Kukiz’15 za reformą sądownictwa

Data: 2018-09-15 14:36:05
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
Kukiz’15 za reformą sądownictwa
W dniu sobota, 15 września 2018 20:24:02 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
https://www.salon24.pl/u/jozefbrynkus/895312,kukiz-15-za-reforma-sadownictwa-polegajaca-na-poddaniu-wymiaru-sprawiedliwosci-obywatelskiej-kontroli

Lider Kukiz'15 wyjaśnia o co chodzi w tzw. ,,wojnie" partiokracji o reformę wymiaru sprawiedliwości. - Niewiele osób wie, o co tak naprawdę chodzi z tymi sądami. Spróbuję wyjaśnić. Chodzi przede wszystkim o to, że do niedawna sędziowie wybierali się sami spośród siebie, sami się ,,dyscyplinowali", tworzyli ,,państwo w państwie" a absolutny brak kontroli Obywateli nad ich działalnością i swoją bezkarność nazwali ,,niezawisłością" - podkreśla Paweł Kukiz, przewodniczący klubu parlamentarnego Kukiz'15.

Nu tak.
Był dysonans.
https://twitter.com/batmar14/status/1032531309946658816

Ale mamy sytuację patową, Jaki idzie razem z Guziałem, co na to
TW John? cyt.
Kik: Za Guziałem pójdą następni. PiS nadzieją lewicy

Data: 2018-09-15 23:37:30
Autor: u2
W dniu 15.09.2018 o 23:36, bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com pisze:
Ale mamy sytuację patową, Jaki idzie razem z Guziałem, co na to
TW John?
cyt.
Kik: Za Guziałem pójdą następni. PiS nadzieją lewicy

no wiesz TW John to żyd, a peace to tysz żydzi, nie ma dychotomii:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-09-16 08:06:31
Autor: Pajdak

https://www.youtube.com/watch?v=vNGkLaEksMc

--
Pajdak

Data: 2018-09-16 02:03:23
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
użytkownik Pajdak napisał:

[...]

I promują ustrój totalitarny, paczaj grafika po lewej:)
https://youtu.be/o6wFCKLrXvI?t=1m48s

Silniki majo dobre, nu w PL dopiero powołano tom agencję
kosmicznom za czasów Bieńskoskiej. Może co z tego będzie.

Data: 2018-09-17 14:25:03
Autor: Pajdak

Użytkownik <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w wiadomości news:5e39b7f6-445e-4b0a-b561-c2e3c7e7d1a3googlegroups.com...
użytkownik Pajdak napisał:

[...]

Masz cos do POwiedzenia na temat? Jak nie to WON!!!

--
Pajdak

Kukiz’15 za reformą sądownictwa