Kukiz: Kwaśniewski z Komorowskim? To stary układ. Nic dziwnego

Data: 2015-05-12 14:07:26
Autor: Joschi
Kukiz: Kwaśniewski z Komorowskim? To stary układ. Nic dziwnego
- Swój poparł swojego, wcale mnie nie dziwi - tak skomentował w rozmowie z WP Paweł Kukiz, "czarny koń" wyborów prezydenckich, poparcie Aleksandra Kwaśniewskiego dla Bronisława Komorowskiego. Jego zdaniem to współpraca starej nomenklatury, sięgającej swoimi korzeniami porozumień w Magdalence, z nomenklaturą, która wyłoniła się w części dawnej opozycji.

Rozmowy w Magdalence między rządem PRL a opozycją z "Solidarnością" miały miejsce w 1988 i 1989 roku. Negocjowano tam m.in kwestie sporne przed i w trakcie "Okrągłego stołu". Po stronie rządzących negocjował wówczas m.in. Aleksander Kwaśniewski, który należał do reformatorskiego skrzydła PZPR.

Paweł Kukiz nie ma złudzeń co do dzisiaj zawartego porozumienia i deklaracji byłego prezydenta, że zagłosuje na prezydenta obecnego. - Swój poparł swojego, wcale mnie to nie dziwi. Kwaśniewski to przecież współtwórca porozumienia w Magdalence, a Bronisław Komorowski to przedłużenie tego porozumienia. Dogadali się po prostu stara nomenklatura z nomenklaturą, która wyłoniła się w części opozycji. Komorowski to po prostu przedłużenie starego systemu. To dla mnie oczywiste - stwierdził Paweł Kukiz.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1025897,title,Kukiz-Kwasniewski-z-Komorowskim-To-stary-uklad-Nic-dziwnego,wid,17531450,wiadomosc.html

 ~Mariusz 26 minut temuPaweł, trzymaj się wiernie swojej drogi do zwycięstwa.

 ~Wyborca Kukiza 23 minut temubrawo Kukiz głosowałem na Kukiza - ale teraz to co ten wredny cham komor wyprawia buc cwaniak to żenada , i pójdę oddam głos na Dudę by wywalić komora , wszyscy co za Kukizem idziemy na wybory pogonić gada komora won z nim , dlatego ważny każdy głos na Dudę by wywalić komora

Data: 2015-05-12 15:40:37
Autor: Patriota
W dniu 2015-05-12 o 14:07, Joschi pisze:
- Swój poparł swojego, wcale mnie nie dziwi - tak skomentował w rozmowie z WP Paweł Kukiz,

Ja pierdolę, to już Kukiza zaczynasz cytować?

Data: 2015-05-12 16:29:00
Autor: MarkWoydak
psiarczyk "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:misqdu$qct$1speranza.aioe.org...
- Swój poparł swojego, wcale mnie nie dziwi - tak skomentował w rozmowie z WP Paweł Kukiz, "czarny koń" wyborów prezydenckich, poparcie Aleksandra Kwaśniewskiego dla Bronisława Komorowskiego.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,13603194,JOW_y_glownym_tematem_II_tury_wyborow__A_czym_sa_.html?lokale=local#BoxNewsCz

Popatrz co za sępy siedzą na grzędzie wokół Kukiza.

MW

Kukiz: Kwaśniewski z Komorowskim? To stary układ. Nic dziwnego