Kuchenka mikrofalowa-co się dzieje?

Data: 2009-08-04 00:59:57
Autor: Jarek P.
Kuchenka mikrofalowa-co się dzieje?
JA <nowaja2009WYTNIJTO@interia.pl> wrote:

Nie wiem,czy "ten typ tak ma" czy coś jest nie tak:(

Ten (i wszystkie pozostałe mi znane, przynajmniej jeśli chodzi o światło) typy tak mają, światło przy otwarciu drzwiczek zapala się mniej więcej z tych samych tajemniczych powodów, co przy otwarciu drzwi lodówki, a wentylator się włącza, żeby wymusić ruch powietrza i szybsze wietrzenie komory. Szum absolutnie nie oznacza, że generator mikrofal w tym momencie pracuje.

J.

Data: 2009-08-06 10:55:43
Autor: JA
> [...]

Ten (i wszystkie pozostałe mi znane, przynajmniej jeśli chodzi o światło) typy tak mają, światło przy otwarciu drzwiczek zapala się mniej więcej z tych samych tajemniczych powodów, co przy otwarciu drzwi lodówki, a wentylator się włącza, żeby wymusić ruch powietrza i szybsze wietrzenie komory. Szum absolutnie nie oznacza, że generator mikrofal w tym momencie pracuje.

Serdecznie dziękuję,co do światała,nie miałam wątpliwości,zastanawiałam sie
tylko,czy szum to tylko wentylator,czy też mikrofale,a po zainstalowaniu nowej
kuchni wysadza mi korki,więc myślałam,ze coś nie tak z kuchenką,ponieważ
instalacja elektryczna była sprawdzana tuż przed zainstalowaniem kuchni.
Pozdrawiam,miłego dni,J.

--

Kuchenka mikrofalowa-co się dzieje?