem i.. wywaliło różnicówkę.
W kuchni nie podłaczyli neutralnego, szło trójfazowe do zasilania pól grzewczych. Dobrze że nie właczali bo faktycznie są to pola na 220V tylko 3 fazy w celu rozłożenia poboru prądu. Tak to by dym ino poszedł.

Najgorsze to, że praktycznie nie udowodnisz że sknocili już po fakcie.
Swoją kuchnię podłaczałem sam z pełnymi tego konsekwencjami - działa wszystko poprawnie.

Pozdrofka.

--
Irokez

Kuchenka mikrofalowa-co się dzieje?