Kuchnie z Blac kRed Whie BRW - opinie ?

Data: 2009-08-05 12:27:35
Autor: Rom
Kuchnie z Blac kRed Whie BRW - opinie ?
Witam

Przymierzamy się do wykonania kucni pod wymiar.
Odwiedziliśmy sklep BRW, gdzie zobaczyliśmy bardzo ładne wykonania.

Niepokoi nas jednak jakość takich mebli
ponieważ rodzice nacięli się juz przy wypoczynku z BRW (fatalna jakośc).

Czy ktoś z szanownych grupowiczów użytkuje może kuchnię z BRW
i mógłby się podzieliś opinią nt. jakości wykonania i trwałości ?

ThinA

Data: 2009-08-05 12:28:24
Autor: Rom
Kuchnie z Blac kRed Whie BRW - opinie ?
W temacie miało być oczywiście : Black Red White   :)))

Data: 2009-08-05 14:24:37
Autor: medea
Rom pisze:

Czy ktoś z szanownych grupowiczów użytkuje może kuchnię z BRW
i mógłby się podzieliś opinią nt. jakości wykonania i trwałości ?

Ja mam kuchnię z BRW od prawie 3 lat i jestem zadowolona.
Wykonanie samych mebli według mnie solidne. Uwagi mogę mieć co najwyżej do ich montażu już w domu. Trzeba montażystom po prostu patrzeć na ręce i kontrolować jak i co robią, ale to kwestia już konkretnych ludzi, którzy przyjdą do Ciebie montować.
Aha, ja mam meble drewniane, nie wiem, jak tam z meblami z płyty.

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2009-08-07 12:02:06
Autor: ąćęłńóśźż
Kuchnie z Black Red Why BRW - opinie ?
Te wszystkie gówniane firmy mają bardzo krótkie szuflady w dolnych szafkach, oszczędzają ciury z 80 groszy na 15 cm głebokości szuflady, niewykorzystana przestrzeń i niebezpiecznie, gdy ktoś przyjdzie z "normalnej" kuchni (np. głebokie szafki i szuflady Ikea czy szuflady oparte na zestawach okuć Blum lub podobnych).
JaC

-- -- -

Data: 2009-08-07 21:12:37
Autor: medea
ąćęłńóśźż pisze:
> czy szuflady oparte na zestawach okuć Blum lub podobnych).

BRW mają okucia Blum (przynajmniej jest taka opcja), więc nie wprowadzaj w błąd. Szuflady mają pełen wysuw.

Ewa

Data: 2009-08-05 15:39:40
Autor: szymo
Kuchnie z Blac kRed Whie BRW - opinie ?
  Ja mam z systemu KENT kuchnię z frontami drewnianymi jak na tą cenę naprawdę są niezłe. Jeden minus który już się objawił po roku używania   odszedł od ciepła laminat z czoła blatu obok pieca ale to dało się przewidzieć. Poza tym zrobione są z głową łatwe do skręcenia i było nie było w miarę tanie. Da się do nich dokupić części zamienne. Na dzień dzisiejszy mam je 2 lata i trochę i jestem zadowolony. Szczególnie że BRW co jakiś czas robi promocję i za całą kuchnię dałem niecałe 1700 zł poza promocją ponad 2000 kosztuje a to już są 300 do okapu :)

aha jeszcze jedna rzecz właśnie jeśli chodzi o okap ciężko dostać szafkę 50 nad okap do tego systemu a właściwie to jej nie ma.....