Kufer chcial go zabic!

Data: 2012-12-02 18:09:28
Autor: AZ
Kufer chcial go zabic!
https://www.youtube.com/watch?v=t2tTYqTAoMM

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-12-02 19:45:25
Autor: Monster
Kufer chcial go zabic!
W dniu 2012-12-02 19:09, AZ pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=t2tTYqTAoMM

Oczywiście za ciężkie moto na pierwsze:-)

Data: 2012-12-03 08:47:06
Autor: Marcin N
Kufer chcial go zabic!
W dniu 2012-12-02 19:09, AZ pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=t2tTYqTAoMM

Straszne. I jeszcze przywalił twarz± w metalowy bom.

--
MN

Data: 2012-12-03 02:25:27
Autor: grzech
Kufer chcial go zabic!
Straszne. I jeszcze przywali twarz w metalowy bom.

Nie zd±żył przy zwrocie - normalne:) Jednakowoż nie wypadł za burtę -
szacun:)

______
grzech
tdm

Data: 2012-12-03 17:29:14
Autor: Ivam
Kufer chcial go zabic!
W dniu 2012-12-02 19:45, Monster pisze:> W dniu 2012-12-02 19:09, AZ pisze:

> Oczywi¶cie za ciężkie moto na pierwsze:-)

Co Ty? Przeciez to po prostu FuJaRa.

Do Marcina N. - co to jest "bom"? Powaznie pytam.

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upo¶ledzonych Umysłowo

Data: 2012-12-03 16:32:09
Autor: masti
Kufer chcial go zabic!

http://pl.wikipedia.org/wiki/Bom

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-12-03 18:27:19
Autor: Ivam
Kufer chcial go zabic!
W dniu 2012-12-03 17:32, masti pisze:
Dnia pięknego Mon, 03 Dec 2012 17:29:14 +0100 osobnik zwany Ivam napisał:

Do Marcina N. - co to jest "bom"? Powaznie pytam.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Bom

Pacz Pan, a mi wyskakiwało tylko:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bom_%C5%82adunkowy (ale na to mi nie wyglądało na filmie)

oraz
http://pl.wikipedia.org/wiki/BOM_(informatyka)

Od razu poczułem się mądrzejszy, jak się dowiedziałem o co chodzi:)

Dziękuję.

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

Data: 2012-12-03 17:34:12
Autor: RadoslawF
Kufer chcial go zabic!
Dnia 2012-12-03 17:29, Użytkownik Ivam napisał:

 > Oczywi¶cie za ciężkie moto na pierwsze:-)

Co Ty? Przeciez to po prostu FuJaRa.

Do Marcina N. - co to jest "bom"? Powaznie pytam.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Bom

Pozdrawiam

Data: 2012-12-04 10:38:46
Autor: Sir Piernik
Kufer chcial go zabic!
Ivam pisze:> Do Marcina N. - co to jest "bom"? Powaznie pytam.

Bom to jest takie Buum jesli nie zdazysz sie schylic przy zwrocie przez rufe :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2012-12-04 10:08:23
Autor: masti
Kufer chcial go zabic!
Dnia pięknego Tue, 04 Dec 2012 10:38:46 +0100 osobnik zwany Sir Piernik
napisał:

Ivam pisze:> Do Marcina N. - co to jest "bom"? Powaznie pytam.

Bom to jest takie Buum jesli nie zdazysz sie schylic przy zwrocie przez
rufe :)

auć!

/me masuje sobie Ĺ‚eb na samo wspomnienie --
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-12-03 09:42:20
Autor: Roman Niewiarowski
Kufer chcial go zabic!
W dniu 2012-12-02 19:09, AZ pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=t2tTYqTAoMM

chlop po prostu zrozumial ze motocykle to przezytek! Utka, to je ono!

pozdr
newrom

Data: 2012-12-03 09:42:59
Autor: ditron
Kufer chcial go zabic!
W dniu poniedziałek, 3 grudnia 2012 09:42:20 UTC+1 użytkownik Roman Niewiarowski napisał:

chlop po prostu zrozumial ze motocykle to przezytek! Utka, to je ono!

Ale, że spontanicznie podj±ł decyzję o zmianie hobby ?
Czy chciał t± żaglówkę zaje... (pozyczyc) ?

Data: 2012-12-04 08:17:28
Autor: Roman Niewiarowski
Kufer chcial go zabic!
W dniu 2012-12-03 18:42, ditron pisze:

Ale, że spontanicznie podj±ł decyzję o zmianie hobby ?

A co ? Mial pisac na precla jaka utke na pierwsza ? ;)

Czy chciał t± żaglówkę zaje... (pozyczyc) ?

Chcial ja ogladnac z bliska, po prostu. ;)

pozdr
newrom

Data: 2012-12-04 00:35:34
Autor: grzech
Kufer chcial go zabic!
Chciał zrobić z żaglówki uć motorow±:)))

____
grzech
tdm

Data: 2012-12-03 21:44:19
Autor: marvin
Kufer chcial go zabic!
Uzytkownik "AZ" napisal...

https://www.youtube.com/watch?v=t2tTYqTAoMM

To mnie utwierdza w przekonaniu ze boczne kufry to zuo :)

Pozdrawiam
marvin
tdm900

Data: 2012-12-03 21:47:32
Autor: AZ
Kufer chcial go zabic!
On 2012-12-03, marvin <marcin.888@wp.pl> wrote:
Uzytkownik "AZ" napisal...

https://www.youtube.com/watch?v=t2tTYqTAoMM

To mnie utwierdza w przekonaniu ze boczne kufry to zuo :)

No ciekawy musi byc efekt jak sie zapomnie o tych kufrach i sprobuje
wjechac na pelnej predkosci w kanion ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-12-04 13:23:14
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Kufer chcial go zabic!
AZ napisał(a):
No ciekawy musi byc efekt jak sie zapomnie o tych kufrach i sprobuje
wjechac na pelnej predkosci w kanion ;-)

Dawno temu tak wjechalem i przestawilem poloneza :) Wszyscysmy sie kurde zdzwili :)
Fajnie sie tez zapomina jak czlowiek troche z koszem pojezdzi a pozniej odepnie kosz i na swiatlach sie zatrzyma :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Kufer chcial go zabic!