Kuhwa

Data: 2012-05-12 22:19:37
Autor: RedLite®
Kuhwa
Taka refleksja mi się nasunęła.
Lewy właśnie ustrzelił Hattricka w finale Pucharu Niemiec, Piszczek jest w 10 najlepszych PO na świecie; Błaszczu miał też chyba runde życia w zespole mistrza Bundesligi... (jak ak mówił jakiś tam znany angielski autorytet piłkarski: z gra w piłkę jest jak z grą na fortepianie, trzeba go nieść w osiem osób, ale do gry potrzeba maks. 3 osób.)
Krótko mówiąc, jeśli Smuda nie wyjdzie z tej grupy na mistrzostwach, to bez kitu trzeba będzie chyba przeprowadzić atak rakietowy na PZPN ;D

--

RedLite®

Data: 2012-05-12 20:51:30
Autor: Marek W.
Kuhwa
RedLite? <yazmaq@berdicheev.ua> napisa³(a):
[...]

Tylko ¿e w trójkê to sobie mog± pograæ co najwy¿ej w pokerka. W Dortmundzie s± otoczeni ósemk± równie klasowych pi³karzy i maj± z kim graæ i od kogo dostaæ zagranie. W kadrze s± otoczeni siedmioma przeciêtniakmi poni¿ej ¶redniej europejskiej (Szczêsnego nie liczê) wiêc oczekiwanie od __trzech__ pi³karzy, ¿e dadz± wyj¶cie z grupy do du¿e nadu¿ycie.

Data: 2012-05-12 23:16:32
Autor: RedLite®
Kuhwa
W dniu 2012-05-12 22:51, Marek W. pisze:
RedLite?<yazmaq@berdicheev.ua>  napisaÅ‚(a):

[...]

Tylko że w trójkę to sobie mogą pograć co najwyżej w pokerka. W Dortmundzie
są otoczeni ósemką równie klasowych piłkarzy i mają z kim grać i od kogo
dostać zagranie.

PozwolÄ™ sobie siÄ™ nie zgodzić. :/ JakoÅ› statnio w weszÅ‚owej wrzutce do BoÅ„ka pan Zbigniewu pisaÅ‚, że w zasadzie w piÅ‚Ä™ zawsze wygrywa ta drużyna która wiÄ™cej biega. Wiem, brzmi trochÄ™ absurdalnie, ale jak siÄ™ tak gÅ‚Ä™biej zastanowić to ... coÅ› w tym musi być.  ja osobiÅ›cie nie jestem, fanem statystyk; i niekoniecznie zawsze siÄ™ w nie wczytujÄ™, ale tak mi coÅ› Å›wita, ze  przeważnie jak polskie druyżny przegrywajÄ…, to suma przebiegnięć poszczególnych zawodników praktycznie zawsze jest u nas niższa. OczywiÅ›cie, wszyscy mamy Å›wiadomość, że liczÄ… siÄ™ umiejÄ™tnoÅ›ci, ale przy jakoÅ› tam zbliżonych talentach, wspolczynnik 'biegowy' musi mieć znaczenie decydujÄ…ce. :D
Przecież jakoś te Danie i Grecje Euro zdobywały. ;D

--

RedLite®

Data: 2012-05-12 23:31:46
Autor: Marek W.
Kuhwa

U¿ytkownik "RedLiteR" <yazmaq@berdicheev.ua> napisa³ w wiadomo¶ci news:4faed31b$0$26689$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pozwolê sobie siê nie zgodziæ. :/ Jako¶ statnio w wesz³owej wrzutce do Boñka pan Zbigniewu pisa³, ¿e w zasadzie w pi³ê zawsze wygrywa ta dru¿yna która wiêcej biega.

Pozwolê sobie siê nie zgodziæ :)  Gdyby to by³o takie proste prze³o¿enie to wystarczy³o by wystawiæ jedenastkê dobrych lekkoatletów d³ugodystansowców - sukces murowany, zabiegaliby wszystkich pi³karzy :)

Oczywi¶cie, wszyscy mamy ¶wiadomo¶æ, ¿e licz± siê umiejêtno¶ci,

No w³a¶nie, o tym w poprzednim po¶cie pisa³em.

ale przy jako¶ tam zbli¿onych talentach, wspolczynnik 'biegowy' musi mieæ znaczenie decyduj±ce. :

S³owo klucz, i ca³y problem, polega na tych 'zbli¿onych' talentach. Czynnik wybiegania wyniku mo¿e mieæ znaczenie je¶li suma umiejêtno¶ci pi³karskich jest zbli¿ona. W przypadku naszej reprezentacji ró¿nica tej sumy w stosunku do dowolnej reprezentacji z naszej grupy jest zbyt du¿a ¿eby mo¿na to nadrobiæ fizyczno¶ci±.

Data: 2012-05-12 23:46:30
Autor: RedLite®
Kuhwa
W dniu 2012-05-12 23:31, Marek W. pisze:

Pozwolę sobie się nie zgodzić. :/ Jakoś statnio w weszłowej wrzutce do
Bońka pan Zbigniewu pisał, że w zasadzie w piłę zawsze wygrywa ta drużyna
która więcej biega.

PozwolÄ™ sobie siÄ™ nie zgodzić :)  Gdyby to byÅ‚o takie proste przeÅ‚ożenie to
wystarczyło by wystawić jedenastkę dobrych lekkoatletów długodystansowców -
sukces murowany, zabiegaliby wszystkich piłkarzy :)

Uproszczenie, ale być może tak jest. W turniejach tym bardziej.

Słowo klucz, i cały problem, polega na tych 'zbliżonych' talentach. Czynnik
wybiegania wyniku może mieć znaczenie jeśli suma umiejętności piłkarskich
jest zbliżona. W przypadku naszej reprezentacji różnica tej sumy w stosunku
do dowolnej reprezentacji z naszej grupy jest zbyt duża żeby można to
nadrobić fizycznością.

Jasne. Ale, no sorry, nie gramy w grupie z siłaczami piłki, tylko z przeciętniakami. Ani Rosja, ani Grecja w składzie nie ma samych Lewandowskich i Piszczków. :/
no i jeszcze raz: niewyjście z grupy, to będzie mój szok i niedowierzanie. (No i hańba ofc.) Tak, czy nie? :D

--

RedLite®

Data: 2012-05-13 00:21:05
Autor: Marek W.
Kuhwa

U¿ytkownik "RedLiteR" <yazmaq@berdicheev.ua> napisa³ w wiadomo¶ci news:4faeda21$0$1209$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Uproszczenie, ale byæ mo¿e tak jest. W turniejach tym bardziej.

[...]

Jasne. Ale, no sorry, nie gramy w grupie z si³aczami pi³ki, tylko z przeciêtniakami. Ani Rosja, ani Grecja w sk³adzie nie ma samych Lewandowskich i Piszczków. :/

Oczywi¶cie, ¿e to nie Hiszpanie czy Niemcy ale jak przy tych Grekach i Rosjanach wygl±daj± nasi kopacze? Choæby i nie by³o u nich pi³karzy pokroju trójki z Dortmundu (ale jednak kilku o podobnych mo¿liwo¶ciach siê znajdzie) to jednak pozostli prezentuj± wiele wiêksze umiejêtno¶ci od tych naszych pozosta³ych.

no i jeszcze raz: niewyj¶cie z grupy, to bêdzie mój szok i niedowierzanie. (No i hañba ofc.) Tak, czy nie? :D

Dla mnie nie. Dla mnie to bêdzie mi³e zaskoczenie i niespodzianka. A nie wyj¶cie z grupy nie bêdzie pochodn± niedostatecznego wykorzystania Lewandowskiego, Piszczka i B³aszczykowskiego tylko ch...ej selekcji Smudy; zabrania kilku ze sk³adu szrotu i nie zabrania kilku, którzy powinni pojechaæ. Chocia¿ przy najbardziej optymalnej selekcji nadal bym twierdzi³, ¿e faworytm do wyj¶cia z grupy nie jeste¶my. Jedynym argumentem na tak to s± '¶ciany gospodarzy', no ale to z pi³karskimi umiejêtno¶ciami nie ma nic wspólnego.

-- RedLiteR

Data: 2012-05-12 23:02:48
Autor: UGI
Kuhwa
Marek W. <lobo621@wp.pl> napisa³(a):
[...]

Eeee bzdury wa¶æ prawisz. Ka¿dej ekipie do wyj¶cia z grupy w takim turnieju
jest potrzebny klasowy napastnik, bramkarz, ¶rodkowy obroñca i dogrywaj±cy. U
nas brakuje tylko ¶rodkowego obroñcy. Reszta siê zgadza (dogrywaj±cy to
B³aszczu, rzecz jasna). Za to mamy handicap w postaci Piszczka na prawej
obronie. Reszta mo¿e byæ wyrobnikami. Po dzisiejszym finale utwierdzi³em siê w
przekonaniu, ¿e spapranie formy naszej trójki, co w konsekwencji oznacza³oby
nie wyj¶cie z grupy, by³oby nie lada 'wyczynem' Smudy. Tak wiêc ja oczekujê
awansu, bo ani Leo ani Janas, tej klasy pi³karzy nie mieli do dyspozycji.

Data: 2012-05-13 01:32:02
Autor: Marek W.
Kuhwa

U¿ytkownik "UGI " <ugi3@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jomq6o$obi$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mo¿esz wskazaæ, w którym miejscu s± te bzudry? Klasê Kuby, Lewego, Piszczka i Szcêsnegopotwierdzam (wspomina³em ju¿ o tym w tym w±tku), bo takie s± fakty. Innymi 'faktami' s± pozostali powo³ani, z czym te¿ siê jak widzê zgadzasz. A moich odczuæ i przekonañ w ¿adnym wypadku nie mo¿esz nazywaæ bzdurami, bo nie siedzisz w mojej g³owie i nie iwesz czy sam ze sob± siê nie zgadzam :)  Zreszt± to broñ obosieczna, bo Twoje odczucia, które s± przeciwne do moich, te¿ w takim wypadku mogê nazwaæ bzdurami.

Data: 2012-05-13 09:36:21
Autor: UGI
Kuhwa
Marek W. <lobo621@wp.pl> napisa³(a):
Mo¿esz wskazaæ, w którym miejscu s± te bzudry?

W tym miejscu, w którym piszesz, ¿e niespodziank± by³oby nasze wyj¶cie z grupy
i ¿e nie jeste¶my faworytami. W tej grupie w zasadzie nie ma faworytów, choæ
najmniejsze szanse da³bym Grekom.
Klasê Kuby, Lewego, Piszczka i Szcêsnegopotwierdzam (wspomina³em ju¿ o tym w tym w±tku), bo takie s± fakty. Innymi 'faktami' s± pozostali powo³ani, z czym te¿ siê jak widzê zgadzasz.

Kosmetyczne b³êdy Smudy. Mo¿e poza ¯ew³akowem. A to czy za Bro¿ka powinien byæ
Piech, za Fabiañskiego Boruc, G³owacki itd itd to s± ma³o istotne kwestie.
Zreszt± to broñ obosieczna, bo Twoje odczucia, które s± przeciwne do moich, te¿ w takim wypadku mogê nazwaæ bzdurami.

No to nazywaj, je¿eli tak uwa¿asz :) W kazdym b±d¼ razie u nas pojawi³ siê
silnik napêdowy, którego nie znajdziesz u Greków, Rosjan i Czechów. No chyba,
¿e jaki¶ trzech Greków decyduje o grze dru¿yny klasy mistrza Niemiec.

Data: 2012-05-13 13:32:51
Autor: Marek W.
Kuhwa

U¿ytkownik "UGI " <ugi3@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jonval$hji$1inews.gazeta.pl...
Marek W. <lobo621@wp.pl> napisa³(a):

Mo¿esz wskazaæ, w którym miejscu s± te bzudry?

W tym miejscu, w którym piszesz, ¿e niespodziank± by³oby nasze wyj¶cie z grupy
i ¿e nie jeste¶my faworytami.

 Nie piszê, ¿e w odczuciu ca³ej Europy by³aby to niespodzianka tylko ¿e __dla
mnie__ by³oby to zaskoczenie. Zauwa¿asz ró¿nicê?
To jakby kwestia wiary. Wierz±cy mogliby uwa¿aæ za ignorantów niewierz±cych
i odwrotnie. Ale to kwestia wewnêtrznego przekonania a nie wyg³aszania bzdur
lub prawdy.

[...]

Ale dlaczego to trzech ma byæ tym silnikiem? Mog± nie uci±gn±æ. U
przeciwników znajdê za to jedenastu, którzy równo poci±gn± z wiêksz± moc±.

Data: 2012-05-13 12:40:24
Autor: UGI
Kuhwa
Marek W. <lobo621@wp.pl> napisa³(a):
 Nie piszê, ¿e w odczuciu ca³ej Europy by³aby to niespodzianka tylko ¿e __dla
mnie__ by³oby to zaskoczenie.

A kto twierdzi, ¿e pisa³e¶ w odczuciu innych? Odpisujê Tobie bo nie zgadzam
siê z Twoj± opini±.

To jakby kwestia wiary. Wierz±cy mogliby uwa¿aæ za ignorantów niewierz±cych
i odwrotnie. Ale to kwestia wewnêtrznego przekonania a nie wyg³aszania bzdur
lub prawdy.

Swoje przekonania te¿ trzeba czym¶ uzasadniaæ.
Ale dlaczego to trzech ma byæ tym silnikiem?

Naprawdê muszê t³umaczyæ takie oczywisto¶ci?
Mog± nie uci±gn±æ.

Oczywi¶cie. Jak ka¿dy zreszt±. Ale je¿eli ci±gn± grê dru¿yny mistrza Niemiec,
a w reprezentacjach rywali takiej trójki nie znajdziesz to nie ma siê co
dziwiæ, ¿e oczekiwania rosn±.
U przeciwników znajdê za to jedenastu, którzy równo poci±gn± z wiêksz± moc±.

I pewnie znowu opierasz to na swoim bzdurnym g³êbokim przekonaniu a nie na
faktach.

Data: 2012-05-13 16:29:09
Autor: Marek W.
Kuhwa

U¿ytkownik "UGI " <ugi3@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jooa3o$agv$1inews.gazeta.pl...
[...]

No wiêc w³a¶nie w tym problem ¿e moje odczucia nazywasz bzdur±. Jak Tobie bêdzie jeszcze ciep³o a mnie ju¿ zimno albo odwrotnie bêd± to indywidualne, zasadniczo ró¿ne wra¿enia, które to po prostu trzeba szanowaæ a nie mierzyæ wszystkich swoj± miar±.

Oczywi¶cie. Jak ka¿dy zreszt±. Ale je¿eli ci±gn± grê dru¿yny mistrza Niemiec,

Znowu muszê wracaæ do pierwszego swojego postu? OTOCZENIE!!! Nie zauwa¿asz ró¿nicy kogo "ci±gn±" w Dortmundzie a kogo bêd± musieli ci±gn±æ w kadrze? Nie widzisz ró¿nicy w pi³karskiej jako¶ci ci±gniêtych?

Data: 2012-05-13 14:37:07
Autor: UGI
Kuhwa
Marek W. <lobo621@wp.pl> napisa³(a):
> A kto twierdzi, ¿e pisa³e¶ w odczuciu innych?

No wiêc w³a¶nie w tym problem ¿e moje odczucia nazywasz bzdur±.

No bo _dla mnie_ to jest bzdura. Tak samo jakby¶ napisa³, ¿e czujesz, ¿e
Grekom strzelimy 10 goli. Jak swoich odczuæ nie uzasadniasz a kto¶ siê z nimi
nie zgadza, to siê nie dziw, ¿e s± nazywane bzdur±.

Znowu muszê wracaæ do pierwszego swojego postu? OTOCZENIE!!! Nie zauwa¿asz ró¿nicy kogo "ci±gn±" w Dortmundzie a kogo bêd± musieli ci±gn±æ w kadrze? Nie widzisz ró¿nicy w pi³karskiej jako¶ci ci±gniêtych?

Dlatego mówiê, ¿e mamy co¶ czego nie maj± inne reprezentacje w naszej grupie.
TRZECH zawodników z JEDNEGO, bardzo dobrego klubu ze ¶wietnej ligi. Ile¿ akcji
w tej rundzie zaczyna³o siê od Piszczka, przechodzi³o przez B³aszcza i
koñczy³o na Lewym? Ja oczywi¶cie wiem, ¿e na EURO nie bêdzie im dogrywa³
Kagawa, ale nie róbmy z naszych reprezentantów kaleków. Wystarczy w³a¶nie, ¿e
wyrobnicy bêd± robiæ swoje a ró¿nicê zrobi ta trójka.

Data: 2012-05-13 17:44:31
Autor: Marek W.
Kuhwa

U¿ytkownik "UGI " <ugi3@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jooguj$rqv$1inews.gazeta.pl...
Marek W. <lobo621@wp.pl> napisa³(a):

> A kto twierdzi, ¿e pisa³e¶ w odczuciu innych?

No wiêc w³a¶nie w tym problem ¿e moje odczucia nazywasz bzdur±.

No bo _dla mnie_ to jest bzdura.

Jeszcze raz,  ja¶niej ju¿ nie potrafiê; nie __TWIERDZÊ__ ¿e nie wyjdziemy z grupy tylko¿e tak mi siê _wydaje_ .
Je¶li nie widzisz ró¿nicy miêdzy kategorycznym twierdzeniem a tylko wra¿eniem i to drugie nazywasz bzdur± to widzê sensu dalszej polemiki.
I pamiêtaj ¿e je¶li kiedy¶ bêdziesz odczuwa³ ch³ód albo gor±co to z tu³u g³owy miej mój chichot i nazywanie Twoich odczuæ bzdur±.

Jak swoich odczuæ nie uzasadniasz a kto¶ siê z nimi
nie zgadza, to siê nie dziw, ¿e s± nazywane bzdur±.

Wybacz, ale je¶li do tej pory nie zobaczy³e¶ czym uzasadniam (a robiê to od pierwszego postu) swoje odczucie to tym bardziej nie iwdzê sensu dalszej dyskusji. Mo¿e okulary do czytania by Ci siê przyda³y, we¼ to pod rozwagê.

Aha, teraz ju¿ z czystym sumieniem Twoje przekonania, chocia¿ niby uzasadnione, te¿ mogê nazwaæ bzdurami. Bo niby dlaczego nie? Nie widzê ró¿nicy w podj¶ciu.
EOD.

Data: 2012-05-13 14:56:05
Autor: yamma
Kuhwa
UGI  wrote:

Kosmetyczne b³êdy Smudy. Mo¿e poza ¯ew³akowem. A to czy za Bro¿ka
powinien byæ Piech, za Fabiañskiego Boruc, G³owacki itd itd to s±
ma³o istotne kwestie.

Ech... Jak sobie przypomnê, co tutaj siê pisa³o na temat powo³añ Beenhakkera i jakie epitety wówczas lata³y, to cz³owieka tylko ¶miech pusty ogarnia czytaj±c powy¿sze...
yamma

Data: 2012-05-13 16:19:20
Autor: yamma
Kuhwa
UGI  wrote:

I s³usznie bo gówno z t± swoj± dru¿yn± osi±gn±³.

Poniewa¿ nie mam zamiaru przekonywaæ betonu, wiêc powstrzymam siê od komentarza.

A to o czym piszesz
to pamiêtam, ¿e g³ównie dotyczy³o beznadziejnego wtedy Pazdana. Smuda
przynajmniej powo³a³ m³odych, którzy faktycznie co¶ pokazuj± w lidze
(Wolski, Kamiñski).

Taaa... Zw³aszcza Kucharczyk pokazuje jak wzorcowo polski pi³karz powinien kopaæ siê po czole. We¼ ju¿ zamilcz lepiej idioto. Gdyby Beenhakker zrobi³ takie powo³ania jak Smuda, to by¶cie apopleksji podostawali przed klawiaturami.
yamma

Data: 2012-05-13 14:29:53
Autor: UGI
Kuhwa
yamma <yamma@wp.pl> napisa³(a):
Poniewa¿ nie mam zamiaru przekonywaæ betonu, wiêc powstrzymam siê od komentarza.

No, to przekonaj mnie, ¿e EURO 2008 to by³ nasz wielki sukces, a international
level Zahorski i Pazdan zrobili ró¿nice a potem kariery, debilu.

Taaa... Zw³aszcza Kucharczyk pokazuje jak wzorcowo polski pi³karz powinien kopaæ siê po czole.

Co nie zmienia faktu, ¿e to, w przeciwieñstwie do m³odzików powo³anych przez
Beenhakkera, talent niew±tpliwy. Choæ te¿ wola³bym zdecydowanie Piecha.

A na przysz³o¶æ to nie obra¿aj mnie....szmaciarzu.

Data: 2012-05-13 18:34:12
Autor: Cavallino
Kuhwa

U¿ytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jooavs$cgn$1@inews.gazeta.pl...
UGI  wrote:

[...]

A co, który¶ z powo³ywanych przez niego dziwol±gów zostal choæby dobry pi³karzem?

Data: 2012-05-13 10:19:30
Autor: zenekk
Kuhwa
> Zreszt± to broñ obosieczna, bo Twoje odczucia, które s±
przeciwne do moich, te¿ w takim wypadku mogê nazwaæ bzdurami.
bzdury kolego piszesz a najgorsze jest to, ¿e nie masz nawet tego ¶wiadomo¶ci....

Data: 2012-06-17 13:26:09
Autor: Marek W.
Kuhwa
zenekk <zenekk___ @go2.pl> napisa³(a):
 > Zreszt± to broñ obosieczna, bo Twoje odczucia, które s±
> przeciwne do moich, te¿ w takim wypadku mogê nazwaæ bzdurami.
bzdury kolego piszesz a najgorsze jest to, ¿e nie masz nawet tego ¶wiadomo¶ci....

No jak tam, obudzi³e¶ siê ju¿ ze swojego matrixa, wróci³a ci ¶widomo¶æ po wczorajszym meczu?

Data: 2012-06-17 13:28:43
Autor: Marek W.
Kuhwa
UGI  <ugi3@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³(a):
Marek W. <lobo621@wp.pl> napisa³(a): > Dla mnie nie. Dla mnie to bêdzie mi³e zaskoczenie i niespodzianka. A nie > wyj¶cie z grupy nie bêdzie pochodn± niedostatecznego wykorzystania > Lewandowskiego, Piszczka i B³aszczykowskiego tylko ch...ej selekcji
> [...]

awansu, bo ani Leo ani Janas, tej klasy pi³karzy nie mieli do dyspozycji.

Nie mogê sobie odmówiæ tej przyjemno¶ci i jeszcze raz zapytaæ gdzie wypisywa³em te bzdury i co masz teraz do powiedzenia po naszej dyskusji.

Data: 2012-06-18 17:11:47
Autor: UGI
Kuhwa
Marek W. <marekwyso@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³(a):
Nie mogê sobie odmówiæ tej przyjemno¶ci i jeszcze raz zapytaæ gdzie wypisywa³em te bzdury

Tam gdzie na nie odpisywa³em. Mam siê powtarzaæ? I to po miesi±cu?

i co masz teraz do powiedzenia po naszej dyskusji.
 To samo co wtedy. ¯e je¿eli Smudzie uda siê popsuæ trzech naszych najlepszych zawodników i w konsekwencji nie wyjdziemy z grupy, to bêdzie nie lada 'wyczyn'. Jak widaæ uda³o mu siê niemal w 100%. Najgorzej z ca³ej trójki wygl±da³ Piszczek. Kto¶ powie, ¿e w Borussii maj± lepszych kolegów, ale sama wspó³praca Piszczka z B³aszczem w Bundeslidze to co najmniej dwie klasy wy¿ej ni¿ w kadrze. Tu go³ym okiem widaæ 'rêkê' Smudy.

A ju¿ wisienk± na tortowej kompromitacji tego trenera jest fakt, ¿e przegra³ w ostatnim meczu z dru¿yn±, która ma obecnie JEDNEGO pi³karza klasy europejskiej i w meczu z nami nie mog³a go wystawiæ. --

Data: 2012-06-18 20:06:36
Autor: Marek W.
Kuhwa

U¿ytkownik "UGI " <ugi3@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jrnngj$mt2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dla przypomnienia: bzdrami nazywa³e¶ moje wewnêtrzne przekonanie, ¿e Polska
nie wyjdzie z grupy poniewa¿ uwa¿a³êm ¿e trzech dobrych zawodników nie da
rady tego poci±gn±æ. Wiêc? Czyje przekonanie by³o bzdurne?

go³ym okiem widaæ 'rêkê' Smudy.

A to nie wiedzia³e¶ ¿e trenerem jest Smuda? Ja wiedzia³em, i to bra³em te¿
pod uwagê.

A ju¿ wisienk± na tortowej kompromitacji tego trenera jest fakt, ¿e przegra³ w
ostatnim meczu z dru¿yn±, która ma obecnie JEDNEGO pi³karza klasy europejskiej
i w meczu z nami nie mog³a go wystawiæ.

Po miesi±cu, nie po miesi±cu ale widzê ¿e trzeba to powtarzaæ bo do
niektórych jeszcze nie dotar³o: zarówno Czechy jak i dwaj pozostali rywale
nie mieli Lewadowskiego, Piszczka i "aczkolwiek" B³aszczykowskiego ale mieli
na boisku 11 przeciêtnych zawodników, którzy byli lepsi (i by³o to wiadome
przed rozpoczêciem Euro) od naszych pozosta³ych przeciêtniaków. I to by³a
ich przewaga, która robi³ ró¿nicê, a nie brak w sk³adzie wybitnych jednostek

Data: 2012-06-19 17:40:36
Autor: UGI
Kuhwa
> [...]

nie wyjdzie z grupy poniewa¿ uwa¿a³êm ¿e trzech dobrych zawodników nie da

Jak ju¿ co¶ przywo³ujesz, to rób to rzetelnie. Bzdurami nazwa³em Twoje stwierdzenie, ¿e nasze wyj¶cie by³oby niespodziank±. I oczywi¶cie dalej to podtrzymuje bo okoliczno¶ci spowodowa³y, ¿e to by³ nasz obowi±zek.

Wiêc? Czyje przekonanie by³o bzdurne?

Ja nie mia³em przekonania tylko OCZEKIWANIA, osadzone w faktach tj. ¶wietnym sezonie trzech pi³karzy klasy europejskiej oraz niesiedzeniu na ³awie pozosta³ych graczy, co w poprzednich turniejach by³o norm±. Jednocze¶nie napisa³em, co by musia³o siê staæ, by¶my z grupy nie wyszli i tak siê w rzeczy samej sta³o. Co nie oznacza, ¿e nie jest to kompromitacj±, bo przy tych okoliczno¶ciach, Smuda bêdzie siê ju¿ tylko kojarzy³ z niewykorzystaniem szansy, zawodników, swojego terenu i miliona innych rzeczy, które u³o¿y³y siê w sposób dla nas korzystny.

>go³ym okiem widaæ 'rêkê' Smudy.

A to nie wiedzia³e¶ ¿e trenerem jest Smuda? Ja wiedzia³em, i to bra³em te¿
pod uwagê.

Tu Ci przyznam racjê. Nie wzi±³em pod uwagê, ¿e ten kretym zafunduje naszym mordercze treningi na si³owni i rozpieprzy ich motorycznie oraz kondycyjnie.

[...]

A przede wszystkim mieli trenerów, którzy taktycznie wygl±dali przy Smudzie, jak C. Ronaldo przy Matusiaku. Szczegolnie czeski trener pokaza³ jak reaguje siê na wydarzenia boiskowe. Czesi od rozpaczliwej obrony w pierwszej po³owie Z MIEJSCA potrafili opanowaæ sytuacjê na boisku tylko dlatego, ¿e wymaga³a tego sytuacja w drugim meczu. I ¿e zrobi³o to 11 przeciêtniaków jest kolejnym argumentem na to, ¿e na ³awie mieli¶my Dyzmê a nie normalnego trenera.

Data: 2012-06-19 19:55:31
Autor: Marek W.
Kuhwa

U¿ytkownik "UGI " <ugi3@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jrqdij$j67$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Jak ju¿ co¶ przywo³ujesz, to rób to rzetelnie. Bzdurami nazwa³em Twoje
stwierdzenie, ¿e nasze wyj¶cie by³oby niespodziank±. I

I vice versa; nie twierdzi³em ¿e nie wyjdziemy z grupy tylko ¿e _dla mnie_ by³aby to niespodzianka.

Wiêc? Czyje przekonanie by³o bzdurne?

Ja nie mia³em przekonania tylko OCZEKIWANIA,

No, widzê, ¿e w koñcu zaczyna docieraæ. Je¶li swoich niespo³nionych oczekiwañ nie chcesz nazywaæ bzdurnymi to b±d¼ ³askaw moje oczekiwania (a w³a¶ciwie braku takowych) rónie¿ nie okre¶laæ w ten sposób.

Data: 2012-06-19 18:01:15
Autor: UGI
Kuhwa
> [...]

I vice versa; nie twierdzi³em ¿e nie wyjdziemy z grupy tylko ¿e _dla mnie_ by³aby to niespodzianka.

I fakt nie wyj¶cia z grupy nie zmienia mojej opinii, ¿e te Twoje przekonanie nie by³o bzdurne, bo _dla mnie_ by³o. Od¶wie¿y³e¶ temat, bo liczy³e¶, ¿e siê pokajam i wychwalê Twoj± intuicjê? Nic z tego. Nie wy¶cie z tej grupy, u siebie, z takimi rywalami jest KOMPROMITACJ¡, g³ównie dla trenera bo to on zawali³ wszystko co by³o do zawalenia.

Data: 2012-06-19 20:52:42
Autor: Marek W.
Kuhwa

U¿ytkownik "UGI " <ugi3@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jrqepb$b7u$1inews.gazeta.pl...
> [...]

siebie, z takimi rywalami jest KOMPROMITACJ¡, g³ównie dla trenera bo to on

Nie, nie oczekiwa³em ¿e siê pokajasz tylko stara³em siê wyt³umaczyæ, od samego pocz±tku, ¿e czyich¶ ibdywidualnych odczuæ, je¿eli nie s± to kategoryczne twierdzenia, nie mo¿na nazywaæ bzdurami. Tylko tyle. Bojak ³atwo mo¿na siê przekonaæ na powy¿szym przyk³adzie mo¿na siê przejechaæ, i mo¿e wyj¶æ na to, ¿e bzdurami s± przeczucia odwrotne.
No ale niestety widzê, ¿e moje t³umaczenia s± psu na budê.

A dla mnie to nie jest ¿adna kompromitacja tylko odzwierciedlenie si³y polskiej pi³ki. Ju¿ mo¿esz to nazywaæ bzdurami, z betonem nie bêdê wiêcej dyskutowa³.

Data: 2012-06-20 15:19:57
Autor: UGI
Kuhwa
Marek W. <lobo621@wp.pl> napisa³(a):
A dla mnie to nie jest ¿adna kompromitacja tylko odzwierciedlenie si³y polskiej pi³ki.

To kategoryczne stwierdzenie czy odczucia bo nie wiem czy znowu siê nie
oburzysz, ¿e kto¶ uwa¿a to za bzdurê?

Data: 2012-06-19 19:55:37
Autor: Cavallino
Kuhwa

U¿ytkownik "UGI " <ugi3@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:

> [...]

mordercze treningi na si³owni i rozpieprzy ich motorycznie oraz kondycyjnie.

Pociesz siê, ¿a nawet ja nie wierzy³em, ¿e on da radê ich popsuæ, a ciê¿ko mi zarzucaæ brak sceptycyzmu wobec trenerskich umiejêtno¶ci Nochala.

Data: 2012-06-19 17:42:01
Autor: UGI
Kuhwa
TheBest <colbyco@interia.pl> napisa³(a):
> [...]
przegra³
> ostatnim meczu z dru¿yn±, która ma obecnie JEDNEGO pi³karza klasy

Oczywi¶cie chodzi³o mi o pi³karza z pola, który jest w stanie zrobiæ nam krzywdê.

Data: 2012-05-13 23:47:37
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Kuhwa
RedLite?<yazmaq@berdicheev.ua> napisał(a):

Taka refleksja mi się nasunęła.
Lewy właśnie ustrzelił Hattricka w finale Pucharu Niemiec,
Piszczek jest
w 10 najlepszych PO na świecie; Błaszczu miał też chyba
runde Ěźycia w
[...]

Takie tam pieprzenie. Nie ta ktora biega więcej tylko ta, która biega mądrzej. W meczu z Niemcami na Euro 08 staty mówiły, że najwięcej ze wszystkich przebiegł Dudka - grubo ponad 10 kilometrów. Moja reakcja na to była taka:

"To on grał?"

Bo przy piłce to był może ze trzy razy... I co ciekawe - oglądając tamten mecz cały czas miałem wrażenie że nasi mieli sporo dalej do piłki niż Niemcy. Za każdym razem. Niemcy po prostu wiedzieli w którym momencie trzeba potruchtać żeby mniej zaiwaniać sprintem...

Kuhwa