Kukiz odpala prawdziwą BOMBĘ! Żarty si

Data: 2018-08-22 14:41:32
Autor: Lord Donald
Kukiz odpala prawdziwą BOMBĘ! Żarty si
Kukiz odpala prawdziwą BOMBĘ! Żarty się skończyły! Ujawnił listę tajnych współpracowników i działaczy PZPR z PO i Nowoczesnej!

Paweł Kukiz - szef ugrupowania Kukiz' 15 opublikował pełną listę byłych TW oraz esbeków z Platformy Obywatelskiej i .Nowoczesna, Ryszarda Petru.
1. Andrzej Rzepliński, wybrany na sędziego Trybunału Konstytucyjnego z poparcia PO, kandydat PO na stanowisko Rzecznika Praw Obywatelskich w 2005 r., do 1981 należał do PZPR. Pod koniec lat 70. II sekretarz POP PZPR w Instytucie Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji UW.

2. Tomasz Nowak, poseł PO był 1 marca 1989 r. zarejestrowany przez SB z Konina jako kontakt operacyjny, ps. "Aktor". Pozyskany do sprawy o krypt. "Pegaz" ("zagadnienie" - kultura i sztuka). Zdjęty z ewidencji 9 stycznia 1990 r. Materiały zniszczono.

3. Zbigniew Pawłowicz, senator PO był zarejestrowany w 1977 r. jako tajny współpracownik Wojskowej Służby Wewnętrznej, czyli kontrwywiadu wojska PRL, ps. "Pawlik".
4. Marek Konopka, senator PO został w 1982 r. zarejestrowany jako tajny współpracownik kontrwywiadu wojska PRL ps. "Marzena".

5. Michał Boni, doradca premiera Tuska w 1992 roku został wymieniony jako TW "Znak" na tzw. liście Macierewicza. 31 października 2007 wydał publiczne oświadczenie, że w 1985 Służba Bezpieczeństwa za pomocą szantażu zmusiła go do podpisania deklaracji współpracy.

6. Stanisław Jałowiecki, eurodeputowany PO występuje w katalogu IPN jako konsultant" SB z 1973 r., w tym roku został ostatecznie uznany przez Sąd Najwyższy za "kłamcę lustracyjnego".

7. Andrzej Olechowski, współtwórca PO i do dziś jej członek znalazł się w 1992 r. na liście Macierewicza. Jako jeden z nielicznych polityków centroprawicowych złożył oświadczenie lustracyjne o przyznaniu się do współpracy ze służbami specjalnymi PRL - w okresie pracy w instytucjach międzynarodowych współpracował z wywiadem (Departament I MSW). Był jego kontaktem operacyjnym o pseudonimie "Must". Członek PZPR.

8. Iwona Śledzińska-Katarasińska, posłanka PO w PRL związana z "Głosem Robotniczym", organem Komitetu Wojewódzkiego PZPR w Łodzi. W 1997 była kandydatem na stanowisko ministra kultury i sztuki w gabinecie Jerzego Buzka; wycofała się na skutek protestu AWS po oskarżeniu jej o udział w antysemickiej nagonce w 1968.

9. Kazimierz Kutz, poseł PO w 1971 r. został zarejestrowany prze SB jako...

http://wlocie.pl/index.php/2018/08/21/kukiz-odpala-prawdziwa-bombe-zarty-sie-skonczyly-ujawnil-liste-tajnych-wspolpracownikow-i-dzialaczy-pzpr-z-po-i-nowoczesnej/?utm_medium=social&utm_source=facebook.page&utm_campaign=postfity&utm_content=postfityd87d6

Data: 2018-08-22 06:46:04
Autor: Bruno Brunowski
Data: 2018-08-22 15:57:42
Autor: Lord Donald
Kukiz odpala prawdziwą BOMBĘ! Żarty si
Na osłodę masz listę komuchów z PiS: https://wiadomosci.wp.pl/akcja-piotrowicze-kto-z-pis-nalezal-do-pzpr-6067060569051777a

A co to zmienia? Więc mam uznać, że cała ta banda z PO jest w ten sposób usprawiedliwiona?

Data: 2018-08-22 08:52:22
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 22 sierpnia 2018 15:57:43 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> Na osłodę masz listę komuchów z PiS: https://wiadomosci.wp.pl/akcja-piotrowicze-kto-z-pis-nalezal-do-pzpr-6067060569051777a
> A co to zmienia? Więc mam uznać, że cała ta banda z PO jest w ten sposób usprawiedliwiona?

Pokazuję ci tylko, że pisiory nie wzięły się w Polsce z kosmosu, ani nie przypłynęły na tratwie z Afryki. Wychowali się tu, na miejscu i są wśród z nich i tacy, którzy byli w PZPR. Co więcej, wielu z nich jest obecnie lub było w przeszłości na eksponowanych stanowiskach.

--
Bruno

Data: 2018-08-22 09:04:10
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

[...]

Ale za peło były 2 kryzysy, a za pisiorstwa 2x górka:)

Zawsze twierdziłem że żydoliberały są chujowe.
Gdyby AŻ tak nie wypierdolili luda na przetargach przed euro i trochę się
ogarnęli znaczy nie szli na rympał, myślę że mieli duże szanse na 3 kadencję, po prostu byli zbyt chciwi:(

Mieli chujowy podział dóbr, sitwa się bogaciła, a lud brał pożyczki
w łonga kom. Tera co ludowi skapnie, więc nie dziw się że lud woli
pisiorstwo.

Data: 2018-08-22 09:46:17
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 22 sierpnia 2018 18:04:12 UTC+2 użytkownik Relatywizator rzeczywistości Dąs napisał:
> [...]

Mieli chujowy podział dóbr, sitwa się bogaciła, a lud brał pożyczki
w łonga kom. Tera co ludowi skapnie, więc nie dziw się że lud woli

I mówisz, że to dlatego pisiory wiedzione w młodości przeczuciem wstępowały do PZPR? Hmm. Nie powiem, intrygująca teoria. Oczywiście jakiś wywód na jej potwierdzenie zaraz Nocniczku przedstawisz?

--
Bruno

Data: 2018-08-22 22:25:12
Autor: t-1
W dniu 2018-08-22 o 18:46, Bruno Brunowski pisze:

I mówisz, że to dlatego pisiory wiedzione w młodości przeczuciem wstępowały do PZPR?

Hmm. Nie powiem, intrygująca teoria.

Nie przeczuciem, tylko z wrodzonego umiłowania ludu.

Data: 2018-08-22 15:00:01
Autor: SK
[...]

Teraz też mają pieniądze z łonga kom, ale ponoszą jeszcze dodatkowo koszty ministerialnego pośrednictwa.
Jeżeli jednak jesteś przekonany, że wziątko dla ministerstwa powoduje, że kupisz taniej i lepiej, to wnioskuj, aby państwo znów wzięło pod opiekę wszystkie te sektory, co je po 1989 roku zostawiło- produkcję telewizorów, samochodów, telefonów i setki innych.

Data: 2018-08-23 07:12:57
Autor: Ciemny Lud
Ujawniła listę tajnych współpracowników i działaczy PZPR z PiS!
UB-ek i psychol  "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pljq4l$1op9$1gioia.aioe.org...
W dniu 22.08.2018 o 15:46, Bruno Brunowski pisze:
Na osłodę masz listę komuchów z PiS: https://wiadomosci.wp.pl/akcja-piotrowicze-kto-z-pis-nalezal-do-pzpr-6067060569051777a

A co to zmienia? Więc mam uznać, że cała ta banda z PO jest w ten sposób usprawiedliwiona?

A co to zmienia? Więc mam uznać, że cała banda z PiS jest w ten sposób usprawiedliwiona? Kali ukraśc - DOBRZE!

http://thefad.pl/aktualnosci/pisarka-maria-nurowska-opublikowala-liste-czlonkow-pis-ktorzy-nalezeli-do-pzpr/

CL

Data: 2018-08-23 07:11:11
Autor: Ciemny Lud
Ujawnił listę tajnych współpracowników i działaczy PZPR z PiS!
UB-ek i psychol "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pljllr$1gbs$1gioia.aioe.org...
Kukiz odpala prawdziwą BOMBĘ! Żarty się skończyły! Ujawnił listę tajnych współpracowników i działaczy PZPR z PO i Nowoczesnej!

Liste otwiera Stanisław Piotrowicz siłą wcielony do egzekutywy PZPR i przymusem odznaczany orderami za "wierną służbę".

Data: 2018-08-23 03:14:10
Autor: Zenek Kapelinder
Ujawnił listę tajnych współpracowników i dzi ałaczy PZPR z PiS!
Z Piotrowiczem to bedzie tak ze w przyszlym sejmie pis bedzie mial 80% i gosc zniknie w tlumie.

Kukiz odpala prawdziwą BOMBĘ! Żarty si