Kukiz: Byliśmy pogardzani i opluwani przez reżimowe media

Data: 2015-05-11 09:53:24
Autor: Joschi
Kukiz: Byliśmy pogardzani i opluwani przez reżimowe media
- My już wygraliśmy. Wygramy na jesieni, zmienimy konstytucję i przywrócimy Polskę obywatelom - mówił Paweł Kukiz, który w sondażach uzyskał wysoki wynik 20,5 proc. P. Kukiz podkreślił, że jego zwolennicy "wygrali bez pieniędzy i struktur". - Byliśmy pogardzani i opluwani przez reżimowe media, ale idziemy do przodu po Polskę dla dzieci i wnuków po to, by dzieci mogły wrócić z Irlandii i Anglii - mówił Kukiz w hali widowiskowo-sportowej w Lubinie.

Data: 2015-05-11 10:07:00
Autor: Dirko
Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:mipn5k$6el$1speranza.aioe.org...
[...]

My czyli kto? Kolejna ekipa dyletantów z łapanki?

Data: 2015-05-11 01:23:36
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu poniedziałek, 11 maja 2015 10:07:09 UTC+2 użytkownik Dirko napisał:
> [...]
> w hali widowiskowo-sportowej w  Lubinie.

My czyli kto? Kolejna ekipa dyletantów z łapanki?

Do ruchu Kukiza pcha się reszta jeszcze nieuwłaszczonych biednych krewnych i znajomych krolika z podupadłych partii i popłuczyn piątych wod po kisielu postnomenklaturki...

Data: 2015-05-11 07:00:37
Autor: szklanynocnik
użytkownik mcmlxx...@gmail.com napisał:

Do ruchu Kukiza pcha się reszta jeszcze nieuwłaszczonych biednych krewnych i znajomych krolika z podupadłych partii i popłuczyn piątych wod po kisielu postnomenklaturki...

A kto inny ma się pchać, sorry ale 12kPLN to miał bardzo wykwalifikowany
fizyczny na odpowiedzialnym stanowisku 15 lat temu w wawce
tam gdzie robiłem. Stomatolog czy prawnik ma x2 czy x3 więcej
niż oseł. Jak ktoś tam idzie (do koryta) wiadomo - pokręcić
trochę, posadek rozdać, w łapę wziąć za przychylne decyzje etc.
Nik tam nie idzie dla 12kPLN pensji chyba że jest pizdą, albo ideowcem, ew. ktoś ma interes aby upchnąć swojaka.

Data: 2015-05-11 10:45:52
Autor: Joschi
<mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:2ee67b7f-e9ec-4ab5-96bc-a22cc67eb5dagooglegroups.com...
> [...]

Do ruchu Kukiza pcha się reszta jeszcze nieuwłaszczonych biednych krewnych i znajomych krolika z podupadłych partii i popłuczyn piątych wod po kisielu postnomenklaturki...

To co, nie należy się im? Mafia POPiS ma wyłączność na grabienie Polski?

Data: 2015-05-11 14:48:22
Autor: z
W dniu 2015-05-11 o 10:23, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
[...]

A do ruchu Palikota pchała się sama elita narodu, młodzież dumnie krocząca do przodu ze sztandarami. ;-)
Co ja się nasłuchałem pochwał i umizgów do tej zgrai przygłupów.

A Kukiz to debil i oszołom, jest nie z naszej bandy i jest BEEEE

Żałosne

Data: 2015-05-11 17:51:29
Autor: the_foe
W dniu 2015-05-11 o 14:48, z pisze:
[...]

Jak Kukiz zkleci druzynę na wybory parlamentarne to bedzie w RM wróg nr 1. Przecież to narodowy socjalista. Bedzie bardziej na prawo (czyli po naszemu na lewo) niz sam PIS. Jak PIS to takie nasze NSDAP to Kukiz bedzie robił za DNVP ;) A tym małolatom odechce sie Kukiza tak szybko jak szybko Kukiz zacznie zaostrzac parwo antypirackie.

--
@foe_pl

Data: 2015-05-11 12:35:48
Autor: szklanynocnik
użytkownik the_foe napisał:
 A tym małolatom odechce sie Kukiza tak szybko jak szybko Kukiz zacznie zaostrzac parwo antypirackie.

O, nowy straszak, a Antoni już się wyczerpał?

Rzeczpospolita Kłamców
taforma.karuart.w.interia.pl/salon/rzeczp.klamcow-salon.doc

Data: 2015-05-11 23:41:29
Autor: the_foe
W dniu 2015-05-11 o 21:35, szklanynocnik@gmail.com pisze:
użytkownik the_foe napisał:
  A tym małolatom odechce sie Kukiza tak szybko
jak szybko Kukiz zacznie zaostrzac parwo antypirackie.

O, nowy straszak, a Antoni już się wyczerpał?

Antoni jest by default ;)

--
@foe_pl

Data: 2015-05-11 22:30:40
Autor: Joschi
"the_foe" <the_foewytnijto@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:miqj65$esl$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie strasz, nie strasz, przecież tej bandy okrągłostołowej nikt już nie zniesie, nie może być nic gorszego.... jak PO i PiS....

Data: 2015-05-11 10:26:54
Autor: the_foe
W dniu 2015-05-11 o 10:07, Dirko pisze:
[...]

na to wychodzi. Smieszne byłoby gdyby PO wprowadziła JOW i Kukiz z tym swoim 20% nie zdobyłby zadnego mandatu.

--
@foe_pl

Data: 2015-05-11 10:31:09
Autor: zdumiony
W dniu 2015-05-11 o 10:26, the_foe pisze:
na to wychodzi. Smieszne byłoby gdyby PO wprowadziła JOW i Kukiz z tym
swoim 20% nie zdobyłby zadnego mandatu.

Myślisz że już ten sejm co jest, jest zdolny do wprowadzenia JOW?

Data: 2015-05-11 10:43:17
Autor: the_foe
W dniu 2015-05-11 o 10:31, zdumiony pisze:
W dniu 2015-05-11 o 10:26, the_foe pisze:
na to wychodzi. Smieszne byłoby gdyby PO wprowadziła JOW i Kukiz z tym
swoim 20% nie zdobyłby zadnego mandatu.

Myślisz że już ten sejm co jest, jest zdolny do wprowadzenia JOW?

głosowanie ws. referndum, jesli tylko bedzie przed II turą, przejdzie na 100% bo PIS glosujac przeciw utopi Dudę.

--
@foe_pl

Data: 2015-05-11 10:54:33
Autor: zdumiony
W dniu 2015-05-11 o 10:43, the_foe pisze:
[...]

Jeśli przeszły by JOWy to Kukiz nie zmartwi się że nie zdobędzie mandatu, wróci do muzyki z poczuciem dobrze wykonanej pracy ;-D

Data: 2015-05-11 11:14:31
Autor: Joschi
"the_foe" <the_foewytnijto@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mipq38$ljq$1node2.news.atman.pl...
[...]

Są ważniejsze sprawy, jak chociażby obniżenie wieku emerytalnego. Kukiz już wczoraj powiedział, że jego sztandarowe hasło to nie jedyny jego postulat, a tylko w celach marketingowych go podkreślał. Kukiz idzie z Polakami odzyskać Polskę dla Polaków od klanów partyjnych...

Data: 2015-05-11 10:41:58
Autor: Joschi
"Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mipnv8$6b1$1news.vectranet.pl...
[...]

Sfrustrowany, uciemiężony polski narod, hi, hi, hi...
Czas na czeladników, mafię rządzącą trzeba POwsadzać do więzień....

Data: 2015-05-11 11:00:11
Autor: Budzik
[...]

Z ciekawosci - na czym to pogardzanie w TVN polegało? Bo nie zauwazyłem, raczej pozytywnie sie do niego odnosili, ale nie mam wiele czasu na ogladanie Tv to moze nie zauwazyłem...

Data: 2015-05-11 13:15:55
Autor: the_foe
W dniu 2015-05-11 o 13:00, Budzik pisze:
[...]

tez nie wiem. Poziom głupoty jaką obdzielił Kukiz Polaków pozwala na stwierdzenie, ze chłop miał gigantyczną taryfę ulgową w mediach.

--
@foe_pl

Data: 2015-05-11 14:35:12
Autor: Joschi
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA49784371A9A9budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

To trzeba było oglądać. Ja też TVNu nie oglądam, ale za to jest internet i tam można wszystko przywołać...

Data: 2015-05-11 14:57:05
Autor: z
W dniu 2015-05-11 o 14:35, Joschi pisze:
To trzeba było oglądać. Ja też TVNu nie oglądam, ale za to jest internet
i tam można wszystko przywołać...

A ja tvn oglądam i widziałem jak ta zgraja redaktorków na niego najeżdżała. Zresztą oni nawet przy śniadaniu w błyskotliwy ironiczny sposób ośmieszają swoich przeciwników politycznych. Słyszałem że Kuźniar przepraszał Kukiza.
A jak wczoraj usłyszałem tvn24 "precz z tvn24" - bezcenne :-)

Data: 2015-05-11 17:00:16
Autor: Budzik
[...]

Ok, skoro znalazles w internecie to moze dasz rade cos zalinkowac?
Moze udaloby ci sie strescic?

Wpisalem w google i znalazlem np, to:
http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103085,17884998,Wybory_prezydenckie_2015__Kukiz
_pozywa_dziennikarza.html

Naprawde? Chodzi o takie "przejezyczenie"? hmm... Nie podejrzewalem Kukiza o taka malostkowosc.

Ale moze jednak o cos innego?

Data: 2015-05-11 12:42:53
Autor: szklanynocnik
użytkownik Budzik napisał:

[...]

Robactwo należy tępić wcześnie, inaczej złoży jaja rozmnoży się,
i będzie jeszcze większy problem.

Data: 2015-05-11 20:51:31
Autor: Budzik
Kukiz: Byliśmy pogardzani i opluwani przez reżimowe media
Użytkownik  szklanynocnik@gmail.com ...

[...]

A my bedziemy to robactwo tropić, oznaczac i tepic...

Data: 2015-05-11 11:20:00
Autor: Chiron
[...]

Leppera też kochałeś- i miałes w dupie jak Ci pisałem, że śmierdzi służbami na odległość.

--

Chiron

Data: 2015-05-11 11:23:50
Autor: the_foe
W dniu 2015-05-11 o 11:20, Chiron pisze:

[...]

ale polskimi czy obcymi? Bo jak poslkimi to raczej byłaby to zaleta.

--
@foe_pl

Data: 2015-05-11 11:26:37
Autor: Chiron

Użytkownik "the_foe" <the_foewytnijto@wp.pl> napisał w wiadomości news:mipsf6$deg$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie było i nie ma polskich służb

--

Chiron

Data: 2015-05-11 11:28:17
Autor: Joschi
"Chiron" <chiron@onet.eu> schrieb im Newsbeitrag news:55507420$0$27523$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Lepper i służby? Chyba se jaja robisz. Służby go POwiesiły...

Data: 2015-05-11 12:22:27
Autor: Chiron

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:mipsnh$l35$1speranza.aioe.org...
[...]

Widzisz sprzeczność? Grutuluję myślenia w stylu: "czarne- białe"

--

Chiron

Data: 2015-05-11 12:03:44
Autor: Patriota
[...]

Jakimi służbami? Co w ogóle masz na myśli, służbę Polsce i Polakom? Pytanie tylko czy to Polakowi może śmierdzieć?

Data: 2015-05-11 12:45:11
Autor: Chiron

Użytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisał w wiadomości news:mipupi$pkb$3speranza.aioe.org...
[...]

Lepper był wykreowany przez służby. Nie mamy naszych- wykreowały go te, co są. Nie wiem, pod czyimi były wtedy szyldami- tyle razy się już przewerbowali, że sami pewno nie pamiętaja. A Lepper- cóż. Jak Kaczor połapał się, co to za jeden (minister z nadania Leppera- Kaczmarek, składał raporty Krauzemu) - to mu Kaczyński zmontował aferę gruntową. Chciał, żeby oddał się do dyspozycji prokuratora- ale bez zrywania koalicji. Lepper jednak zerwał koalicję- chca chronić swój tyłek zabrał Samoobrone z koalicji. Oczywiście- dostał po dupie rząd Kaczyńskiego, dostała i Samoobrona. A Lepper- ponieważ próbował wrócić do gry ujawniając co tam na kogo miał- musiał popełnić samobójstwo.

--

Chiron

Data: 2015-05-11 12:49:34
Autor: the_foe
W dniu 2015-05-11 o 12:45, Chiron pisze:
A Lepper- ponieważ próbował wrócić do gry ujawniając co tam na kogo
miał- musiał popełnić samobójstwo.

Słabe i na poziomie 9-latka.
Lepper miał tyle czasu, ze mógł 3x "Wojnę i pokój" napisać, miedzy czasie ze 100 wywiadów dał. Bez przeszkód mógł powiedziec co chciał i kiedy chciał, chocby na komisji ws. nacisków.

--
@foe_pl

Data: 2015-05-11 13:02:55
Autor: Chiron

Użytkownik "the_foe" <the_foewytnijto@wp.pl> napisał w wiadomości news:miq1g0$in8$1node1.news.atman.pl...
[...]

Słabe i na poziomie 8 latka:-)
9 latek już wie, że są rzeczy, których nie mógł ujawnić. Jak był kompletnie zdesperowany- to chciał ujawnić. Może nawet nie tyle ujawnić, co dać do ręki Kaczyńskiemu- na zasadznie handlu: wracam do polityki w zamian za te informacje. Zauważ, że Kaczyński nie ujawnił wielu rzeczy- jak np słynnego aneksu WSI. Sprawa prosta: z ujawnionego agenta nie ma żadnej korzyści. Z czynnego- to dopiero można sobie korzystać. Lepper liczył zapewne, że Kaczyński kupi od niego jego dokumenty.

--

Chiron

Data: 2015-05-11 14:33:21
Autor: Joschi
"Chiron" <chiron@onet.eu> schrieb im Newsbeitrag news:5550882b$0$27516$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Przestań wymyślać, gdyby był wykreowany przez służby włos by mu z głowy nie spadł i dzisiaj siedziałby w parlamencie, jak PO i PiS wykreowane przez służby Kiszczaka....

Data: 2015-05-11 14:46:28
Autor: Patriota
[...]

Mógłbyś rozwinąć myśl: "wykreowały go obce służby"? Nie wiedzialem że masz aż taka słaba pamięć, bo z tego co ja pamiętam to Kaczyński walczył z Lepperem jak z największym wrogiem, i z LPRem także. Nie pamietasz jak na kazdym kroku próbował ich zdyskredytować, oczernić w oczach opinii publicznej? I w końcu to nie Lepper a sam Kaczyński podał rząd do dymisji. Chciwa władzy kanalia inaczej nie potrafiła, to zrzekła się fotela premiera w imię wygranej z Samoobroną i jej szefem.

Data: 2015-05-11 16:07:15
Autor: Chiron

Użytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisał w wiadomości news:miq8an$k8j$1speranza.aioe.org...
[...]

Nie czytałeś tego, co jest w tym poście? A moze nie zrozumiałeś? Dobrze- jeszcze raz wypunktuję:

1. Lepper pojawił się znikąd- i wszelkie jego błazeństwa uchodziły mu na sucho. Innym- wręcz przeciwnie. Wypisz- wymaluj- Władimir Żirinowski. Wręcz kalka.
2. Lepper gdy wszedł do rządu Kaczyńskiego- podsunął mu Kaczmarka na ministra. Okazało się, że Kaczmarek w hotelu składa raporty Krauzemu.
Czy rozumiesz, co to oznaczało? Kaczyński zrozumiał, że taki koalicjant to gorszy niż wróg. Kaczyński zmontował przeciw niemu aferę gruntową i poprosił go, żeby ten oddał się do dyspozycji prokuratury- ale żeby nie zrywac koalicji.  To Lepper uczepił się polityki- i nie chciał ustapić. Mimo, że dalsza jego obecność w rządzie Kaczyńskiego była już niemożliwa- i jak do tej pory tylko rządowi zaszkodził. To Lepper był- używając Twoich określeń "kanalią chciwą władzy". Musiało  to doprowadzić do dymisji rządu- i musiało doprowadzić do marginalizacji Samoobrony. tak się też stało. Czego nie rozumiesz? Jak Kaczyński mógł mieć takiego koalicjanta, którego zaufany minister chodzi na pasku szemranego biznesmena, umoczonego w wszelkie możliwe układy? Jeszcze raz: jego akcja (Kaczyńskiego) była wymierzona wyłącznie w Leppera- nie Samoobronę. Lepper powinien się zgodzić. Pewno za parę lat mógłby wrócić do polityki. Nie przedstawiono Lepperowi zarzutów (dostał przeciek i w ostatniej chwili nie wziął umówionej łapówki za odrolnienie gruntów)- więc oddanie się do dyspozycji prokuratury było dla niego bezpieczne.Ten koalicjant utopiłby Kaczyńskiego jak nic. Gorszy był tylko Giertych- który tez działał ze służbami w celu uwalenia rządu Kaczyńskiego, o czym teraz mówi z dumą. Kaczyński nie jest moim ulubionym bohaterem- ale tu akurat postepował logicznie i propaństwowo. Lepper- wręcz przeciwnie.

Gdy Lepper zobaczył, że to już koniec jego kariery- postanowił wrócić. Waluta, którą chciał zapłacić- były dokumenty, które chciał przekazać Kaczyńskiemu (proponował mu w tym celu spotkanie). Wcześniej jednak dopadł go seryjny samobójca.
Z czymś się nie zgadzasz? Wykreowany przez obce służby?  Chodzi Ci o "obce" czy coś innego? Jeśli o obce- to przecież jasne. Swoich nie mamy

--

Chiron

Data: 2015-05-11 16:14:13
Autor: Joschi
[...]

Wymyślasz, Lepper pojawił się na bazie protestów spłęcznych rolników... Przypomnij sobie, jaki był rozdrbniony pierwszy parlament III RP, nawet Partię Przyjaciół Piwa mieliśmy w sejmie.... Wszyscy znikąd...

Data: 2015-05-11 16:55:36
Autor: Chiron

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:miqdfk$3fo$1speranza.aioe.org...
[...]

I tylko jemu uchodziły na sucho blokady dróg, wysypywanie zboża, a nawet mordobicie. Każdego, kto to próbował- czasem nawet profilaktycznie- zamykano. A jak usłyszałem jego słynne przemówienie w parlamencie:
https://www.youtube.com/watch?v=QinKXARwmVE

to już wiedziałem- nie miałem wątpliwości żadnych.

--

Chiron

Data: 2015-05-11 22:31:58
Autor: Joschi
"Chiron" <chiron@onet.eu> schrieb im Newsbeitrag news:5550c2e1$0$2201$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Wcale mu nie uchodziły, nie chciałbyś być ciągany tak po sądach..., w końcu go powiesili....

Data: 2015-05-11 17:47:18
Autor: the_foe
W dniu 2015-05-11 o 16:07, Chiron pisze:
2. Lepper gdy wszedł do rządu Kaczyńskiego- podsunął mu Kaczmarka na
ministra. Okazało się, że Kaczmarek w hotelu składa raporty Krauzemu.

Bzdury. Sam słyszałem jak Lech Kaczynski sie kajał za Kaczmarka. To on go bratu polecił bo tam jakoś na stopie prywatnej miał o nim dobre zdanie.

--
@foe_pl

Data: 2015-05-11 17:58:42
Autor: Chiron

Użytkownik "the_foe" <the_foewytnijto@wp.pl> napisał w wiadomości news:miqiu7$ekd$1node2.news.atman.pl...
[...]

On go polecił_na_prośbę_Leppera. Kaczmarek to był kandydat- LEPPERA. I to on mu prawdopodobnie dał cynk, że chcą go uwikłać w aferę gruntową- dlatego nie wziął łapówy. To akurat nietrudno sprawdzić- w internecie znajdziesz sporo na ten temat. Wygooglaj sobie "Kaczmarek, Lepper, Krauze".
Nie można ufac takiemu "koalicjantowi". Możemy kogos lubić lub nie- ale co do prowiniencji Leppera nie mam wątpliwości. Kaczyński- co by nie powiedzieć- nie był uwikłany w żadne służby. Jako nieliczny. Dlatego jest tak tępiony. Od lewa do prawa. Sam pomyśl: dlaczego nikt z nimi nie chciał wejść w koalicję? Proste- każdą aferę- jak się już zdarzyła- to tępili. Nie byli umoczeni w żadne służby- więc nie było ich czym szantażować. Wszelkie siły zła dorabiały im więc "gębę". Próbowali się bronić- próbując szantażować innych aneksem (to moja hipoteza)- i dlatego 10 kwietnia 2010.

--
Chiron

Data: 2015-05-12 08:17:20
Autor: Patriota
[...]

1/ jak to znikąd? Przez długie lata walczył na drogach i wszędzie gdzie sie tylko dało z złą władzą. I jak to bezkarny - kilkadziesiąt wyroków, w tym jeden za to ze jako poseł zadawał z trybuny sejmowej niewygodne pytania. Układ nawet ustawy uchwalał ewidętnie pod to aby ujarzmić właśnie jednego człowieka, A. Leppera..
2/Co Ty z tym Kaczmarkiem? Kim on w ogóle był, bo ja go jakoś nie kojarzę. Pamiętam za to doskonale jak ta fałszywa kanalia próbowała zgnoić w mediach swojego koalicjanta, jak oczerniał go na każdym kroku, jak próbował rozbić wewnętrznie Samoobronę, knuł i prowokował bez przerwy. I co mu się w końcu udało gdy podał do dymisji rząd, Co mogło popchnąć aż do tego człowieka tak kochającego władzę, pewnie nagrodą miała być bezproblemowa reelekcja dla brata. Zresztą jego stosunek do drugiego kolalcjanta był tylko niewiloe lepszy niż do Samoobrony, tak samo ich oczerniał, a więc Twoja teoria o Kaczmarku jest jakby pozbawiona sensu.
Nie wiem skąd się bierze ta twoja ślepota na fakty, ale ten Kaczyński to jeden z najgorszych elementów spisku zawiązanego przeciw Polsce i Polakom.

Z wszystkim, nie wiem czy ten układ szkodliwy dla Polski i Polaków został zawiązany przez zagraniczne służby, czy to twór miejscowy, ale z całą pewnością jest to układ "obcy", czyli wysoko szkodliwy, i to nie Lepper był jego elementem, Leppera to on zniszczył. Każdego porządnego człowieka i patriotę zniszczy.

Data: 2015-05-13 14:48:17
Autor: T.
W dniu 2015-05-11 o 09:53, Joschi pisze:
[...]

Ciekawe, że Kukizowi absolutnie nie przeszkadzało opluwanie poprzedniego prezydenta. Ba - o ile dobrze pamiętam nawet był w komitecie popierającym Komorowskiego i PO. Wtedy było cacy a dziś jest be?
T.

Kukiz: Byliśmy pogardzani i opluwani przez reżimowe media