Kuester musi odejsc.

Data: 2011-03-10 01:30:31
Autor: Leszczur
Kuester musi odejsc.
Nie pamietam trenera ktory tak szybko i tak efektywnie zniechecilby do
siebie nie tylko wlasna druzyne, ale i cala lige. Zagrywki z
benchowaniem Hamiltona, TMaca, Prince'a, a teraz Stuckeya sa nie tylko
zastanawiajace, ale po prostu nie maja sensu. Do cholery sezon trwa
juz 5 miesiecy, wiec rotacja powinna byc juz z grubsza ustalona.
Takie metody dyscyplinowania zawodnikow moze dzialaja na poziomie
szkoly sredniej, ale w NBA juz raczej nie.
Nie wiem po co Dumars go jeszcze trzyma.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-03-10 12:58:00
Autor: Jarek Krupa
Kuester musi odejsc.
Leszczur nagryzmolil(a):

Nie wiem po co Dumars go jeszcze trzyma.

Sale panding... A co do trenera - masakra :(

Data: 2011-03-11 13:21:30
Autor: wiLQ
Kuester musi odejsc.
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Eeeee, a problemem nie jest przypadkiem roster?
Horda SG/SFow, dziura pod koszem, brak rozgrywajacego... jak by ich nie ustawial ktos bedzie marudzil. A co do ustalonej rotacji... to wszystko fajnie w dobrze skleconej
druzynie, ale w takiej nedzy chyba powinno sie eksperymentowac, nie?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-03-11 05:18:35
Autor: Leszczur
Kuester musi odejsc.
On 11 Mar, 13:21, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> szkoly sredniej, ale w NBA juz raczej nie.
> Nie wiem po co Dumars go jeszcze trzyma.

Eeeee, a problemem nie jest przypadkiem roster?

To też, ale IMO większym problemem jest trener, ktory skutecznie
rozwala drużynę.

Horda SG/SFow, dziura pod koszem, brak rozgrywajacego...
jak by ich nie ustawial ktos bedzie marudzil.

Bo mniej będą marudzić jeśli losowo będziesz ich benchować na całe
tygodnie???

A co do ustalonej rotacji... to wszystko fajnie w dobrze skleconej
druzynie, ale w takiej nedzy chyba powinno sie eksperymentowac, nie?

A z czym tu eksperymentować? Skład jest słaby, ale Kuester czyni go
wręcz fatalnym przez swoje tejemnicze roszady.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-03-17 19:32:20
Autor: wiLQ
Kuester musi odejsc.
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Eeeee, a problemem nie jest przypadkiem roster?

To też, ale IMO większym problemem jest trener, ktory skutecznie
rozwala drużynę.

Tzn mozna rozwalic to co jest juz rozwalone? ;-)

> Horda SG/SFow, dziura pod koszem, brak rozgrywajacego...
> jak by ich nie ustawial ktos bedzie marudzil.

Bo mniej będą marudzić jeśli losowo będziesz ich benchować na całe
tygodnie???

Nie wiem jak wyciagnales ten wniosek z mojej wypowiedzi ;-P
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2011-03-11 13:26:40
Autor: s
Kuester musi odejsc.
A co do ustalonej rotacji... to wszystko fajnie w dobrze skleconej
druzynie, ale w takiej nedzy chyba powinno sie eksperymentowac, nie?

Chyba nie, bo i tak g.. wyjdzie.

Przy takim ukladzie, jak w det - ja bym robil showcase dla drogich graczy, ktorzy im na psinco (Gordon, Villa, Rip) i szukal na nich jeleni.

Chyba, ze Dumars nadal wierzy w chlopakow...

Pozdr
Slawek

Data: 2011-03-11 13:51:35
Autor: wiLQ
Kuester musi odejsc.
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> A co do ustalonej rotacji... to wszystko fajnie w dobrze skleconej
> druzynie, ale w takiej nedzy chyba powinno sie eksperymentowac, nie?

Chyba nie, bo i tak g.. wyjdzie.

Z punktu widzenia wynikow druzyny pewnie tak, ale z punktu widzenia "co
dany gracz potrafi", "jak sprawdzi sie w takiej nowej roli", "jak bedzie
sobie radzic taka piatka" itp to dlaczego nie?

Jak nie eksperymentowac w kiepskiej druzynie to gdzie?

Przy takim ukladzie, jak w det - ja bym robil showcase dla drogich graczy, ktorzy im na psinco (Gordon, Villa, Rip) i szukal na nich jeleni.

ROTFL. Duzo to mowi o ostatnich ruchach Dumarsa ;-)
 I nieustannie mnie zadziwia, ze taki showcasing moze dzialac.

--
pzdr
wiLQ

Kuester musi odejsc.