Kuester na bruku.

Data: 2011-06-06 10:03:43
Autor: Hubertus Blues
Kuester na bruku.
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):
Co tam game winner Bosha i 90% pewno=B6ci =BFe to jednak Heat wygraj=B1 w
tym roku.
90% powiadasz? hmmmmmm

Kuester dosta=B3 kopa. O jakie=B6 6 miesi=EAcy za p=F3=BCno, ale
dobrze, =BFe w og=F3le. Mo=BFe sci=B1gn=B1=E6 go na selekcjonera naszej
reprezentacji w kopanej?

A czy to nie miotła nowego właściciela Pistons wymiotła Kuestera? Ciekawe jaki
los spotka Dumarsa?

Dziwne, =BFe Knicks zwolnili Walsha, ale sam si=EA o to prosi=B3. W sumie
uda=B3o mu si=EA zaledwie posprzata=E6 po Thomasie, sci=B1gn=B1=E6 do NYC d=
wie
gwiazdy du=BFego formatu i awansowa=E6 do playoffs po raz pierwszy od 45
lat.

Dolan długo nie wytrzymał, on najwidoczniej nie znosi normalności. Teraz
czekamy na powrót Izajasza i spektakularne ruchy transferowe. A NYK rusza
ostro ............ w dół

--
pozdr
Hubertus Blues

Data: 2011-06-06 03:43:43
Autor: Leszczur
Kuester na bruku.
On 6 Cze, 12:03, "Hubertus Blues" <hbl...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> napisał(a):

> Co tam game winner Bosha i 90% pewno=B6ci =BFe to jednak Heat wygraj=B1 w
> tym roku.

90% powiadasz? hmmmmmm

Nom. Tak na moje chlopskie oko.

> [...]
> reprezentacji w kopanej?

A czy to nie miotła nowego właściciela Pistons wymiotła Kuestera? Ciekawe jaki

Wydaje mi się, ze tak i to wlasnie na nowa miotle czekali.
Dumars IMO moze zostac - wiecej juz nie zepsuje ;-)

Dolan długo nie wytrzymał, on najwidoczniej nie znosi normalności. Teraz
czekamy na powrót Izajasza i spektakularne ruchy transferowe. A NYK rusza
ostro ............ w dół

Nie wydaje mi sie, zeby Thomas mial wrocić. Wiem, ze to fajny temat do
zartow, ale Stern chyba do tego nie dopuści. Pritchard jest wolny i
czeka na oferty....

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-06-08 13:56:29
Autor:
Kuester na bruku.

> 90% powiadasz? hmmmmmm

Nom. Tak na moje chlopskie oko.

"oko"??? Cztery litery sobie poobijałem spadając z krzesła!!! Ty powołujesz
się na oko? Toć myślałem, że jeno szkiełku dajesz wiarę?

(...)
> A czy to nie miot=B3a nowego w=B3a=B6ciciela Pistons wymiot=B3a Kuestera?=
 Ciekawe jaki
> los spotka Dumarsa?

Wydaje mi si=EA, ze tak i to wlasnie na nowa miotle czekali.
Dumars IMO moze zostac - wiecej juz nie zepsuje ;-)

Ta, szczególnie po tym długim urlopie. Swoja droga ciekawe co Dumars robił w
ostatnim czasie? Przychodził do biura, upewniał, się że nadal nie ma nic do
roboty i szedł do domu. Co tydzień sprawdzał konto czy wyplata wpływa. A może
znalazł sobie jekies hobby?

> Dolan d=B3ugo nie wytrzyma=B3, on najwidoczniej nie znosi normalno=B6ci. =
Teraz
> czekamy na powr=F3t Izajasza i spektakularne ruchy transferowe. A NYK rus=
za
> ostro ............ w d=F3=B3

Nie wydaje mi sie, zeby Thomas mial wroci=E6. Wiem, ze to fajny temat do
zartow, ale Stern chyba do tego nie dopu=B6ci. Pritchard jest wolny i
czeka na oferty....

Duch Thomas będzie się unosił na Nowym Jorkiem jeszcze długo. Była szansa,
żeby to przewietrzyć ale najpierw sprawa sprowadzenia Melo, teraz wywalenie
GM-a. Miasto utrapienia

--
pozdr
Hubertus Blues

Data: 2011-06-08 13:56:32
Autor: Hubertus Blues
Kuester na bruku.

Data: 2011-06-08 12:53:30
Autor: Leszczur
Kuester na bruku.
On 8 Cze, 15:56, "Hubertus Blues" <hbl...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> Nom. Tak na moje chlopskie oko.

"oko"??? Cztery litery sobie poobijałem spadając z krzesła!!! Ty powołujesz
się na oko? Toć myślałem, że jeno szkiełku dajesz wiarę?

Powiedzmy, ze bylo to oko czesciowo uzbrojone ;-)

> [...]

roboty i szedł do domu. Co tydzień sprawdzał konto czy wyplata wpływa. A może

Na pewno nie byl to zupelnie spokojny okres. Zgaduje, ze musial
przedstawic nowej miotle nie tylko raporty z tego co robil w ostatnich
latach, ale musial jeszcze wyjasnic powody kazdej decyzji i pewnie
przedstawic jakis plan na przyszlosc. Bez tego nie wyobrazam sobie,
zeby jakikolwiek nowy wlasciciel mogl go zostawic na stanowisku.

> [...]

żeby to przewietrzyć ale najpierw sprawa sprowadzenia Melo, teraz wywalenie

Niech prsk zalozy konsorcjum, dorobi sie kilku dolcow i przejmie nie
tyle Knicks co cale Cablevision. Zalatwimy sprawe Dolana, zalatwimy
sprawe Thomasa. Bedzie git.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-06-06 12:20:26
Autor: s
Kuester na bruku.
A czy to nie miotła nowego właściciela Pistons wymiotła Kuestera? Ciekawe jaki
los spotka Dumarsa?

Podobno ma zapewnienie, ze pracuje dalej.
Ale taki to juz biznes, ze do konca pewnym nigdy nie mozna byc.

Pozdr
Slawek

Kuester na bruku.