Kuchenka mikrofalowa-co się dzieje?

Data: 2009-08-04 08:49:38
Autor: dziobak
Kuchenka mikrofalowa-co się dzieje?

Użytkownik "JA" < napisał

Właśnie zostałam NIE-szczęsliwą posiadaczką kuchenki mikrofalowej Amiki do
zabudowy i nie wiem,co się dzieje:
-przy otwieraniu drzwiczek zapala sie światło i słychac prace kuchenki,wentylator?

Nie wiem,czy "ten typ tak ma" czy coś jest nie tak:(

prosze o radę

RTFM oraz blond farba na włosy.
Chociaż z drugiej strony jak zaniesiesz nie do serwisu to przyjma a może nawet wymienia na nową  :>>

pozdrawiam

dziobak

Data: 2009-08-04 09:36:50
Autor: Cezar
Kuchenka mikrofalowa-co się dzieje?

Nie wiem,czy "ten typ tak ma" czy coś jest nie tak:(

Tak Blond farba to będzie to . Jest jeszcze cos takiego jak instrukcja obsługi która czasami warto przeczytać.

Cezar

Data: 2009-08-06 10:48:52
Autor: JA
Kuchenka mikrofalowa-co się dzieje?

Tak Blond farba to będzie to . Jest jeszcze cos takiego jak instrukcja obsługi która czasami warto przeczytać.

Cezar

Jest też coś takiego,jak kultura...
Instrukcję znam niemal na pamięć,nie ma tam na ten temat informacji.
Warto przypomniec sobie zasady dobrego wychowania.

Data: 2009-08-06 10:47:20
Autor: JA
> [...]

RTFM oraz blond farba na włosy.
Chociaż z drugiej strony jak zaniesiesz nie do serwisu to przyjma a może nawet wymienia na nową  :>>

Swietna rada,dzięki,jak widać,faceci tylko to potrafią-wyśmiać i obrazić.
Gratuluję kultury...

pozdrawiam

dziobak

--