Kukiz: Mogę pohamować wampiryzm partiokracji

Data: 2015-05-04 00:42:32
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Kukiz: Mogę pohamować wampiryzm partiokracji
Jakby ciut za pewny siebie już jest. W okolicach srody dostanie po glowie?

http://wiadomosci.dziennik.pl/wybory-prezydenckie/artykuly/489431,wybory-prezydenckie-2015-pawel-kukiz-o.html

Data: 2015-05-04 09:45:48
Autor: Joschi
<mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:6abb170e-54ba-43d9-8eb8-7ec7b6660abbgooglegroups.com...
Jakby ciut za pewny siebie już jest. W okolicach srody dostanie po glowie?

http://wiadomosci.dziennik.pl/wybory-prezydenckie/artykuly/489431,wybory-prezydenckie-2015-pawel-kukiz-o.html

Debil i oszołom od żydowskich JOWów jak Korwin...

Data: 2015-05-04 01:59:08
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu poniedziałek, 4 maja 2015 09:45:50 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:
> [...]

Debil i oszołom od żydowskich JOWów jak Korwin...

Wolisz wiec ruskiego agenta czy może watykańskiego? ;P

Data: 2015-05-04 11:02:03
Autor: Joschi
<mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:0f6565ed-76f0-4371-a8f6-625d3aa0f975googlegroups.com...
> [...]

Debil i oszołom od żydowskich JOWów jak Korwin...

Wolisz wiec ruskiego agenta czy może watykańskiego? ;P

Nie chcę oszołoma, chcę dobrych stosunków  z Rosją i ewentualnie panslavię...

Data: 2015-05-04 02:11:14
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu poniedziałek, 4 maja 2015 11:02:05 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:
> [...]
>
> Wolisz wiec ruskiego agenta czy może watykańskiego? ;P

Nie chcę oszołoma, chcę dobrych stosunków  z Rosją i ewentualnie panslavię...

Niejeden napisalby ci ze panslawia to dla nas w kontekście Rosji utopia tak samo jak dobre stosunki z putinowskim turanizmem, a ich zwolennicy to wlasnie ludzie oszołomieni ową utopią. Polacy musza nauczyć się solidarnego brania spraw we własne rece, żadne ustosunkowania z silniejszymi sąsiadami nam w tym nie pomoga -a nawet będą przeszkadzać, bo w interesie tych krajów wcale nie jest silna NIEPODLEGLA Polska. Chyba nie musze ci pisać dlaczego. Czy jednak musze? ;)

Data: 2015-05-04 11:57:38
Autor: Patriota
W dniu 2015-05-04 o 11:11, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
[...]

Nie utopia, a na dzień dzisiejszy konieczność. Bez Rosji przy boku nie mamy najmniejszych szans aby się obronić przed ekspansjonizmem USA.

Data: 2015-05-04 08:53:34
Autor: mrbluesky.pl
Kukiz: Mogę pohamować wampiryzm partiokracji
Poki elity rosyjskie sa prosta kontynuacja elit cccp beda nam non stop fundowaly to samo co za czasow owego monstrum na glinianych nogach -wiec rownie totalna rabunkowa dominacje, ktora zreszta nad nami nadal wisi w postaci zainstalowanej tu od lat polskojezycznej uwlaszczonej nomenklatury. Na dzis usa sa silniejsze wiec one rzadza w regionie -przynajmniej potencjalnie.

Data: 2015-05-04 13:49:27
Autor: Joschi
<mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:969b49c6-4b64-41f5-a2de-cb71f67451edgooglegroups.com...
> [...]

Niejeden napisalby ci ze panslawia to dla nas w kontekście Rosji utopia tak samo jak dobre stosunki z putinowskim turanizmem, a ich zwolennicy to wlasnie ludzie oszołomieni ową utopią. Polacy musza nauczyć się solidarnego brania spraw we własne rece, żadne ustosunkowania z silniejszymi sąsiadami nam w tym nie pomoga -a nawet będą przeszkadzać, bo w interesie tych krajów wcale nie jest silna NIEPODLEGLA Polska. Chyba nie musze ci pisać dlaczego. Czy jednak musze? ;)

Żeby Polacy mogli się nauczyć brania swoich spraw we własne ręce, musieliby najpierw uzyskać od zniewalającego nas żydostwa niepodległość... A wtedy stosunki z Rosją same uległyby poprawie... i właściwym relacjom...

Data: 2015-05-04 12:17:30
Autor: Ikselka
Kukiz: Mogę pohamować wampiryzm partiokracji

Czyli  najlepszy rodzimy, choć głup?
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

Data: 2015-05-04 11:26:19
Autor: Patriota
W dniu 2015-05-04 o 09:45, Joschi pisze:

Debil i oszołom od żydowskich JOWów jak Korwin...

Czemu debil i oszołom? Chce zmienić złą konstytucję, A to chyba dobrze. Oczywiście JOWy to nie panaceum na wszystkie bolączki tego systemu, ale facet ma wizję calosciowej naprawy RP. Tak żeby Polską nie rządziła klika sprzedawczyków na pasku USA, a faktyczni reprezentanci interesu Polaków. JOWy to tylko pierwszy krok..

Data: 2015-05-04 02:41:26
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu poniedziałek, 4 maja 2015 11:26:08 UTC+2 użytkownik Patriota napisał:
> [...]

Czemu debil i oszołom? Chce zmienić złą konstytucję, A to chyba dobrze. Oczywiście JOWy to nie panaceum na wszystkie bolączki tego systemu, ale facet ma wizję calosciowej naprawy RP. Tak żeby Polską nie rządziła klika sprzedawczyków na pasku USA, a faktyczni reprezentanci interesu Polaków. JOWy to tylko pierwszy krok..

I obysmy wreszcie go postawili...bo jeśli się nie uda -znaczy ze ludkowie jeszcze nie czuja co się dzieje naprawdę dookoła lub ze już odebrano nam zdolność tak własnej oceny sytuacji jak i jej zmiany wg naszej woli...

Data: 2015-05-04 11:57:10
Autor: Patriota
W dniu 2015-05-04 o 11:41, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
[...]

Tak nawiasem pisząc to same JOWy wiele na lepsze nie zrobią. Mamy taka ordynację choćby w ordynacji samorządowej, no i tam też panoszą się jak wszędzie indziej partyjniacy wskazani przez wodza.. Ale z drugiej strony na pewno nie zaszkodzi wypróbować tego na wyższym szczeblu, bo tak naprawdę to nic nie mamy do stracenia.

Data: 2015-05-04 11:24:58
Autor: Patriota
W dniu 2015-05-04 o 09:42, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
Jakby ciut za pewny siebie już jest. W okolicach srody dostanie po glowie?

Jego 5 minut pewnie potrwa do samych wyborów. Ale w istocie to nic nie zmienia, prezydent już dawno jest wybrany, i nie jest nim Kukiz.

Data: 2015-05-04 12:16:53
Autor: Ikselka
Kukiz: Mogę pohamować wampiryzm partiokracji
Dnia Mon, 4 May 2015 00:42:32 -0700 (PDT), mcmlxxi.xi.xi@gmail.com
napisał(a):

Jakby ciut za pewny siebie już jest. W okolicach srody dostanie po glowie?

http://wiadomosci.dziennik.pl/wybory-prezydenckie/artykuly/489431,wybory-prezydenckie-2015-pawel-kukiz-o.html

Szkoda, ze nie obiecuje każdemu po dwa miliony, jak niejaki Wałęsa 3-}}}

Data: 2015-05-04 12:28:08
Autor: krys

napisał(a):

[...]

Albo 3 miliony mieszkań...

J.

www.kontestacja.com

Data: 2015-05-04 13:07:54
Autor: Ikselka

napisał(a):

[...]

Ale co chcesz? - przecież się wszędzie buduje 3->

Data: 2015-05-04 17:57:59
Autor: ENdOfFile

napisał(a):

[...]

Przeciez jasne było, ze obiecując 3 mln mieszkań JK sugerował, ze panstwo je zbuduje do zasobów komunalnych, tak jak to sie robi w Niemczech. Po wyborach PIS udawało Greka: 3 mln tak, ale w kilka kadencji i nie za publiczne pieniadze tylko prywatne.

--
@foe_pl

Data: 2015-05-04 17:01:25
Autor: Mark\\Woydak

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:6abb170e-54ba-43d9-8eb8-7ec7b6660abbgooglegroups.com...
Jakby ciut za pewny siebie już jest. W okolicach srody dostanie po glowie?

http://wiadomosci.dziennik.pl/wybory-prezydenckie/artykuly/489431,wybory-prezydenckie-2015-pawel-kukiz-o.html

Nie dość że marny muzyk to jeszcze nie ma pojęcia o polityce.

MW

Data: 2015-05-04 08:46:38
Autor: mrbluesky.pl
Kukiz: Mogę pohamować wampiryzm partiokracji
Raczej o POlityce! ;)
Czemu ty nie startujesz skoro masz POjecie? :)

Data: 2015-05-04 17:47:36
Autor: Mark\\Woydak
Kukiz: Moge pohamowac wampiryzm partiokracji
Uzytkownik <mrbluesky.pl@gmail.com> napisal w wiadomosci news:b6358c99-fdad-4d34-a51f-bcbe5ae5de80googlegroups.com...
Raczej o POlityce! ;)
Czemu ty nie startujesz skoro masz POjecie? :)

Bo POniewaz ;-)))

MW

Data: 2015-05-04 08:54:09
Autor: mrbluesky.pl
Kukiz: Moge pohamowac wampiryzm partiokracji
Argument godny POlaka ;P

Data: 2015-05-04 18:01:33
Autor: Mark\\Woydak
Kukiz: Moge pohamowac wampiryzm partiokracji

Uzytkownik <mrbluesky.pl@gmail.com> napisal w wiadomosci news:e064f7ef-a987-441c-9de8-9cdc3b8358a0googlegroups.com...
Argument godny POlaka ;P

PRAWDZIWEGO POLAKA ;-)))

MW

Kukiz: Mogę pohamować wampiryzm partiokracji