Kukiz głosował za zamordyzmem

Data: 2016-01-03 16:18:11
Autor: MarkWoydak
Kukiz głosował za zamordyzmem
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/ustawa-medialna-przyjeta-kukiz-nie-wytrzymalem/eqelst

"W ustawie medialnej chodzi o jak najszybsze usunięcie aparatczyków
partyjnych z TVP - ocenił Paweł Kukiz. Klub Kukiz'15 wstrzymał się od głosu,
jednak sam lider formacji zdradził, że postąpił inaczej. - Nie wytrzymałem
przed samym głosowaniem. Przed oczami przeleciały mi twarze dziennikarzy z
mediów publicznych i zagłosowałem "za" - przyznał polityk w TVN24."

Naiwnyś Pawełku, chodzi o zapewnienie ryjom dostępu do koryta. Szkoda, że
nie przeleciała ci przed oczami twarzyczka łotra J.Kurskiego.

Poczytaj sobie Pawełku i poparz w lustro: tak wygląda facet zrobiony w chuja!

http://www.fakt.pl/politycy/krystyna-pawlowicz-o-mediach-publicznych-ustawa-medialna,artykuly,601266.html

Mark Woydak

--

Kukiz głosował za zamordyzmem