Kukiz w krainie arbuzów

Data: 2019-09-10 05:00:27
Autor: Jacek Bialy
Kukiz w krainie arbuzów
Do niedawna głosowałem na ugrupowanie, które stworzył. Lecz z Pawłem Kukizem jest tak, że człowiek ten nie bardzo odróżnia scenę polityczną od sceny artystycznej. Żeby w polityce osiągnąć coś na dłuższą metę, to nie wystarczy się pokazać i zabłysnąć własnym talentem. W polityce potrzebna jest mrówcza praca wielu ludzkich zespołów, a tego Kukiz nie lubi, nazywa to 'partyjniactwem'.
Niemniej zagościł w partii arbuzow - to takie zielone na zewnątrz, a w koalicje wchodzi ze złodziejami wszelkiego koloru. Jemu obiecali poparcie dla JOW-ów, on za to będzie popierał ich kandydatów - dopóki sam nie straci na popularności. Dopiero potem na ich czerwień się obrazi.

JB

Data: 2019-09-10 16:35:10
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kukiz w krainie arbuzów
W dniu wtorek, 10 września 2019 14:00:28 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:

Niemniej zagościł w partii arbuzow - to takie zielone na zewnątrz, a w koalicje wchodzi ze złodziejami wszelkiego koloru.

Widać, jaki to ptaszek ten Kukiz ;)

Data: 2019-09-10 21:40:08
Autor: Jacek Bialy
Kukiz w krainie arbuzów
Niemniej zagościł w partii arbuzow - to takie zielone na zewnątrz, a w koalicje
wchodzi ze złodziejami wszelkiego koloru.

   -- - Widać, jaki to ptaszek ten Kukiz ;)

Nu - o status złodzieja u nich nie tak łatwo..  Przecież nie dali mu żadnej koalicji, tylko łaskawie wzięli na swoje listy (to tak jakby chłopaka przyjęli do terminu :))

JB

Kukiz w krainie arbuzów