Kukiz na premiera!

Data: 2015-06-08 21:46:04
Autor: boukun
Kukiz na premiera!
Jebać okrągłostołową bandę złodziei i oprawców narodu polskiego. Czas na zmiany, czarnych opłatkowców kurwa też trzeba wyjebać od żłoba...

Wszystkie ręce na pokład...

boukun

Data: 2015-06-08 23:04:27
Autor: Mark Woydak
Kukiz na premiera!
menel świdnicki "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości
Jebać okrągłostołową bandę złodziei i oprawców narodu polskiego. Czas na
zmiany, czarnych opłatkowców kurwa też trzeba wyjebać od żłoba...

Wszystkie ręce na pokład...

boukun

Wszystkie ręce pod kołderke i miętolić! Miętolić.

MW

Data: 2015-06-09 02:00:12
Autor: Budzik
Kukiz na premiera!
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Jebać okrągłostołową bandę złodziei i oprawców narodu polskiego. Czas na zmiany, czarnych opłatkowców kurwa też trzeba wyjebać od żłoba...

Wszystkie ręce na pokład...

Sadząc po jezyku - to nie moje towarzystwo ;)

Data: 2015-06-09 12:24:44
Autor: boukun
Kukiz na premiera!
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Chodzi mi o to, aby język giętki

Powiedział wszystko, co pomyśli głowa:

A czasem był jak piorun jasny, prędki,

A czasem smutny jako pieśń stepowa,

A czasem jako skarga nimfy miętki,

A czasem piękny jak aniołów mowa...

Aby przeleciał wszystka ducha skrzydłem.

Strofa być winna taktem, nie wędzidłem.

boukun

Data: 2015-06-09 16:00:04
Autor: Budzik
Kukiz na premiera!
[...]

Widzisz jak ładnie! Ale własnymi słowami dajesz inne popisy...

Kukiz na premiera!