Kukiz wyśmiał nagranie z Kaczyńskim

Data: 2019-01-29 14:41:02
Autor: boukun
Kukiz wyśmiał nagranie z Kaczyńskim
Paweł Kukiz zawiedziony taśmami z Kaczyńskim. "Miał być 'wielki wstrząs'"

"Myślałem, że przeczytam dziś co najmniej o jakiejś supertajnej, nocnej korespondencji między Prezesem a Putinem" - napisał rozczarowany Paweł Kukiz. Polityk uważa, że wtorkowe rewelacje związane z taśmami Jarosława Kaczyńskiego to "totalny zawód".

"Miał być 'wielki wstrząs na scenie politycznej', ujawnienie 'skandalu i sensacji', który na zawsze zmiecie PiS z politycznej sceny..." - ubolewa na Facebooku Paweł Kukiz.

Polityk uważa, że opublikowany w "Gazecie Wyborczej" opis rozmowy Jarosława Kaczyńskiego z z jego ciotecznym bratem Grzegorzem Tomaszewskim oraz austriackim deweloperem Geraldem Birgfellnerem to "totalny zawód".

"Myślałem, że przeczytam dziś co najmniej o jakiejś supertajnej, nocnej korespondencji między Prezesem a Putinem, utrzymanej w klimacie moich piątkowych tweetów, nawet kupiłem 'Wyborczą'" - zaznaczył we wpisie, nawiązując do swoich wulgarnych wpisów z października, za które później przeprosił.

Przypomniał też, że "szczególnie 'Wyborczej' nie interesowało, na jakiej podstawie ś.p. Nowoczesna dostała wielomilionowy kredyt na kampanię w 2015 roku (który prawdopodobnie spłacą Obywatele)".

"Przypominam, że K'15 nie jest partią, nie bierze dziesiątek milionów zł subwencji i nie zaciąga kredytów ani na kampanie wyborcze ani na wieżowce" - zaznaczył Pawel Kukiz.

https://wiadomosci.wp.pl/pawel-kukiz-zawiedziony-tasmami-z-kaczynskim-mial-byc-wielki-wstrzas-6343712849245825a

maniek
3 min. temu

no i Kukiz ma rację niestety.

Bronek
5 min. temu

Tylko śmiać mi się chce z totalnej opozycji są bezradni śmieszni

Data: 2019-01-30 09:21:44
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q2pl5g$fmb$1gioia.aioe.org...
Paweł Kukiz zawiedziony taśmami z Kaczyńskim. "Miał być 'wielki wstrząs'"

Pawełek nie dość, że marny muzykant to jeszcze z niego polityk jak z kociego ogona flet. Umoczony w interesy z PiS dobrze wie, że tyłek mu się już pali.

--
Pajdak

Kukiz wyśmiał nagranie z Kaczyńskim