Kukiz

Data: 2015-02-22 01:54:57
Autor: boukun
Kukiz
Leci właśnie na Stopklatce..., razem z nieodżałowanym Bolcem... Wtedy jeszcze Kukiz był do wytrzymania.
Będzie także ten drugi oszołom w okazyjnym występie, Korwin Mikke, tam zagra oczywiście jak zwykle głupa...

boukun

Data: 2015-02-22 02:06:59
Autor: andal
Kukiz
On Sun, 22 Feb 2015 01:54:57 +0100, boukun wrote:

[...]

ty i twoja kandydatka grac glupa nie musicie

Data: 2015-02-22 09:00:06
Autor: Patriota
Kukiz
W dniu 2015-02-22 o 01:54, boukun pisze:
[...]

Akurat on w odróżnieniu od Mikke zdaje się nie mieć nic wspólnego z Układem..

Data: 2015-02-22 09:21:59
Autor: MarkWoydak
Kukiz

Użytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisał w wiadomości
[...]

Ma tyle samo co z muzyką ;-)))))))))))))))))))

MW

Data: 2015-02-22 09:40:58
Autor: Patriota
Kukiz
W dniu 2015-02-22 o 09:21, MarkWoydak pisze:

Akurat on w odróżnieniu od Mikke zdaje się nie mieć nic wspólnego z
Układem..

Ma tyle samo co z muzyką ;-)))))))))))))))))))

MW

Ma kilka niezłych kawałków. Komorowski i Duda nic nie mają. Sprawiają tylko wrażenie debili do kwadratu. I obiecują Polakom jeszcze większą niewolę i bezkarność dla siebie.

Data: 2015-02-22 18:50:44
Autor: MarkWoydak
Kukiz

[...]

Sądzisz, że "kilka niezłych kawałków" to argument by chłopina został
prezydentem? Nazywasz Komorowskiego i Dudę "sprawiającymi wrażenie debili".
A kim ty q..wa jesteś pajacu, że obrażasz głowę państwa?

MW

Data: 2015-02-22 22:07:28
Autor: z
Kukiz
W dniu 2015-02-22 o 18:50, MarkWoydak pisze:
Sądzisz, że "kilka niezłych kawałków" to argument by chłopina został
prezydentem? Nazywasz Komorowskiego i Dudę "sprawiającymi wrażenie debili".
A kim ty q..wa jesteś pajacu, że obrażasz głowę państwa?

Z całym szacunkiem ... ;-)

Mam większy szacunek do Kukiza niż do tych słupkowych sprzedajnych popaprańców co ustawiają sobie rodzinę dwa pokolenia naprzód a potem niech się wali...

PS. Pani Ogórek też kandyduje a nawet są tacy co ją tu wychwalają.
Ona sobie na szacunek jeszcze długo nie zasłuży :-)

Data: 2015-02-22 22:22:41
Autor: boukun
Kukiz
"z" <z@z.pl> schrieb im Newsbeitrag news:54ea4512$0$2207$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A niby dlaczego? Przecież ona jedyna nie jest ustawiona dwa pokolenia na przód...
W Polsce powinni młodzi ludzie przejąć władzę, od tych doświadczonych złodziei trzeba się odciąć stanowczo...

boukun

Data: 2015-02-22 13:32:50
Autor: kogutek444
Kukiz
W dniu niedziela, 22 lutego 2015 22:22:41 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> [...]

W Polsce powinni młodzi ludzie przejąć władzę, od tych doświadczonych złodziei trzeba się odciąć stanowczo...

Jak by w dziewięćdziesiątym czerwoni razem z wyhodowaną przez nich demokratyczną opozycją składającą się z kabli zostali rozliczeni za doprowadzenie dużego państwa do ruiny. To problemu by nie było. W tym roku zaczęli by wychodzić z pierdli.

Data: 2015-02-22 22:42:52
Autor: z
Kukiz
W dniu 2015-02-22 o 22:32, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

I tyle w temacie.
Pani ogórek jeszcze będzie żałowała tego szyldu opasłych wieprzy uwłaszczonych na majątku Polaków. Lewica cholera...

Data: 2015-02-22 14:04:11
Autor: kogutek444
Kukiz
W dniu niedziela, 22 lutego 2015 22:43:22 UTC+1 użytkownik z napisał:
> [...]

Pani ogórek jeszcze będzie żałowała tego szyldu opasłych wieprzy uwłaszczonych na majątku Polaków. Lewica cholera...

A skąd wiesz że ona nie hodowana jak tamta sprzedajne demokratyczna opozycja? Tutaj można trochę wierzyć ludziom co się z czapy wezmą. Jakiś Kononowicz itp. Telewizja film w którym gra Kukiz to pewno akurat teraz w celach artystycznych puszcza? Miło było popatrzeć jak wiele lat temu kolorowa banda srała pod siebie jak Tymiński mówił że coś ma w teczce. Nawet chuje spreparowali że żonę napierdala. Bydło które rządziło, rządzi i będzie rządzić kute na cztery nogi. Oni w cieniu siedzą, nietykalne skurwysyny.

Data: 2015-02-22 23:07:32
Autor: boukun
Kukiz
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:2b1eccda-56c3-4578-8727-3fad511015c5googlegroups.com...
> [...]

uwłaszczonych na majątku Polaków. Lewica cholera...

A skąd wiesz że ona nie hodowana jak tamta sprzedajne demokratyczna opozycja?

Kanarki już się wam pierdolą w głowie... Jeśli nie zawierzymy młodym ludziom, jeśli młodzi nie wezmą polskie sprawy w swoje ręce, to stare doświadczone skurwysyny będą nas dożywotnio rżnąć... lbo, albo... Młodzi jak nie chcą mieć przegranego życia, to muszą starych pogonić do łopat, wyjebać wszystkich okragłostołowców, inaczej ich zajadą razem  z Polską...

boukun

Data: 2015-02-22 14:21:05
Autor: kogutek444
Kukiz
W dniu niedziela, 22 lutego 2015 23:07:32 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Kanarki już się wam pierdolą w głowie... Jeśli nie zawierzymy młodym ludziom, jeśli młodzi nie wezmą polskie sprawy w swoje ręce, to stare doświadczone skurwysyny będą nas dożywotnio rżnąć... lbo, albo... Młodzi jak nie chcą mieć przegranego życia, to muszą starych pogonić do łopat, wyjebać wszystkich okragłostołowców, inaczej ich zajadą razem  z Polską....

Jak mi wybitny działacz PZPR kogoś poleca. I bym na tego kogoś zagłosował. To po wyjściu z lokalu wyborczego musiałbym sobie rękę w łokciu upierdolić. Jak Gierek doszedł do władzy i te swoje " pomożecie" motłochowi gonił. To ci bardziej inteligentni mówili że on fryzjer jest. Bo najpierw mydli a jak zacznie golić to będzie boleć. Jako w miarę młody człowiek głosowałem na Wałęsę i chociaż się tego wstydzę to nie wstydzę się do tego przyznać. Od tamtej pory nie opuściłem żadnych wyborów i zawsze glosowałem na największe dziwolągi. Czego wam i sobie życzę. Jak by ludzie byli mądrzy to by wszyscy poszli na wybory i wszyscy by oddali nieważne głosy. Żeby banda nie mogła powiedzieć że wybrańcy narodu i maja mandat na takie dopierdolenie śruby że nam gały wyjdą. Fajnie by się oglądało wyniki jak by na kogoś zagłosowało 179 osób i by miał z tego powodu zostać wybrańcem kilkudziesięcio milionowego państwa.

Data: 2015-02-22 23:27:38
Autor: boukun
Kukiz
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:cd84ac57-e75c-481a-939c-d7ff95f2854dgooglegroups.com...
> [...]

Jak mi wybitny działacz PZPR kogoś poleca. I bym na tego kogoś zagłosował. To po wyjściu z lokalu wyborczego musiałbym sobie rękę w łokciu upierdolić. Jak Gierek doszedł do władzy i te swoje " pomożecie" motłochowi gonił.

Gierek to był najlepszy powojenny przywódca Polski, za Gierka najbardziej Polskę odbudowaliśmy... Co cię obchodzi działacz PZPR, patrz na ludzi, patrz na człowieka...

boukun

Data: 2015-02-22 14:53:00
Autor: kogutek444
Kukiz
W dniu niedziela, 22 lutego 2015 23:27:38 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Gierek to był najlepszy powojenny przywódca Polski, za Gierka najbardziej Polskę odbudowaliśmy... Co cię obchodzi działacz PZPR, patrz na ludzi, patrz na człowieka...

No właśnie patrzę i widzę że ona koleguje się z kimś z kim nie powinna się kolegować. To dla mnie znaczy że podstawiona.

Data: 2015-02-23 00:04:03
Autor: boukun
Kukiz
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:1c117ed4-18f2-4bcf-b8c9-2bba353dcefbgooglegroups.com...
> [...]

No właśnie patrzę i widzę że ona koleguje się z kimś z kim nie powinna się kolegować. To dla mnie znaczy że podstawiona.

Gadasz jak chłopek roztropek. Po prostu kobieta wie co chce, wykorzysta ła okazję... Inaczej by nie miała żadnych szans na karierę i zaistnienie...

boukun

Data: 2015-02-22 15:08:07
Autor: kogutek444
Kukiz
W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 00:04:04 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Gadasz jak chłopek roztropek. Po prostu kobieta wie co chce, wykorzysta ła okazję... Inaczej by nie miała żadnych szans na karierę i zaistnienie...

Zrobili co mogli żeby tobie i innym zaszły oczy pizdą. I się udało.

Data: 2015-02-23 00:46:50
Autor: boukun
Kukiz
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:38e176fa-6bd4-4b1d-a0cf-cf7018c78eb9googlegroups.com...
> [...]

boukun

Zrobili co mogli żeby tobie i innym zaszły oczy pizdą. I się udało.

Durniu, ona żyje przede wszystkim dla siebie, jak każdy człowiek...

boukun

Data: 2015-02-22 15:53:16
Autor: kogutek444
Kukiz
W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 00:46:50 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]
>
> Zrobili co mogli żeby tobie i innym zaszły oczy pizdą. I się udało.

Durniu, ona żyje przede wszystkim dla siebie, jak każdy człowiek...

To jak każdy człowiek niech żyje na własny a nie mój rachunek.

Data: 2015-02-23 07:44:11
Autor: boukun
Kukiz
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:8e2f1ec6-7215-4133-8c40-237e36a3a76bgooglegroups.com...
> [...]

boukun

To jak każdy człowiek niech żyje na własny a nie mój rachunek.

Ona żyje na swój rachunek. Nie masz się kogo czepić? De bul ci na przykład nie przeszkadza, ten to dopieo żyje na twój rachunek...

boukun

Data: 2015-02-23 04:24:51
Autor: kogutek444
Kukiz
W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 07:44:12 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Ona żyje na swój rachunek. Nie masz się kogo czepić? De bul ci na przykład nie przeszkadza, ten to dopieo żyje na twój rachunek...

Skąd wiesz że mi nie przeszkadza? Bo tak jak ty de bul nie napisałem? Przeszkadza mi każdy kto ma związek z pezetpeerowsko solidarnościową bandą. Przeszkadzają mi również wszyscy których tamta banda lansuje i ci co ją popierają, Bo oddychają moim powietrzem.

Data: 2015-02-23 07:01:22
Autor: z
Kukiz
W dniu 2015-02-22 o 23:27, boukun pisze:
Gierek to był najlepszy powojenny przywódca Polski, za Gierka
najbardziej Polskę odbudowaliśmy... Co cię obchodzi działacz PZPR, patrz
na ludzi, patrz na człowieka...

Weź przestań
Dzięki takim Gierkom teraz zarabiamy 1/5 tego co normalni ludzie a płacimy 1/1. Solidarność swoje napsuła ale najważniejszymi winnymi są mocodawcy Ogórek. Szkoda że taka młoda, nie zna historii, ma już wyprany mózg. Wiem nie przeżyła komuny idzie do przodu. Ze zbrodniarzami?
Litości

Data: 2015-02-23 07:46:47
Autor: boukun
Kukiz
"z" <z@z.pl> schrieb im Newsbeitrag news:54eac232$0$2173$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dla takich wypranych mózgów jak ty, to Gierek będzie winien za zarobki Polaków za 100 lat...
Pani Ogórek idzie sama, a zbrodniarzami największymi są POPiSowcy obecnie!

boukun

boukun

Data: 2015-02-23 09:41:24
Autor: z
Kukiz
W dniu 2015-02-23 o 07:46, boukun pisze:
Pani Ogórek idzie sama, a zbrodniarzami największymi są POPiSowcy obecnie!

Przecież wcale ich nie bronię ale szlag mnie trafia jak komunistów nazywa się lewicą i mają służyć za wzór cnót wszelakich i prowadzić nas ku przyszłości.

Data: 2015-02-23 09:55:19
Autor: boukun
Kukiz
"z" <z@z.pl> schrieb im Newsbeitrag news:54eae7b5$0$2170$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kto wie, kto wie, może pani Ogórek będzie tworzyć nowoczesną polską lewicę, która zaprowadzi nas ku przyszłości?

Oby tak się stało...

boukun

Data: 2015-02-23 11:11:14
Autor: z
Kukiz
W dniu 2015-02-23 o 09:55, boukun pisze:
Oby tak się stało...

Ja tam mogę lewicowość zrozumieć a nawet tolerować (różne są zboczenia na świecie) ale jak mi ten karakan nie będzie stał koło Ogórek i nie będzie psuł widoku. :-)

Data: 2015-02-23 15:21:50
Autor: boukun
Kukiz
"z" <z@z.pl> schrieb im Newsbeitrag news:54eafcc2$0$2171$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Z czasem zejdzie z widoku...

boukun

Data: 2015-02-23 11:59:06
Autor: Budzik
Kukiz
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Kto wie, kto wie, może pani Ogórek będzie tworzyć nowoczesną polską
lewicę, która zaprowadzi nas ku przyszłości?

Oby tak się stało...

Jako prezydent bedzie tworzyc partie? hahaha

Data: 2015-02-23 15:22:59
Autor: boukun
Kukiz
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA44A7D1B5A640budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Zjednoczy naród, a to więcej niż tworzyć partię...

boukun

Data: 2015-02-23 17:30:33
Autor: z
Kukiz
W dniu 2015-02-23 o 15:22, boukun pisze:
Zjednoczy naród, a to więcej niż tworzyć partię...

Jest problem. Przeważająca mniejszość gejowska może jej nie poprzeć ;-)

Data: 2015-02-23 20:04:57
Autor: boukun
Kukiz
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA44ACAB6D5AFDbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Zjednoczony naród to lewica...

boukun

Data: 2015-02-23 21:59:04
Autor: Budzik
Kukiz
[...]

Ach ta megalomania pzprowców...

Data: 2015-02-23 11:59:04
Autor: Budzik
Kukiz
Użytkownik z z@z.pl ...

[...]

Wiesz, nabiera sie na to jakies 8% spoleczenstwa wiec tragedii nie ma.
Bawia mnie dysputy telewizyjne, dlaczego w czasach kryzysu w innych Panstwach władze przejmuja partie lewicowo-socjalne a u nas SLD jakos nie moze sie przebić.
Ale SLD dba o to samo - przy kazdej mozliwej sytuacji przypominaja, broniac jakis dziwnych historycznych spraw, ze to zwykły PZPRowski beton...
I dobrze!

Data: 2015-02-23 15:24:18
Autor: boukun
Kukiz
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA44A7D0963968budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik z z@z.pl ...

[...]

Akurat nie beton, bo beton skruszyli żydziaki w 1981 roku...

boukun

Data: 2015-02-23 18:59:06
Autor: Budzik
Kukiz
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

 ze to zwykły PZPRowski beton...
I dobrze!

Akurat nie beton, bo beton skruszyli żydziaki w 1981 roku...

Czyli co? Lewicowi oswieceni? Krytykuj konstruktywnie!

Data: 2015-02-23 20:06:41
Autor: boukun
Kukiz
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA44ACAA2C2331budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Ten SLD to nie lewica, oni właśnie zniszczyli lewicę w Polsce, czyli beton partyjny... Ogórek to lewica, ale ona nie ma nic wspólnego z liberałami z SLD...

boukun

Data: 2015-02-23 21:59:03
Autor: Budzik
Kukiz
[...]

Och jak wygodnie...
Wychodzi na to ze solidarnosc, walesa - to wszystko bylo nie potrzebne...

Ogórek to lewica, ale ona nie ma nic wspólnego z
liberałami z SLD...

Nie ma nic wspolnego?!?!? Okresliłbym to jako liryczne pierdolniecie...

Data: 2015-02-23 15:15:46
Autor: kogutek444
Kukiz
W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 22:59:04 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> liberałami z SLD...
> Nie ma nic wspolnego?!?!? Okresliłbym to jako liryczne pierdolniecie...

Solidarność i Wałęsa byli im bardzo potrzebni. Czerwoni znali czas w którym załamie się gospodarka. Ale tak załamie że przebije dno. Bo przy dnie to od połowy Gierka była. Przy polityce cen regulowanych były by potrzebne podwyżki cen podstawowych artykułów. Ludzie by się wkurwili i pewno było ryzyko że paru czerwonych zawiśnie a inni spalą się w komitetach. To wcześniej wyhodowali demokratyczną opozycję która z zachowaniem zasad demokracji przeprowadzi reformy. A czerwoni w ramach tych reform uwłaszczą się na po socjalistycznym majątku.  Zbudowali opozycję składającą się prawie w stu procentach z płatnych kapusiów. Podzielili się z nimi władzą i kasą. Zostawili sobie jednak bezpiecznik na wypadek wymówienia posłuszeństwa przez "opozycje". W pierwszym sejmie czerwoni mieli większość i w sytuacji krytycznej dla nich mogli sejm rozwiązać. Kapusie okazali się lojalni i proces reformowania, czyli likwidacji i przejmowania majątku narodowego, przebiegał bez problemów.

Data: 2015-02-24 01:39:20
Autor: boukun
Kukiz
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:34175f63-10f3-463e-bea3-b19866e3af6agooglegroups.com...
> [...]

Solidarność i Wałęsa byli im bardzo potrzebni. Czerwoni znali czas w którym załamie się gospodarka.

że co? Załamie gospodarka? Nic się nie dzieje bez przyczyny i wiedzy służb... Przemiany ustrojowe, czyli grabież majątku narodowego Polaków to była zaplanowana strategia żydostwa w PZPR... Służby po prostu zaplamowały się uwłąszczyć na nadzym majątku narodowym i celowo doprowadzali przemysł do ruiny, tak dzieje się do dzisiaj zresztą, nazywa się to "prywatyzacją"...

boukun

Data: 2015-02-23 17:14:36
Autor: kogutek444
Kukiz
W dniu wtorek, 24 lutego 2015 01:39:22 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

że co? Załamie gospodarka? Nic się nie dzieje bez przyczyny i wiedzy służb... Przemiany ustrojowe, czyli grabież majątku narodowego Polaków to była zaplanowana strategia żydostwa w PZPR... Służby po prostu zaplamowały się uwłąszczyć na nadzym majątku narodowym i celowo doprowadzali przemysł do ruiny, tak dzieje się do dzisiaj zresztą, nazywa się to "prywatyzacją"...

Jak każdy żydożerca tak jesteś zaślepiony swoją fobią że straciłeś kontakt z rzeczywistością. Polska dostarczała dla krajów kapitalistycznych taniej siły roboczej. Do polskich fabryk dowożone były zachodnie surowce albo materiały  wyprodukowane tutaj z zachodnich komponentów albo z krajowych ale według zachodnich technologii. Z nich produkowano artykuły rynkowe sprzedawane na zachodzie.  Z reguły sprzęt AGD, szeroko pojętą elektronikę konsumencką, odzież, buty, zabawki, rowery, meble itp. Ale do gry o zachodnie rynki weszły Chiny. Miały większy asortyment, niższe ceny i większą elastyczność. Bez głodowego eksportu socjalistyczna gospodarka by przebiła dno i ugrzęzła w mule pod dnem. Tak samo było w innych demoludach z wyjątkiem ZSRR. ZSRR jako jedyny dostawca surowców w tym ropy i gazu nie był tak bardzo zależny od krajów kapitalistycznych. W pewnym momencie wymyślono że da się w demoludach uniknąć rozlewu krwi jeśli przemiany będą na życzenie ludzi. Poszła cała machina propagandowa. I się czerwonym udało. Powinni za to co zrobili dostać nagrodę Nobla. W krajach gdzie społeczeństwa składały się z robotników najemnych, dla których system socjalistyczny jest naturalny i pożądany. Tak przekabacono klasę robotniczą że wybrała wrogi dla robotników kapitalizm. Przy okazji w sposób niezauważalny czerwoni uwłaszczyli się na majątku narodowym. Był jeden moment który mógł popsuć genialnie skrojony plan. Było nim referendum mające określić sposób prywatyzacji majątku narodowego. Ze względy na niską frekwencją referendum było nie wiążące. Czerwoni wraz z nowymi starymi kolegami, płatnymi kapusiami pachołkami czerwonych sami zadecydowali o przyszłości swoich fortun opartych na legalnym przejęciu wszystkiego co było warte więcej niż wesz.

Data: 2015-02-24 06:38:34
Autor: Wiesiaczek
Kukiz
W dniu 24.02.2015 o 02:14, kogutek444@gmail.com pisze:
Jak każdy żydożerca tak jesteś zaślepiony swoją fobią że straciłeś
kontakt z rzeczywistością.
Czerwoni wraz z nowymi...

Obaj daliście się skanalizować i jeden o "czerwonych" drugi o "żydach".

Kojarzy mi się to z psem, który atakuję patyk a nie tego co go trzyma :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-02-24 11:28:21
Autor: boukun
Kukiz
> [...]

Jak każdy żydożerca tak jesteś zaślepiony swoją fobią że straciłeś kontakt z rzeczywistością. Polska dostarczała dla krajów kapitalistycznych taniej siły roboczej. Do polskich fabryk dowożone były zachodnie surowce albo materiały  wyprodukowane tutaj z zachodnich komponentów albo z krajowych ale według zachodnich technologii. Z nich produkowano artykuły rynkowe sprzedawane na zachodzie.  Z reguły sprzęt AGD, szeroko pojętą elektronikę konsumencką, odzież, buty, zabawki, rowery, meble itp. Ale do gry o zachodnie rynki weszły Chiny.

Ojej, lata '80 i Chiny rozwaliły Polskę? To dzisiaj nie powinniśmy już w ogóle istnieć...

boukun

Data: 2015-02-24 06:25:53
Autor: Wiesiaczek
Kukiz
napisał:
UĹźytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

> [...]

zaplamowały się uwłąszczyć na nadzym majątku narodowym i celowo
doprowadzali przemysł do ruiny, tak dzieje się do dzisiaj zresztą,

\

Obaj błądzicie i gryziecie nie tego, kto zawinił.
Solidarność była ruchem sponsorowanym i animowanym przez CIA.
A służby, Bolki etc. były tylko narzędziami i marionetkami sterowanymi zza oceanu.
Jasne jest, że samo CIA niczego nie mogło zrobić własnymi rękami więc użyto do tego samych Polaków, co nazywamy obecnie "ruchem społecznym".
Wydaje mi się, ze obaj nie zdajecie sobie sprawy z tego, czym jest "inżynieria społeczna", bo nazwa "propaganda" jest nie tylko nieaktualna ale i nieadekwatna.

To zaś o czym mówicie, to "wynagrodzenie" ludzi i grup (służb) przez CIA w zamian za określone zachowania. Ci ludzie i grupy doskonale wiedzieli, że sprzedają swój kraj, ale siła pieniądza i władzy zrobiła swoje.

To dlatego teraz musimy spłacać (jawnie lub częściej niejawnie) dług w jaki nas wpakowano, czy to kupując samoloty, czy walcząc w w ich imieniu z byłymi naszymi przyjaciółmi, ale też dając rozmaite koncesje, uprawnienia, pozwalając na baza wojskowe i na kontrolę militarną naszego kraju. A nie są to wszystkie profity, jakie Polska udziela obcym.

A tu mała wstawka z cyklu, jak to się robi: https://www.youtube.com/watch?v=sOseEnJ-vLw

Finał jest taki, ze Polska została sprzedana za ułamek tego, co USA musiało władować np. w Irak. Krótko mówiąc: daliśmy dupy najtaniej na świecie.

Data: 2015-02-24 11:32:48
Autor: boukun
Kukiz
napisał:
> [...]

Finał jest taki, ze Polska została sprzedana za ułamek tego, co USA musiało władować np. w Irak. Krótko mówiąc: daliśmy dupy najtaniej na świecie.

Nie ma znaczenia, kto sponsorował wierchuszkę Solidarności. Faktem jest, że Polacy wyrwali im się spod kontroli, efekt polskiej demokracji ich zaskoczył, w regionach zaczęli niezależni Polacy przejmować władzę, dlatego Geremek bił na alarm i zainspirował wprowadzenie stanu wojennego. Stan wojenny był de facto obroną amerykańskiej agentury i uwłaszczenia się żydokomuchów na majątku narodowym Polaków...

boukun

Data: 2015-02-24 12:58:57
Autor: Wiesiaczek
Kukiz
W dniu 24.02.2015 o 11:32, boukun pisze:
[...]

O kim Ty te bzdury piszesz? Jaka "wierchuszka Solidarności"?
Komu się wyrwali spod kontroli, skoro przez cały czas są kontrolowani i sterowani?
Uwierz w końcu, że to nie wina Jaruzelskiego, bo on miał związane ręce przez Solidarność wspomaganą przez obcych.
Jego sukcesem było wprowadzenie stanu wojennego i uniknięcie rozwiązań siłowych, takich jak obecnie na Ukrainie.
Ukraina jest tu dobrym przykładem i postaraj się
znaleźć analogie w tych wydarzeniach.

Przecież pamiętasz, ze przeciwko sobie miał 10 milionów zbuntowanego tłumu. To, że nie doszło w Polsce do Majdanu to kolejny cud nad Wisłą.

Później oczywiście musiał oddać władzę marionetkom, które według wskazówek z USA zaprowadziły nam nowy "ład" i "porządek".

Dlatego teraz jest jak jest i obszczekiwanie wszystkich wokół nic nie da.

Data: 2015-02-24 13:39:15
Autor: boukun
Kukiz
"Wiesiaczek" <Wiesiaczek@vp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mchp21$nhn$1node2.news.atman.pl...
[...]

Widzę, Ĺźe twĂłj mały móşdĹźek tego nie ogarnia...  Solidarności juĹź nie ma, Solidarność PolakĂłw została spacyfikowana i zdelegalizowana przez zbrodniarza Jaruzela. Potem juĹź ten zbrodniarz mĂłgł sobie spokojnie zasiąść ze swoją agenturą z Soilidarności do targowicy przy okrągłym stole i Polskę rozparcelować i sprzedać... To ta agentura geremkowsko mazowiecka jest cały czas sterowana i kontrolowana, ale ona nie ma nic współnego z wcześniejszą solidarnością milionĂłw PolakĂłw... Polacy wyrwali się tylko na krĂłtki czas Ĺźydokomunie spod kontroli, dlatego zbrodniarz wprowadził stan wojenny, bo w naturze nie ma prawa dziać się coś bez kontroli...

boukun

Data: 2015-02-24 16:54:14
Autor: andal
Kukiz
On Tue, 24 Feb 2015 13:39:15 +0100, boukun wrote:

Widzę, że twój mały móżdżek tego nie ogarnia...

twoj mongolski sagan nadaje sie tylko na wode

i to by bylo spaniale

niestety wypelniony jest samym gownem kalmuku

Data: 2015-02-24 19:36:27
Autor: boukun
Kukiz
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:mciabm$sar$1speranza.aioe.org...
[...]

No i się sprzedajny żydziak wypróżnił... Tfu!

boukun

Data: 2015-02-24 13:44:22
Autor: boukun
Kukiz
[...]

Nie musiał tego skurwysyn robić, mógł bandzior oddać władzę w ręce ludu... Ale nie, on dbał o interes swojego reżimu, interes służb i ich rodzin, zaplanowali się uwłaszczyć na wypracowanym w pocie czoła wieloletnim majątku narodowym Polaków. Kto skurwysynowi kazał wyprowadzać czołgi przeciwko polskiemu narodowi i potem ze swoją agenturą Polskę sprzedawać przy okrągłym stole? Nic bandziora nie tłumaczy, sprzedał nas i rozkradł ten bandzior, pochowany przez de bula i agenturę z honorami..., że oddał im Polskę w pacht...

boukun

Data: 2015-02-24 16:12:27
Autor: Wiesiaczek
Kukiz
W dniu 24.02.2015 o 13:44, boukun pisze:
[...]

Popatrz na Ukrainę.
Niedługo Ukraińcy będę żałować, że nie trafił im się taki Jaruzelski i nie zahamował tej "władzy ludu" jak byłeś łaskaw się wyrazić.
Podejrzewam, ze to raczej Twój móżdżek nie jest w stanie tego ogarnąć i potrafisz tylko pisać jedno i to samo, czyli jaki ten Jaruzelski był niedobry.
Skoro on tyle nakradł co piszesz, to gdzie on ma te pieniądze?

Data: 2015-02-24 19:41:52
Autor: boukun
Kukiz
"Wiesiaczek" <Wiesiaczek@vp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mci4cr$3it$1node2.news.atman.pl...
[...]

Co ma piernik do wiatraka? To zbrodniarz Jaruzelski napadł na Polskę i PolakĂłw, nie odwrotnie. To zbrodniarz Jaruzelski uwłaszczył swoją agenturę na majątku narodowym PolakĂłw. To zbrodniarz Jaruzelski nas sprzedał syjonistom, tego nikt nie jest w stanie zakłamać...  Gdyby oddał bez jednego wystrzału władzę w ręce ludu w 1981 roku, nie byłoby potem układanki z agenturą przy okrągłym stole i tego kurestwa co jest...

boukun

Data: 2015-02-24 20:20:26
Autor: Wiesiaczek
Kukiz
W dniu 24.02.2015 o 19:41, boukun pisze:
[...]

Polaków, nie odwrotnie. To zbrodniarz Jaruzelski uwłaszczył swoją
agenturę na majątku narodowym Polaków. To zbrodniarz Jaruzelski nas
[...]

Bzdura. Wystarczy spojrzeć, kto na tym skorzystał.
I nie pisz tu np. o willi w Zakopanem czy walizce pieniędzy.
Tu chodzi o duĹźe zyski.
A takim zyskiem jest zrobienie sobie kolonii w środku Europy z tanią lecz wykształconą siłą roboczą, infrastrukturą i super położeniem geopolitycznym.
Świetny rynek zbytu, i tanie tereny do inwestycji.

A Ty tu pieprzysz o Jaruzelskim... żałosny jesteś.

Data: 2015-02-24 22:25:45
Autor: boukun
Kukiz
"Wiesiaczek" <Wiesiaczek@vp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mciiu0$it8$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ale do tego doprowadził nikt inny, jak zabrodniarz Jaruzelski, i nie ważne, że dla swojej agentury...

boukun

Data: 2015-02-25 04:05:13
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Kukiz

 Szanowni Państwo, Drodzy Przyjaciele!  Wysyłacie do mnie mnóstwo wiadomości. Pomimo tego, że bardzo chcę, nie jestem fizycznie wstanie na wszystkie z nich odpowiedzieć. Dlatego postanowiłem spotkać się z Wami online, i odpowiedzieć na nie podczas transmisji na żywo. Zapraszam jutro, 25 lutego 2015 r. o godzinie 17.30 na mój kanał na YouTube.  Pytania możecie Państwo zadawać dzis do 15.30 na Twitterze i Facebooku, dodając do wpisu hashtag #PytamKukiza  Pozdrawiam - Paweł Kukiz    https://www.youtube.com/channel/UCCQtL4WfhTRgxHnqRpDqF3g

Data: 2015-02-25 17:42:09
Autor: andal
Kukiz
On Wed, 25 Feb 2015 04:05:13 -0800, mcmlxxi.xi.xi wrote:

Szanowni Państwo, Drodzy Przyjaciele!

 Wysyłacie do mnie mnĂłstwo wiadomości. Pomimo tego, Ĺźe bardzo chcę, nie
 jestem fizycznie wstanie na wszystkie z nich odpowiedzieć. Dlatego
 postanowiłem spotkać się z Wami online, i odpowiedzieć na nie podczas
 transmisji na Ĺźywo. Zapraszam jutro, 25 lutego 2015 r. o godzinie 17.30
 na mĂłj kanał na YouTube.

 Pytania moĹźecie Państwo zadawać dzis do 15.30 na Twitterze i Facebooku,
 dodając do wpisu hashtag #PytamKukiza

 Pozdrawiam - Paweł Kukiz
   https://www.youtube.com/channel/UCCQtL4WfhTRgxHnqRpDqF3g

ten kutas teraz ma na imie prezydent ?

Data: 2015-02-25 07:47:53
Autor: Wiesiaczek
Kukiz
W dniu 24.02.2015 o 22:25, boukun pisze:
[...]

waĹźne, Ĺźe dla swojej agentury...

boukun

Razem z Bolkiem kurwa!
Amen!

Data: 2015-02-24 06:28:41
Autor: Wiesiaczek
Kukiz
napisał:
> [...]

To dlatego teraz musimy spłacać (jawnie lub częściej niejawnie) dług w jaki nas wpakowano, czy to kupując samoloty, czy walcząc w w ich imieniu z byłymi naszymi przyjaciółmi, ale też dając rozmaite koncesje, uprawnienia, pozwalając na baza wojskowe i na kontrolę militarną naszego kraju. A nie są to wszystkie profity, jakie Polska udziela obcym.

Finał jest taki, ze Polska została kupiona za ułamek tego, co USA musiało władować np. w Irak. Krótko mówiąc: daliśmy dupy najtaniej na świecie.

Data: 2015-02-24 08:15:41
Autor: Budzik
Kukiz
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

> Ogórek to lewica, ale ona nie ma nic wspólnego z
> liberałami z SLD...
> Nie ma nic wspolnego?!?!? Okresliłbym to jako liryczne pierdolniecie...

Solidarność i Wałęsa byli im bardzo potrzebni.

To jest ciekawy wywód ale chyba nie w odpowiedzi na mojąuwagę o braku związku MO i SLD...

A teraz ustalcie sobie z boukunem jedna wersje waszej teorii spiskowej :)

Data: 2015-02-23 23:30:24
Autor: boukun
Kukiz
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA44AE2E522C8Fbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Przecież to każdy wie, że Wałęsa to Bolek i sprzedał Solidarność. Solidarność została spacyfikowana i zdelegalizowana i to był koniec Solidarności...

boukun

Data: 2015-02-23 15:21:51
Autor: kogutek444
Kukiz
W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 23:30:26 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Przecież to każdy wie, że Wałęsa to Bolek i sprzedał Solidarność. Solidarność została spacyfikowana i zdelegalizowana i to był koniec Solidarności...

Nie sprzedał solidarności bo ona jak sam Bolek należeli do czerwonych.. Sami od siebie mieli kupować? Takich jak Bolek to kilku wyhodowali. Bo jak by Bolek na przykład zapił się na śmierć to by zostali w ręką w nocniku.

Data: 2015-02-24 01:34:59
Autor: boukun
Kukiz
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:7c3aae4f-8916-4aec-a449-7d5bfb1f2b54googlegroups.com...
> [...]

Nie sprzedał solidarności bo ona jak sam Bolek należeli do czerwonych. Sami od siebie mieli kupować? Takich jak Bolek to kilku wyhodowali. Bo jak by Bolek na przykład zapił się na śmierć to by zostali w ręką w nocniku.

Wymyślasz, Solidarność 10 milionów Polaków przed spacyfikowaniem przez zbrodniarza Jaruzela była polska, nie miała żadnego koloru...

A tu masz, jak Bolek z Geremkiem zniszczyli Solidaność polską...

https://www.youtube.com/watch?v=EGJVfEIx6Uc

A tu, jak Geremek zainspirował stran wojenny:

Nie zawazyla nad udekorowaniem Geremka jego postawa pod koniec 1981 roku,
ujawniona na lamach paryskiej "Kultury" (na podstawie materialow Stasi).
Geremek mial w wczas prosic wladze PRL o wprowadzenie stanu wojennego, co
tez sie stalo. Przytoczmy za "Kultura" wypowiedz Stanislawa Cioska, wowczas
ministra do spraw zwiazkow zawodowych, z ktorym Geremek (w czyim imieniu? To
ciekawe) byl kontakcie: "czesc wplywowych doradcow zrozumiala obecne
polozenie i zmiane sytuacji. Boja sie bardziej niz sadzimy i zaczynaja
ratowac wlasna skore. Odbylem wlasnie osobliwa rozmowe z szefem sztabu
ekspertow Geremkiem (bliskie zwiazki z miedzynarodowka socjaldemokratyczna,
osobiste kontakty z Kreiskym i innymi). Nie wierzylem wlasnym uszom. Geremek
oswiadczyl, ze dalsza pokojowa koegzystencja pomiedzy Solidarnoscia w obecnej formie i
realnym socjalizmem [jest] niemozliwa. Konfrontacja silowa nieunikniona.
Wybory do rad narodowych musza zostac przesuniete. Organy wladzy panstwowej
musza zlikwidowac aparat Solidarnosci. Po konfrontacji silowej moglaby
powstac na nowo, ale jako rzeczywisty zwiazek zawodowy, bez Matki Boskiej w
klapie, bez programu gdanskiego, bez politycznego charakteru i bez ambicji
siegania po wladze. Byc moze - kontynuowal Geremek - zostana zachowane sily
umiarkowane, takie jak Walesa. Po konfrontacji nowa wladza panstwowa moglaby
w oparciu o odmienna sytuacje polityczna kontynuowac okreslone procesy
demokratyczne".
Tu nie potrzeba zadnego komentarza, albowiem Geremek nigdy i nigdzie nie
zanegowal tego faktu. Jak gdyby nigdy nic, smieje sie nam w twarz, z Orderem
Orla Bialego w klapie.

https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.soc.polityka/2LZ9q4tXOxo

boukun

Data: 2015-02-23 22:46:11
Autor: Budzik
Kukiz
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Przecież to każdy wie, że Wałęsa to Bolek i sprzedał Solidarność. Solidarność została spacyfikowana i zdelegalizowana i to był koniec Solidarności..

Ach ta maniera mówienia za wszystkich...

Data: 2015-02-24 01:29:26
Autor: boukun
Kukiz
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA44AF1078A690budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

No wiesz, masz prawo mieć wyprany mózg...

boukun

Data: 2015-02-24 08:15:38
Autor: Budzik
Kukiz
[...]

Tobie tez tego prawa nikt nie odebrał - mamy demokrację :)

Data: 2015-02-24 11:25:15
Autor: boukun
Kukiz
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA44B5D0B23314budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Żydokrację mamy, żydokrację... Widzisz, nie wiesz nawet, na jakim świecie żyjesz...

boukun

Data: 2015-02-24 22:26:38
Autor: Budzik
Kukiz
[...]

Nic madrzejszego nie oczekiwalbym kto korzysta ze swoich praw wymienionych pos wyzej...

Data: 2015-02-23 08:16:59
Autor: Wiesiaczek
Kukiz
W dniu 23.02.2015 o 07:01, z pisze:
[...]

Gierek zabiera Ci 4/5 wypłaty?
Czemu nie Marsjanie? :)

Data: 2015-02-23 09:38:24
Autor: z
Kukiz
W dniu 2015-02-23 o 08:16, Wiesiaczek pisze:

Gierek zabiera Ci 4/5 wypłaty?
Czemu nie Marsjanie? :)

Przez PZPR jesteśmy w ogonie i musimy gonić.
To że Solidarnoiść nie umiała rozliczyć się z tą bandą i zadbać o majątek to zupełnie inna bajka.
Pierwszym i najważniejszym winnym jest Miler i jego zgraja.
Przykro mi że tego nie rozumiesz. Możeś za młody jak Ogórek :-)

Data: 2015-02-23 09:57:49
Autor: boukun
Kukiz
"z" <z@z.pl> schrieb im Newsbeitrag news:54eae700$0$2170$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bzdura, beton w PZPR był jeszcze w porządku, to liberalne skrzydło PZPR sprzedało Polskę, a tu także POPiS, oni wszyscy z liberalnego skrzydła PZPR...
Co takiego dobrego nam starzy zgotowali?

boukun

Data: 2015-02-23 11:17:20
Autor: z
Kukiz
W dniu 2015-02-23 o 09:57, boukun pisze:
[...]

Taki eksperyment myślowy. Wyobraź sobie że nie było PZPR i tych lat zmarnowanych. Tak wiem .... Sprzedali nas i włączyli pod kuratelę sowietów i nic ten cały dobry beton przez tyle lat nie dał rady zrobić.
Jaki biedny dobry beton. Litości.
Wiem że to trudny eksperyment ale jak go już przeprowadzisz to może trochę przejrzysz na oczy kto tu jest winien, najbardziej winien.

Data: 2015-02-23 15:26:33
Autor: boukun
Kukiz
"z" <z@z.pl> schrieb im Newsbeitrag news:54eafe31$0$2205$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie trudno sobie wyobrazić, że nie byłoby już Polski...
Okres przyjaźni polsko radzieckiej był jeszcze najszczęśliwszym okresem dla Polski i zagwarantował nasz byt...

boukun

Data: 2015-02-23 17:33:11
Autor: z
Kukiz
W dniu 2015-02-23 o 15:26, boukun pisze:

Nie trudno sobie wyobrazić, że nie byłoby już Polski...
Okres przyjaźni polsko radzieckiej był jeszcze najszczęśliwszym okresem
dla Polski i zagwarantował nasz byt...

Gdzie się uchowałeś? Kto Ci te teksty pisze?
Łał. Lepsze niż Mariolka :-)

Data: 2015-02-23 11:20:51
Autor: Wiesiaczek
Kukiz
W dniu 23.02.2015 o 09:38, z pisze:
[...]

Solidarność zadbała.
Tylko nie zapomnij, że Solidarność była marionetką CIA.

No to teraz pomyśl: O czyje interesy dbała Solidarność?
I co do tego miałby Gierek?

Inne pytania mogły by być za trudne:)

Data: 2015-02-23 07:59:05
Autor: Budzik
Kukiz
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

Jak by ludzie byli mądrzy to by wszyscy poszli na wybory i wszyscy by
oddali nieważne głosy.

Ja, jak zreszta pewnie wiele osób (w tym czesc nieswiadomie) dokładnie tak zrobiłem w ostatnich wyborach.
Zauwaz jednak, ze efekt był odwrotny.
Partia ktora powinna krzyczec do rzadu: "widzicie, tak rzadzicie, ze ludzie oddja niewazne glosy zeby wam powiedziec, co o was mysla" zaczełą krzyczec "fałszerstwo".
W sumie nic dziwnego - przeciez ten niewazny glos był równiez opinia na ich temat...

Data: 2015-02-23 04:35:13
Autor: kogutek444
Kukiz
W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 08:59:07 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

W sumie nic dziwnego - przeciez ten niewazny glos był równiez opinia na ich temat...

Ryja darli bo za mało ludzi tak zrobiło.

Data: 2015-02-23 18:59:03
Autor: Budzik
Kukiz
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

ja darli bo za mało ludzi tak zrobiło.

Mowisz, ze jakby 50% ludzi powiedzialo wszystkim partiom (w tym PiSowi) ze maja ich w dupie i oceniaja ich wartoscia szmaty do naczyn to tenze pis posypałby głowe w akcie skruchy? Hmm...

Data: 2015-02-23 11:53:27
Autor: kogutek444
Kukiz
W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 19:59:49 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Mowisz, ze jakby 50% ludzi powiedzialo wszystkim partiom (w tym PiSowi) ze maja ich w dupie i oceniaja ich wartoscia szmaty do naczyn to tenze pis posypałby głowe w akcie skruchy? Hmm...

50% to mało. Powinno dojść do sytuacji że wybrani dostają po kilkadziesiąt głosów. Nie mogli by wtedy wciskać kitu że są wybrańcami, że mają jakiś mandat od obywateli.

Data: 2015-02-23 21:59:05
Autor: Budzik
Kukiz
> [...]

kilkadziesiąt głosów. Nie mogli by wtedy wciskać kitu że są
wybrańcami, że mają jakiś mandat od obywateli.
Taka sytuacja nigdy nie bedzie miałą miejsca, wiec nie ma sensu o niej dyskutowac.

Data: 2015-02-23 09:16:03
Autor: boukun
Kukiz
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA44A5AEF82D35budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

He, he, he, Budzik, nie jesteś z PKW?

boukun

Data: 2015-02-23 08:59:04
Autor: Budzik
Kukiz
[...]

Twoje uwagi na temat mojej rzekomej przynaleznosci do "elit" sa nie tyle nawet niekulturalne (chociaz oczywiscie sa) co zwyczajnie dziecinne.
A zwazywszy na moja sytuacje - sa tez tak samo celne jak reszta Twoich pogladow - ta kula, prosze Pana, nawet w płot nie trafia... :)

Data: 2015-02-22 23:04:48
Autor: boukun
Kukiz
"z" <z@z.pl> schrieb im Newsbeitrag news:54ea4d5e$0$2187$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A dlaczego ona niby miałaby żałować? Czym się różni SLD od PO czy PiSu, ten sam okrągłostołowy rodowód. A młodzi mogą zawsze z tym rodowodem zerwać i wyrzucić go na śmietnik...

boukun

Data: 2015-02-22 23:02:56
Autor: boukun
Kukiz
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:a2fde2da-8bea-4e0f-b4af-842198dc607dgooglegroups.com...
> [...]

Jak by w dziewięćdziesiątym czerwoni razem z wyhodowaną przez nich demokratyczną opozycją składającą się z kabli zostali rozliczeni za doprowadzenie dużego państwa do ruiny. To problemu by nie było. W tym roku zaczęli by wychodzić z pierdli.

Ale kto niby miałby to zrobić? Przecież w Polsce rewolucji żadnej nie było, tylko układ okrągłego stołu Kiszczaka. Od zbrodniarza Jaruzela agentura nami rządzi, jedyn ym rozwiązaniem jest, jak młodzi sami wezmą polskie sprawy w swoje ręce i przestaniemy dawać się wodzić tym "doświadczonym" złodziejom... Wszystkich, ale to wszystkich którzy mają rodowód okrągłostołowy należy POgonić na cztery wiatry...

boukun

Data: 2015-02-22 14:08:27
Autor: kogutek444
Kukiz
W dniu niedziela, 22 lutego 2015 23:02:56 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Ale kto niby miałby to zrobić? Przecież w Polsce rewolucji żadnej nie było, tylko układ okrągłego stołu Kiszczaka. Od zbrodniarza Jaruzela agentura nami rządzi, jedyn ym rozwiązaniem jest, jak młodzi sami wezmą polskie sprawy w swoje ręce i przestaniemy dawać się wodzić tym "doświadczonym" złodziejom... Wszystkich, ale to wszystkich którzy mają rodowód okrągłostołowy należy POgonić na cztery wiatry...

Jak byś chciał ich wyłuskać i pogonić to majdan zrobią. Musisz zdać sobie sprawę z tego że żyjesz bo pozwalają ci żyć.

Data: 2015-02-22 23:10:35
Autor: boukun
Kukiz
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:7e16821f-6fca-492d-8f8d-e0d9dd8f679cgooglegroups.com...
> [...]

Jak byś chciał ich wyłuskać i pogonić to majdan zrobią. Musisz zdać sobie sprawę z tego że żyjesz bo pozwalają ci żyć.

Dlatego próbujmy to zrobić drogą ewolucji. Tylko w młodych nadzieja, jak se pościelą, tak się wyśpią...

boukun

Data: 2015-02-23 09:33:49
Autor: Patriota
Kukiz
W dniu 2015-02-22 o 22:07, z pisze:
[...]

I to jest zdrowe podejście do sporawy. Tylko skąd ten "szacunek" do kogoś kto stara się obrażać użytkowników na grupie?

Data: 2015-02-25 03:19:10
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Kukiz
W dniu niedziela, 22 lutego 2015 22:07:31 UTC+1 użytkownik z napisał:
> [...]

Mam większy szacunek do Kukiza niż do tych słupkowych sprzedajnych popaprańców co ustawiają sobie rodzinę dwa pokolenia naprzód a potem niech się wali...

Dokładnie...

PS. Pani Ogórek też kandyduje a nawet są tacy co ją tu wychwalają.
Ona sobie na szacunek jeszcze długo nie zasłuży :-)

Cejrowski: Ogórek kandydatem Putina w wyborach na prezydenta Woj-ciech Cej-row-ski w nie-zwy-kle ostrych sło-wach wy-po-wie-dział się na Fa-ce-bo-oku na temat kan-dy-dat-ki na urząd pre-zy-den-ta Mag-da-le-ny Ogó-rek. "Ogó-rek kan-dy-da-tem Pu-ti-na w wy-bo-rach na pre-zy-den-ta RP" - pisze znany po-dróż-nik.
  "Wi-dzia-łem fotki tej pani. Buzia miłej pa-nien-ki, dok-to-rat z nauk fi-lo-lo-gicz-nych, dyk-cja, sik-sja, apa-ry-cja, a z dru-giej stro-ny ba-ry-ka-dy czeka na nią Putin z ru-skim butem wy-mie-rzo-nym w twarz" - czy-ta-my na Fa-ce-bo-oku Cej-row-skie-go.

Pu-bli-cy-sta w dal-szej czę-ści wpisu pyta, czy kan-dy-dat-ka SLD na pre-zy-den-ta jest "po-waż-ną pro-po-zy-cją na po-waż-ne czasy" i "czy na-da-je się na zwierzch-ni-ka Armii i całej resz-ty Pań-stwa Pol-skie-go". I na-tych-miast sam od-po-wia-da: nie, nie, nie.
  "Oczy-wi-ście, że pod każ-dym wzglę-dem nie, bo to wcale nie ma być po-waż-na pro-po-zy-cja. To jest pro-po-zy-cja ko-mu-ni-stycz-na. SLD zbu-do-wa-li apa-rat-czy-cy ko-mu-ni-stycz-ne-go re-żi-mu, który spra-wo-wał kon-tro-lę nad Pol-ską w imie-niu Związ-ku So-wiec-kie-go" - pisze Cej-row-ski.
  Po-dróż-nik za-sta-na-wia się, czy "jest w in-te-re-sie Pu-ti-na, by w Pol-sce rzą-dził ktoś taki jak pani Ogó-rek?". "Pu-ti-no-wi jest obo-jęt-ne, kto to bę-dzie - ważne, żeby nie rzą-dził, tylko uda-wał. Ko-mo-row-ski jest dobry w tej roli, Ko-pacz jest do-sko-na-ła, Ogó-rek też się na-da-je" - skon-klu-do-wał.

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/cejrowski-ogorek-kandydatem-putina-w-wyborach-na-prezydenta/ccjc3

Data: 2015-02-25 12:57:16
Autor: boukun
Kukiz
<mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:cc15b10f-c814-4cac-a297-ac9d218486f7googlegroups.com...
> [...]

Ona sobie na szacunek jeszcze długo nie zasłuży :-)

Cejrowski: Ogórek kandydatem Putina w wyborach na prezydenta

 Cejrowski, nastę;pny nawiedzony pojeb...

boukun

Data: 2015-02-23 09:33:11
Autor: Patriota
Kukiz
[...]

Ja wiem że nawet babcia klozetowa nie majaca żadnych kawałków też będzie lepsza od tych szkodników.

Obrażasz, to ty mnie obrażasz nazywając pajacem. Co ci kurwa zrobiłem, emeryturę jak ta twoja "głowa państwa" pierdoląca jak jakaś nakręcona kukła na okrągło o jakiejś wolności,  ukradłem?

Data: 2015-02-22 12:17:32
Autor: boukun
Kukiz
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:mcc29g$v19$2speranza.aioe.org...
[...]

Zgadza się, ale mimo to zdziadział i wygłupia się z tymi kapitalistycznymi JOWami...

boukun

Data: 2015-02-22 12:26:39
Autor: ruski szpieg
Kukiz
W dniu 22.02.2015 o 12:17, boukun pisze:

Zgadza się, ale mimo to zdziadział i wygłupia się z tymi
kapitalistycznymi JOWami...
Jakoś nie chce mi się wierzyć - taki znany pieśniarz i lojalki nie podpisywał?

Data: 2015-02-22 12:42:53
Autor: boukun
Kukiz
"ruski szpieg" <ruski.szpieg@mail.ru> schrieb im Newsbeitrag news:mccedf$l5r$1node1.news.atman.pl...
W dniu 22.02.2015 o 12:17, boukun pisze:

Zgadza się, ale mimo to zdziadział i wygłupia się z tymi
kapitalistycznymi JOWami...
Jakoś nie chce mi się wierzyć - taki znany pieśniarz i lojalki nie podpisywał?

Nie musiał, był 18-letnim gówniarzem w stanie wojennym...

boukun

Data: 2015-02-22 15:01:23
Autor: andal
Kukiz
On Sun, 22 Feb 2015 12:42:53 +0100, boukun wrote:

[...]

w takim wieku juz byles wytrawnym zlodziejem, to jest cos

Data: 2015-02-22 18:18:35
Autor: boukun
Kukiz
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:mccr03$m8p$8speranza.aioe.org...
[...]

Masz powiedzieć słowo głupie żdziaku, to zatrzymaj język w dupie...

boukun

Data: 2015-02-22 17:18:37
Autor: ruski szpieg
Kukiz
W dniu 22.02.2015 o 12:42, boukun pisze:
[...]

A teraz się nie podpisuje!?

Ale to czemu oni jednym głosem śpiewają i nikt się nie wyłamuje?;)

Data: 2015-02-22 13:34:24
Autor: Patriota
Kukiz
W dniu 2015-02-22 o 12:26, ruski szpieg pisze:
Jakoś nie chce mi się wierzyć - taki znany pieśniarz i lojalki nie podpisywał?

Możesz być pewny że "na chwałę i potęgę wielkich USA" nie podpisywał żadnych lojalek.

Data: 2015-02-22 13:34:16
Autor: Patriota
Kukiz
W dniu 2015-02-22 o 12:17, boukun pisze:
[...]

Też to uważam za zwykły populizm, a poza tym nie sądzę aby te JOWy cos mocno zrobiły na lepsze.  Jednak obiecane zmiany w obowiązującym prawie brzmią bardzo zachęcająco. Prezydent Kukiz o ile na pewno nie będzie w stanie tego zmianie to będzie miał duży wpływ na to aby tego prawa jeszcze bardziej nie psuli. Czyli aby z obywatela nie zrobili  kompletnego już bydlaka bez żadnych praw.

Data: 2015-02-22 18:20:40
Autor: boukun
Kukiz
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:mccibq$4a6$1speranza.aioe.org...
[...]

Prawo trzeba uchwalić całkiem od nowa, jak proponuje Magdalena Ogórek, nasza ukochana pani prezydent...

boukun

Data: 2015-02-22 22:14:09
Autor: z
Kukiz
W dniu 2015-02-22 o 18:20, boukun pisze:

Prawo trzeba uchwalić całkiem od nowa, jak proponuje Magdalena Ogórek,
nasza ukochana pani prezydent...

O widzisz. Zmienić prawo i uchwalić od nowa proste łatwe do egzekucji prawo. Ta pani potrafi zgodzić się ze wszystkimi nawet z Korwinem. Jak jeszcze ten "produkt" powie coś od siebie to może zagłosuję. Może wyjdą przy tym jeszcze jakieś podobieństwa.
Strasznie ciekawy jestem :-)

Data: 2015-02-22 22:20:05
Autor: boukun
Kukiz
"z" <z@z.pl> schrieb im Newsbeitrag news:54ea46a2$0$28725$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Korwin to oszołom, nawet nie kurewski kapitalista...

boukun

Data: 2015-02-23 09:34:27
Autor: Patriota
Kukiz
[...]

Ale nie jest to nie do zrealizowania przez prezydenta, zwłaszcza takiego co jest w opozycji do sejmu. Pani Magda obiecuje ci gruszki na wierzbie.

Data: 2015-02-23 09:59:15
Autor: boukun
Kukiz
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:mceom7$mga$3speranza.aioe.org...
[...]

Od kogoś trzeba zacząć, reformować te chore, skostniałe państwo...

boukun

Data: 2015-02-25 10:21:17
Autor: Patriota
Kukiz
W dniu 2015-02-23 o 09:59, boukun pisze:

[...]

Ogórkową  jedynie je utrwalisz, Jeszcze raz powtarzam - ktokolwiek, byleby tylko nie spod kurateli kolesi.

Data: 2015-02-25 12:58:04
Autor: boukun
Kukiz
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:mck45r$tag$3speranza.aioe.org...
[...]

To tylko ona lub Czesiek spod budki piwa...

boukun

Data: 2015-02-26 14:52:48
Autor: Patriota
Kukiz
W dniu 2015-02-25 o 12:58, boukun pisze:

Ogórkową  jedynie je utrwalisz, Jeszcze raz powtarzam - ktokolwiek, byleby tylko nie spod kurateli kolesi.

To tylko ona lub Czesiek spod budki piwa...

boukun

Ona odpada...

Data: 2015-02-23 01:16:44
Autor: jsen
Kukiz
W dniu niedziela, 22 lutego 2015 01:54:58 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

kukiz będzie się liczył, bokunie.
zobaczysz.

jacek

Data: 2015-02-23 10:50:26
Autor: boukun
Kukiz
<jsen@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:af920375-02e1-4f04-87c2-5dee68b22c57googlegroups.com...
[...]

Jak władza zechce..., komuś innemu podciąć skrzydła...

boukun

Data: 2015-02-23 02:33:21
Autor: jsen
Kukiz
W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 10:50:28 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

> zobaczysz.
>
> jacek

Jak władza zechce..., komuś innemu podciąć skrzydła...

nie, bokun; ona mu tylko może skrzydła podciąć,
jeśli może; z pis-em już sobie radzi od dawna.
tak prawdę mówiąc, to i tak trzeba będzie
Ruszenie Pospolite zebrać, prędzej czy później,
aby się przed naszym własnym rządem obronić.

dziwne to wszystko, zwłaszcza w obliczu sytuacji
europolitycznej. gdzie między moskwą a berlinem
my tylko jesteśmy przeszkodą. bo nie licz,
że tuska lizanie pupki niemcom cokolwiek pomoże.

jacek

Data: 2015-02-23 15:29:26
Autor: boukun
Kukiz
<jsen@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:8ffaae52-92ee-486f-bd2e-cf995f693d3bgooglegroups.com...
> [...]

europolitycznej. gdzie między moskwą a berlinem
my tylko jesteśmy przeszkodą. bo nie licz,
że tuska lizanie pupki niemcom cokolwiek pomoże.

Dlatego jedyny ratunek dla Polskui pozbyć się tej jątrzącej bandy okrągłostołowej i nawiązać dobrosąsiedzkie stosunki z Rosją, całkiem od nowa... i z całkiem nowymi ludźmi u władzy...

boukun

Kukiz