Kuhwa

Data: 2012-05-12 20:51:30
Autor: Marek W.
Kuhwa
RedLite? <yazmaq@berdicheev.ua> napisał(a):
Taka refleksja mi się nasunęła.
Lewy właśnie ustrzelił Hattricka w finale Pucharu Niemiec, Piszczek jest w 10 najlepszych PO na świecie; Błaszczu miał też chyba runde życia w zespole mistrza Bundesligi... (jak ak mówił jakiś tam znany angielski autorytet piłkarski: z gra w piłkę jest jak z grą na fortepianie,
trzeba
go nieść w osiem osób, ale do gry potrzeba maks. 3 osób.)
Krótko mówiąc, jeśli Smuda nie wyjdzie z tej grupy na mistrzostwach, to bez kitu trzeba będzie chyba przeprowadzić atak rakietowy na PZPN ;D

Tylko że w trójkę to sobie mog± pograć co najwyżej w pokerka. W Dortmundzie s± otoczeni ósemk± równie klasowych piłkarzy i maj± z kim grać i od kogo dostać zagranie. W kadrze s± otoczeni siedmioma przeciętniakmi poniżej ¶redniej europejskiej (Szczęsnego nie liczę) więc oczekiwanie od __trzech__ piłkarzy, że dadz± wyj¶cie z grupy do duże nadużycie.

Data: 2012-05-12 23:16:32
Autor: RedLite®
Kuhwa
W dniu 2012-05-12 22:51, Marek W. pisze:
RedLite?<yazmaq@berdicheev.ua>  napisaĹ‚(a):

[...]

Tylko że w trójkę to sobie mogą pograć co najwyżej w pokerka. W Dortmundzie
są otoczeni ósemką równie klasowych piłkarzy i mają z kim grać i od kogo
dostać zagranie.

PozwolÄ™ sobie siÄ™ nie zgodzić. :/ JakoĹ› statnio w weszĹ‚owej wrzutce do BoĹ„ka pan Zbigniewu pisaĹ‚, ĹĽe w zasadzie w piĹ‚Ä™ zawsze wygrywa ta druĹĽyna ktĂłra wiÄ™cej biega. Wiem, brzmi trochÄ™ absurdalnie, ale jak siÄ™ tak gĹ‚Ä™biej zastanowić to ... coĹ› w tym musi być.  ja osobiĹ›cie nie jestem, fanem statystyk; i niekoniecznie zawsze siÄ™ w nie wczytujÄ™, ale tak mi coĹ› Ĺ›wita, ze  przewaĹĽnie jak polskie druyĹĽny przegrywajÄ…, to suma przebiegnięć poszczegĂłlnych zawodnikĂłw praktycznie zawsze jest u nas niĹĽsza. OczywiĹ›cie, wszyscy mamy Ĺ›wiadomość, ĹĽe liczÄ… siÄ™ umiejÄ™tnoĹ›ci, ale przy jakoĹ› tam zbliĹĽonych talentach, wspolczynnik 'biegowy' musi mieć znaczenie decydujÄ…ce. :D
Przecież jakoś te Danie i Grecje Euro zdobywały. ;D

--

RedLite®

Data: 2012-05-12 23:31:46
Autor: Marek W.
Kuhwa

Użytkownik "RedLiteR" <yazmaq@berdicheev.ua> napisał w wiadomo¶ci news:4faed31b$0$26689$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pozwolę sobie się nie zgodzić. :/ Jako¶ statnio w weszłowej wrzutce do Bońka pan Zbigniewu pisał, że w zasadzie w piłę zawsze wygrywa ta drużyna która więcej biega.

Pozwolę sobie się nie zgodzić :)  Gdyby to było takie proste przełożenie to wystarczyło by wystawić jedenastkę dobrych lekkoatletów długodystansowców - sukces murowany, zabiegaliby wszystkich piłkarzy :)

Oczywi¶cie, wszyscy mamy ¶wiadomo¶ć, że licz± się umiejętno¶ci,

No wła¶nie, o tym w poprzednim po¶cie pisałem.

ale przy jako¶ tam zbliżonych talentach, wspolczynnik 'biegowy' musi mieć znaczenie decyduj±ce. :

Słowo klucz, i cały problem, polega na tych 'zbliżonych' talentach. Czynnik wybiegania wyniku może mieć znaczenie je¶li suma umiejętno¶ci piłkarskich jest zbliżona. W przypadku naszej reprezentacji różnica tej sumy w stosunku do dowolnej reprezentacji z naszej grupy jest zbyt duża żeby można to nadrobić fizyczno¶ci±.

Data: 2012-05-12 23:46:30
Autor: RedLite®
Kuhwa
W dniu 2012-05-12 23:31, Marek W. pisze:

Pozwolę sobie się nie zgodzić. :/ Jakoś statnio w weszłowej wrzutce do
Bońka pan Zbigniewu pisał, że w zasadzie w piłę zawsze wygrywa ta drużyna
która więcej biega.

PozwolÄ™ sobie siÄ™ nie zgodzić :)  Gdyby to byĹ‚o takie proste przeĹ‚oĹĽenie to
wystarczyło by wystawić jedenastkę dobrych lekkoatletów długodystansowców -
sukces murowany, zabiegaliby wszystkich piłkarzy :)

Uproszczenie, ale być może tak jest. W turniejach tym bardziej.

Słowo klucz, i cały problem, polega na tych 'zbliżonych' talentach. Czynnik
wybiegania wyniku może mieć znaczenie jeśli suma umiejętności piłkarskich
jest zbliżona. W przypadku naszej reprezentacji różnica tej sumy w stosunku
do dowolnej reprezentacji z naszej grupy jest zbyt duĹĽa ĹĽeby moĹĽna to
nadrobić fizycznością.

Jasne. Ale, no sorry, nie gramy w grupie z siłaczami piłki, tylko z przeciętniakami. Ani Rosja, ani Grecja w składzie nie ma samych Lewandowskich i Piszczków. :/
no i jeszcze raz: niewyjście z grupy, to będzie mój szok i niedowierzanie. (No i hańba ofc.) Tak, czy nie? :D

--

RedLite®

Data: 2012-05-13 00:21:05
Autor: Marek W.
Kuhwa

Użytkownik "RedLiteR" <yazmaq@berdicheev.ua> napisał w wiadomo¶ci news:4faeda21$0$1209$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Oczywi¶cie, że to nie Hiszpanie czy Niemcy ale jak przy tych Grekach i Rosjanach wygl±daj± nasi kopacze? Choćby i nie było u nich piłkarzy pokroju trójki z Dortmundu (ale jednak kilku o podobnych możliwo¶ciach się znajdzie) to jednak pozostli prezentuj± wiele większe umiejętno¶ci od tych naszych pozostałych.

no i jeszcze raz: niewyj¶cie z grupy, to będzie mój szok i niedowierzanie. (No i hańba ofc.) Tak, czy nie? :D

Dla mnie nie. Dla mnie to będzie miłe zaskoczenie i niespodzianka. A nie wyj¶cie z grupy nie będzie pochodn± niedostatecznego wykorzystania Lewandowskiego, Piszczka i Błaszczykowskiego tylko ch...ej selekcji Smudy; zabrania kilku ze składu szrotu i nie zabrania kilku, którzy powinni pojechać. Chociaż przy najbardziej optymalnej selekcji nadal bym twierdził, że faworytm do wyj¶cia z grupy nie jeste¶my. Jedynym argumentem na tak to s± '¶ciany gospodarzy', no ale to z piłkarskimi umiejętno¶ciami nie ma nic wspólnego.

-- RedLiteR

Data: 2012-05-12 23:02:48
Autor: UGI
Kuhwa
Marek W. <lobo621@wp.pl> napisał(a):
[...]

Eeee bzdury wa¶ć prawisz. Każdej ekipie do wyj¶cia z grupy w takim turnieju
jest potrzebny klasowy napastnik, bramkarz, ¶rodkowy obrońca i dogrywaj±cy. U
nas brakuje tylko ¶rodkowego obrońcy. Reszta się zgadza (dogrywaj±cy to
Błaszczu, rzecz jasna). Za to mamy handicap w postaci Piszczka na prawej
obronie. Reszta może być wyrobnikami. Po dzisiejszym finale utwierdziłem się w
przekonaniu, że spapranie formy naszej trójki, co w konsekwencji oznaczałoby
nie wyj¶cie z grupy, byłoby nie lada 'wyczynem' Smudy. Tak więc ja oczekuję
awansu, bo ani Leo ani Janas, tej klasy piłkarzy nie mieli do dyspozycji.

Data: 2012-05-13 01:32:02
Autor: Marek W.
Kuhwa

Użytkownik "UGI " <ugi3@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jomq6o$obi$1inews.gazeta.pl...
[...]

Możesz wskazać, w którym miejscu s± te bzudry? Klasę Kuby, Lewego, Piszczka i Szcęsnegopotwierdzam (wspominałem już o tym w tym w±tku), bo takie s± fakty. Innymi 'faktami' s± pozostali powołani, z czym też się jak widzę zgadzasz. A moich odczuć i przekonań w żadnym wypadku nie możesz nazywać bzdurami, bo nie siedzisz w mojej głowie i nie iwesz czy sam ze sob± się nie zgadzam :)  Zreszt± to broń obosieczna, bo Twoje odczucia, które s± przeciwne do moich, też w takim wypadku mogę nazwać bzdurami.

Data: 2012-05-13 09:36:21
Autor: UGI
Kuhwa
Marek W. <lobo621@wp.pl> napisał(a):
Możesz wskazać, w którym miejscu s± te bzudry?

W tym miejscu, w którym piszesz, że niespodziank± byłoby nasze wyj¶cie z grupy
i że nie jeste¶my faworytami. W tej grupie w zasadzie nie ma faworytów, choć
najmniejsze szanse dałbym Grekom.
Klasę Kuby, Lewego, Piszczka i Szcęsnegopotwierdzam (wspominałem już o tym w tym w±tku), bo takie s± fakty. Innymi 'faktami' s± pozostali powołani, z czym też się jak widzę zgadzasz.

Kosmetyczne błędy Smudy. Może poza Żewłakowem. A to czy za Brożka powinien być
Piech, za Fabiańskiego Boruc, Głowacki itd itd to s± mało istotne kwestie.
Zreszt± to broń obosieczna, bo Twoje odczucia, które s± przeciwne do moich, też w takim wypadku mogę nazwać bzdurami.

No to nazywaj, jeżeli tak uważasz :) W kazdym b±dĽ razie u nas pojawił się
silnik napędowy, którego nie znajdziesz u Greków, Rosjan i Czechów. No chyba,
że jaki¶ trzech Greków decyduje o grze drużyny klasy mistrza Niemiec.

Data: 2012-05-13 13:32:51
Autor: Marek W.
Kuhwa

Użytkownik "UGI " <ugi3@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jonval$hji$1inews.gazeta.pl...
Marek W. <lobo621@wp.pl> napisał(a):

Możesz wskazać, w którym miejscu s± te bzudry?

W tym miejscu, w którym piszesz, że niespodziank± byłoby nasze wyj¶cie z grupy
i że nie jeste¶my faworytami.

 Nie piszę, że w odczuciu całej Europy byłaby to niespodzianka tylko że __dla
mnie__ byłoby to zaskoczenie. Zauważasz różnicę?
To jakby kwestia wiary. Wierz±cy mogliby uważać za ignorantów niewierz±cych
i odwrotnie. Ale to kwestia wewnętrznego przekonania a nie wygłaszania bzdur
lub prawdy.

[...]

Ale dlaczego to trzech ma być tym silnikiem? Mog± nie uci±gn±ć. U
przeciwników znajdę za to jedenastu, którzy równo poci±gn± z większ± moc±.

Data: 2012-05-13 12:40:24
Autor: UGI
Kuhwa
Marek W. <lobo621@wp.pl> napisał(a):
 Nie piszę, że w odczuciu całej Europy byłaby to niespodzianka tylko że __dla
mnie__ byłoby to zaskoczenie.

A kto twierdzi, że pisałe¶ w odczuciu innych? Odpisuję Tobie bo nie zgadzam
się z Twoj± opini±.

To jakby kwestia wiary. Wierz±cy mogliby uważać za ignorantów niewierz±cych
i odwrotnie. Ale to kwestia wewnętrznego przekonania a nie wygłaszania bzdur
lub prawdy.

Swoje przekonania też trzeba czym¶ uzasadniać.
Ale dlaczego to trzech ma być tym silnikiem?

Naprawdę muszę tłumaczyć takie oczywisto¶ci?
Mog± nie uci±gn±ć.

Oczywi¶cie. Jak każdy zreszt±. Ale jeżeli ci±gn± grę drużyny mistrza Niemiec,
a w reprezentacjach rywali takiej trójki nie znajdziesz to nie ma się co
dziwić, że oczekiwania rosn±.
U przeciwników znajdę za to jedenastu, którzy równo poci±gn± z większ± moc±.

I pewnie znowu opierasz to na swoim bzdurnym głębokim przekonaniu a nie na
faktach.

Data: 2012-05-13 16:29:09
Autor: Marek W.
Kuhwa

Użytkownik "UGI " <ugi3@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jooa3o$agv$1inews.gazeta.pl...
[...]

No więc wła¶nie w tym problem że moje odczucia nazywasz bzdur±. Jak Tobie będzie jeszcze ciepło a mnie już zimno albo odwrotnie będ± to indywidualne, zasadniczo różne wrażenia, które to po prostu trzeba szanować a nie mierzyć wszystkich swoj± miar±.

Oczywi¶cie. Jak każdy zreszt±. Ale jeżeli ci±gn± grę drużyny mistrza Niemiec,

Znowu muszę wracać do pierwszego swojego postu? OTOCZENIE!!! Nie zauważasz różnicy kogo "ci±gn±" w Dortmundzie a kogo będ± musieli ci±gn±ć w kadrze? Nie widzisz różnicy w piłkarskiej jako¶ci ci±gniętych?

Data: 2012-05-13 14:37:07
Autor: UGI
Kuhwa
Marek W. <lobo621@wp.pl> napisał(a):
> A kto twierdzi, że pisałe¶ w odczuciu innych?

No więc wła¶nie w tym problem że moje odczucia nazywasz bzdur±.

No bo _dla mnie_ to jest bzdura. Tak samo jakby¶ napisał, że czujesz, że
Grekom strzelimy 10 goli. Jak swoich odczuć nie uzasadniasz a kto¶ się z nimi
nie zgadza, to się nie dziw, że s± nazywane bzdur±.

Znowu muszę wracać do pierwszego swojego postu? OTOCZENIE!!! Nie zauważasz różnicy kogo "ci±gn±" w Dortmundzie a kogo będ± musieli ci±gn±ć w kadrze? Nie widzisz różnicy w piłkarskiej jako¶ci ci±gniętych?

Dlatego mówię, że mamy co¶ czego nie maj± inne reprezentacje w naszej grupie.
TRZECH zawodników z JEDNEGO, bardzo dobrego klubu ze ¶wietnej ligi. Ileż akcji
w tej rundzie zaczynało się od Piszczka, przechodziło przez Błaszcza i
kończyło na Lewym? Ja oczywi¶cie wiem, że na EURO nie będzie im dogrywał
Kagawa, ale nie róbmy z naszych reprezentantów kaleków. Wystarczy wła¶nie, że
wyrobnicy będ± robić swoje a różnicę zrobi ta trójka.

Data: 2012-05-13 17:44:31
Autor: Marek W.
Kuhwa

Użytkownik "UGI " <ugi3@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jooguj$rqv$1inews.gazeta.pl...
Marek W. <lobo621@wp.pl> napisał(a):

> A kto twierdzi, że pisałe¶ w odczuciu innych?

No więc wła¶nie w tym problem że moje odczucia nazywasz bzdur±.

No bo _dla mnie_ to jest bzdura.

Jeszcze raz,  ja¶niej już nie potrafię; nie __TWIERDZĘ__ że nie wyjdziemy z grupy tylkoże tak mi się _wydaje_ .
Je¶li nie widzisz różnicy między kategorycznym twierdzeniem a tylko wrażeniem i to drugie nazywasz bzdur± to widzę sensu dalszej polemiki.
I pamiętaj że je¶li kiedy¶ będziesz odczuwał chłód albo gor±co to z tułu głowy miej mój chichot i nazywanie Twoich odczuć bzdur±.

Jak swoich odczuć nie uzasadniasz a kto¶ się z nimi
nie zgadza, to się nie dziw, że s± nazywane bzdur±.

Wybacz, ale je¶li do tej pory nie zobaczyłe¶ czym uzasadniam (a robię to od pierwszego postu) swoje odczucie to tym bardziej nie iwdzę sensu dalszej dyskusji. Może okulary do czytania by Ci się przydały, weĽ to pod rozwagę.

Aha, teraz już z czystym sumieniem Twoje przekonania, chociaż niby uzasadnione, też mogę nazwać bzdurami. Bo niby dlaczego nie? Nie widzę różnicy w podj¶ciu.
EOD.

Data: 2012-05-13 14:56:05
Autor: yamma
Kuhwa
UGI  wrote:

Kosmetyczne błędy Smudy. Może poza Żewłakowem. A to czy za Brożka
powinien być Piech, za Fabiańskiego Boruc, Głowacki itd itd to s±
mało istotne kwestie.

Ech... Jak sobie przypomnę, co tutaj się pisało na temat powołań Beenhakkera i jakie epitety wówczas latały, to człowieka tylko ¶miech pusty ogarnia czytaj±c powyższe...
yamma

Data: 2012-05-13 16:19:20
Autor: yamma
Kuhwa
UGI  wrote:

I słusznie bo gówno z t± swoj± drużyn± osi±gn±ł.

Ponieważ nie mam zamiaru przekonywać betonu, więc powstrzymam się od komentarza.

A to o czym piszesz
to pamiętam, że głównie dotyczyło beznadziejnego wtedy Pazdana. Smuda
przynajmniej powołał młodych, którzy faktycznie co¶ pokazuj± w lidze
(Wolski, Kamiński).

Taaa... Zwłaszcza Kucharczyk pokazuje jak wzorcowo polski piłkarz powinien kopać się po czole. WeĽ już zamilcz lepiej idioto. Gdyby Beenhakker zrobił takie powołania jak Smuda, to by¶cie apopleksji podostawali przed klawiaturami.
yamma

Data: 2012-05-13 14:29:53
Autor: UGI
Kuhwa
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
Ponieważ nie mam zamiaru przekonywać betonu, więc powstrzymam się od komentarza.

No, to przekonaj mnie, że EURO 2008 to był nasz wielki sukces, a international
level Zahorski i Pazdan zrobili różnice a potem kariery, debilu.

Taaa... Zwłaszcza Kucharczyk pokazuje jak wzorcowo polski piłkarz powinien kopać się po czole.

Co nie zmienia faktu, że to, w przeciwieństwie do młodzików powołanych przez
Beenhakkera, talent niew±tpliwy. Choć też wolałbym zdecydowanie Piecha.

A na przyszło¶ć to nie obrażaj mnie....szmaciarzu.

Data: 2012-05-13 18:34:12
Autor: Cavallino
Kuhwa

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jooavs$cgn$1@inews.gazeta.pl...
UGI  wrote:

[...]

A co, który¶ z powoływanych przez niego dziwol±gów zostal choćby dobry piłkarzem?

Data: 2012-05-13 10:19:30
Autor: zenekk
Kuhwa
> Zreszt± to broń obosieczna, bo Twoje odczucia, które s±
przeciwne do moich, też w takim wypadku mogę nazwać bzdurami.
bzdury kolego piszesz a najgorsze jest to, że nie masz nawet tego ¶wiadomo¶ci....

Data: 2012-06-17 13:26:09
Autor: Marek W.
Kuhwa
zenekk <zenekk___ @go2.pl> napisał(a):
 > Zreszt± to broń obosieczna, bo Twoje odczucia, które s±
> przeciwne do moich, też w takim wypadku mogę nazwać bzdurami.
bzdury kolego piszesz a najgorsze jest to, że nie masz nawet tego ¶wiadomo¶ci....

No jak tam, obudziłe¶ się już ze swojego matrixa, wróciła ci ¶widomo¶ć po wczorajszym meczu?

Data: 2012-06-17 13:28:43
Autor: Marek W.
Kuhwa
UGI  <ugi3@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Marek W. <lobo621@wp.pl> napisał(a): > Dla mnie nie. Dla mnie to będzie miłe zaskoczenie i niespodzianka. A nie > wyj¶cie z grupy nie będzie pochodn± niedostatecznego wykorzystania > Lewandowskiego, Piszczka i Błaszczykowskiego tylko ch...ej selekcji
> [...]

awansu, bo ani Leo ani Janas, tej klasy piłkarzy nie mieli do dyspozycji.

Nie mogę sobie odmówić tej przyjemno¶ci i jeszcze raz zapytać gdzie wypisywałem te bzdury i co masz teraz do powiedzenia po naszej dyskusji.

Data: 2012-06-18 17:11:47
Autor: UGI
Kuhwa
Marek W. <marekwyso@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Nie mogę sobie odmówić tej przyjemno¶ci i jeszcze raz zapytać gdzie wypisywałem te bzdury

Tam gdzie na nie odpisywałem. Mam się powtarzać? I to po miesi±cu?

i co masz teraz do powiedzenia po naszej dyskusji.
 To samo co wtedy. Że jeżeli Smudzie uda się popsuć trzech naszych najlepszych zawodników i w konsekwencji nie wyjdziemy z grupy, to będzie nie lada 'wyczyn'. Jak widać udało mu się niemal w 100%. Najgorzej z całej trójki wygl±dał Piszczek. Kto¶ powie, że w Borussii maj± lepszych kolegów, ale sama współpraca Piszczka z Błaszczem w Bundeslidze to co najmniej dwie klasy wyżej niż w kadrze. Tu gołym okiem widać 'rękę' Smudy.

A już wisienk± na tortowej kompromitacji tego trenera jest fakt, że przegrał w ostatnim meczu z drużyn±, która ma obecnie JEDNEGO piłkarza klasy europejskiej i w meczu z nami nie mogła go wystawić. --

Data: 2012-06-18 20:06:36
Autor: Marek W.
Kuhwa

Użytkownik "UGI " <ugi3@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jrnngj$mt2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dla przypomnienia: bzdrami nazywałe¶ moje wewnętrzne przekonanie, że Polska
nie wyjdzie z grupy ponieważ uważałęm że trzech dobrych zawodników nie da
rady tego poci±gn±ć. Więc? Czyje przekonanie było bzdurne?

gołym okiem widać 'rękę' Smudy.

A to nie wiedziałe¶ że trenerem jest Smuda? Ja wiedziałem, i to brałem też
pod uwagę.

A już wisienk± na tortowej kompromitacji tego trenera jest fakt, że przegrał w
ostatnim meczu z drużyn±, która ma obecnie JEDNEGO piłkarza klasy europejskiej
i w meczu z nami nie mogła go wystawić.

Po miesi±cu, nie po miesi±cu ale widzę że trzeba to powtarzać bo do
niektórych jeszcze nie dotarło: zarówno Czechy jak i dwaj pozostali rywale
nie mieli Lewadowskiego, Piszczka i "aczkolwiek" Błaszczykowskiego ale mieli
na boisku 11 przeciętnych zawodników, którzy byli lepsi (i było to wiadome
przed rozpoczęciem Euro) od naszych pozostałych przeciętniaków. I to była
ich przewaga, która robił różnicę, a nie brak w składzie wybitnych jednostek

Data: 2012-06-19 17:40:36
Autor: UGI
Kuhwa
> [...]

nie wyjdzie z grupy ponieważ uważałęm że trzech dobrych zawodników nie da

Jak już co¶ przywołujesz, to rób to rzetelnie. Bzdurami nazwałem Twoje stwierdzenie, że nasze wyj¶cie byłoby niespodziank±. I oczywi¶cie dalej to podtrzymuje bo okoliczno¶ci spowodowały, że to był nasz obowi±zek.

Więc? Czyje przekonanie było bzdurne?

Ja nie miałem przekonania tylko OCZEKIWANIA, osadzone w faktach tj. ¶wietnym sezonie trzech piłkarzy klasy europejskiej oraz niesiedzeniu na ławie pozostałych graczy, co w poprzednich turniejach było norm±. Jednocze¶nie napisałem, co by musiało się stać, by¶my z grupy nie wyszli i tak się w rzeczy samej stało. Co nie oznacza, że nie jest to kompromitacj±, bo przy tych okoliczno¶ciach, Smuda będzie się już tylko kojarzył z niewykorzystaniem szansy, zawodników, swojego terenu i miliona innych rzeczy, które ułożyły się w sposób dla nas korzystny.

>gołym okiem widać 'rękę' Smudy.

A to nie wiedziałe¶ że trenerem jest Smuda? Ja wiedziałem, i to brałem też
pod uwagę.

Tu Ci przyznam rację. Nie wzi±łem pod uwagę, że ten kretym zafunduje naszym mordercze treningi na siłowni i rozpieprzy ich motorycznie oraz kondycyjnie.

[...]

A przede wszystkim mieli trenerów, którzy taktycznie wygl±dali przy Smudzie, jak C. Ronaldo przy Matusiaku. Szczegolnie czeski trener pokazał jak reaguje się na wydarzenia boiskowe. Czesi od rozpaczliwej obrony w pierwszej połowie Z MIEJSCA potrafili opanować sytuację na boisku tylko dlatego, że wymagała tego sytuacja w drugim meczu. I że zrobiło to 11 przeciętniaków jest kolejnym argumentem na to, że na ławie mieli¶my Dyzmę a nie normalnego trenera.

Data: 2012-06-19 19:55:31
Autor: Marek W.
Kuhwa

Użytkownik "UGI " <ugi3@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jrqdij$j67$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Jak już co¶ przywołujesz, to rób to rzetelnie. Bzdurami nazwałem Twoje
stwierdzenie, że nasze wyj¶cie byłoby niespodziank±. I

I vice versa; nie twierdziłem że nie wyjdziemy z grupy tylko że _dla mnie_ byłaby to niespodzianka.

Więc? Czyje przekonanie było bzdurne?

Ja nie miałem przekonania tylko OCZEKIWANIA,

No, widzę, że w końcu zaczyna docierać. Je¶li swoich niespołnionych oczekiwań nie chcesz nazywać bzdurnymi to b±dĽ łaskaw moje oczekiwania (a wła¶ciwie braku takowych) rónież nie okre¶lać w ten sposób.

Data: 2012-06-19 18:01:15
Autor: UGI
Kuhwa
> [...]

I vice versa; nie twierdziłem że nie wyjdziemy z grupy tylko że _dla mnie_ byłaby to niespodzianka.

I fakt nie wyj¶cia z grupy nie zmienia mojej opinii, że te Twoje przekonanie nie było bzdurne, bo _dla mnie_ było. Od¶wieżyłe¶ temat, bo liczyłe¶, że się pokajam i wychwalę Twoj± intuicję? Nic z tego. Nie wy¶cie z tej grupy, u siebie, z takimi rywalami jest KOMPROMITACJˇ, głównie dla trenera bo to on zawalił wszystko co było do zawalenia.

Data: 2012-06-19 20:52:42
Autor: Marek W.
Kuhwa

Użytkownik "UGI " <ugi3@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jrqepb$b7u$1inews.gazeta.pl...
> [...]

siebie, z takimi rywalami jest KOMPROMITACJˇ, głównie dla trenera bo to on

Nie, nie oczekiwałem że się pokajasz tylko starałem się wytłumaczyć, od samego pocz±tku, że czyich¶ ibdywidualnych odczuć, jeżeli nie s± to kategoryczne twierdzenia, nie można nazywać bzdurami. Tylko tyle. Bojak łatwo można się przekonać na powyższym przykładzie można się przejechać, i może wyj¶ć na to, że bzdurami s± przeczucia odwrotne.
No ale niestety widzę, że moje tłumaczenia s± psu na budę.

A dla mnie to nie jest żadna kompromitacja tylko odzwierciedlenie siły polskiej piłki. Już możesz to nazywać bzdurami, z betonem nie będę więcej dyskutował.

Data: 2012-06-20 15:19:57
Autor: UGI
Kuhwa
Marek W. <lobo621@wp.pl> napisał(a):
A dla mnie to nie jest żadna kompromitacja tylko odzwierciedlenie siły polskiej piłki.

To kategoryczne stwierdzenie czy odczucia bo nie wiem czy znowu się nie
oburzysz, że kto¶ uważa to za bzdurę?

Data: 2012-06-19 19:55:37
Autor: Cavallino
Kuhwa

Użytkownik "UGI " <ugi3@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:

> [...]

mordercze treningi na siłowni i rozpieprzy ich motorycznie oraz kondycyjnie.

Pociesz się, ża nawet ja nie wierzyłem, że on da radę ich popsuć, a ciężko mi zarzucać brak sceptycyzmu wobec trenerskich umiejętno¶ci Nochala.

Data: 2012-06-19 17:42:01
Autor: UGI
Kuhwa
TheBest <colbyco@interia.pl> napisał(a):
> [...]
przegrał
> ostatnim meczu z drużyn±, która ma obecnie JEDNEGO piłkarza klasy

Oczywi¶cie chodziło mi o piłkarza z pola, który jest w stanie zrobić nam krzywdę.

Data: 2012-05-13 23:47:37
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Kuhwa
On 2012-05-12 23:16, RedLite® wrote:
[...]

runde Ěźycia w
[...]

Takie tam pieprzenie. Nie ta ktora biega więcej tylko ta, która biega mądrzej. W meczu z Niemcami na Euro 08 staty mówiły, że najwięcej ze wszystkich przebiegł Dudka - grubo ponad 10 kilometrów. Moja reakcja na to była taka:

"To on grał?"

Bo przy piłce to był może ze trzy razy... I co ciekawe - oglądając tamten mecz cały czas miałem wrażenie że nasi mieli sporo dalej do piłki niż Niemcy. Za każdym razem. Niemcy po prostu wiedzieli w którym momencie trzeba potruchtać żeby mniej zaiwaniać sprintem...

Kuhwa