Kukiz: Mogę pohamować wampiryzm partiokracji

Data: 2015-05-04 17:01:25
Autor: Mark\\Woydak
Kukiz: Mogę pohamować wampiryzm partiokracji

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:6abb170e-54ba-43d9-8eb8-7ec7b6660abbgooglegroups.com...
Jakby ciut za pewny siebie już jest. W okolicach srody dostanie po glowie?

http://wiadomosci.dziennik.pl/wybory-prezydenckie/artykuly/489431,wybory-prezydenckie-2015-pawel-kukiz-o.html

Nie dość że marny muzyk to jeszcze nie ma pojęcia o polityce.

MW

Data: 2015-05-04 08:46:38
Autor: mrbluesky.pl
Kukiz: Mogę pohamować wampiryzm partiokracji
Raczej o POlityce! ;)
Czemu ty nie startujesz skoro masz POjecie? :)

Data: 2015-05-04 17:47:36
Autor: Mark\\Woydak
Kukiz: Moge pohamowac wampiryzm partiokracji
Uzytkownik <mrbluesky.pl@gmail.com> napisal w wiadomosci news:b6358c99-fdad-4d34-a51f-bcbe5ae5de80googlegroups.com...
Raczej o POlityce! ;)
Czemu ty nie startujesz skoro masz POjecie? :)

Bo POniewaz ;-)))

MW

Data: 2015-05-04 08:54:09
Autor: mrbluesky.pl
Kukiz: Moge pohamowac wampiryzm partiokracji
Argument godny POlaka ;P

Data: 2015-05-04 18:01:33
Autor: Mark\\Woydak
Kukiz: Moge pohamowac wampiryzm partiokracji

Uzytkownik <mrbluesky.pl@gmail.com> napisal w wiadomosci news:e064f7ef-a987-441c-9de8-9cdc3b8358a0googlegroups.com...
Argument godny POlaka ;P

PRAWDZIWEGO POLAKA ;-)))

MW

Kukiz: Mogę pohamować wampiryzm partiokracji