Kukizy też skurwione.

Data: 2018-03-23 00:56:52
Autor: stevep
Kukizy też skurwione.
# Publiczne pieniądze poseł wydawał we własnej firmie. Sprawa Jakubiaka wylądowała u Kukiza
Paweł Kukiz, szef klubu Kukiz '15 przyjrzy się "wydatkom promocyjnym" swojego posła Marka Jakubiaka - dowiaduje się WP. Na ogłoszenia o swojej politycznej działalności wydał on ponad 20 tys. zł. Publikował je w ciechanowskim Tygodniku Ilustrowanym, który jest częścią biznesów posła. Faktury opłacał z sejmowych pieniędzy. #
Ze strony:
https://wiadomosci.wp.pl/publiczne-pieniadze-posel-wydawal-we-wlasnej-firmie-sprawa-jakubiaka-wyladowala-u-kukiza-6233031718532737a

--
stevep

Data: 2018-03-23 09:09:53
Autor: Bytomir Szydera vel Dąs
Kukizy też skurwione.
A gdzie miał publikować? W GWnie?

Data: 2018-03-23 09:27:44
Autor: japanizer
Kukizy też skurwione.
On Saturday, March 24, 2018 at 1:09:54 AM UTC+9, Bytomir Szydera vel Dąs wrote:
A gdzie miał publikować? W GWnie?

Wiadomo, dla pisiora czy innego nocniczka korupcja i nepotyzm to słowa niezrozumiałe.

Data: 2018-03-23 17:37:02
Autor: t-1
Kukizy też skurwione.
W dniu 2018-03-23 o 17:27, japanizer@japanizer.org pisze:
On Saturday, March 24, 2018 at 1:09:54 AM UTC+9, Bytomir Szydera vel Dąs wrote:
A gdzie miał publikować? W GWnie?

Wiadomo, dla pisiora czy innego nocniczka korupcja i nepotyzm to słowa niezrozumiałe.

Inaczej.
Jakby publikował w GW, za kilka razy większą cenę, to by było OK?

Data: 2018-03-23 10:28:45
Autor: japanizer
Kukizy też skurwione.
On Saturday, March 24, 2018 at 1:36:49 AM UTC+9, t-1 wrote:
> Inaczej.
Jakby publikował w GW, za kilka razy większą cenę, to by było OK?

Nie wiem, czy GW ma ciechanowski dodatek, i czy ogłoszenia tam kosztują kilka razy więcej. Masz jakieś dane na ten temat?

Ale jest taka podstawowa zasada przyzwoitości na stanowiskach politycznych, że nie zatrudnia się rodziny, nie wydaje publicznych pieniędzy w firmach znajomych itd. Jak widać politykom dojnej zmiany jest to mocno obce. Miało być lepiej niż poprzednicy, a wychodzi dużo, dużo gorzej.

Jest to również mocno obce dla głęboko wierzących w smoleńską mgłę, bo już drugi z was broni de facto kradzieży publicznych pieniędzy.

Data: 2018-03-23 21:51:10
Autor: t-1
Kukizy też skurwione.
W dniu 2018-03-23 o 18:28, japanizer@japanizer.org pisze:

[...]

Wiesz, mi to ganz egal.
Ale w GW na kilku stronach systematycznie ogłasza przetargi Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, kierowany przez HGW.
Sugerujesz, że powinni to raczej robić np. w Gazecie Polskiej?

Data: 2018-03-23 17:51:12
Autor: japanizer
Kukizy też skurwione.
On Saturday, March 24, 2018 at 5:50:57 AM UTC+9, t-1 wrote:
> Wiesz, mi to ganz egal.
Ale w GW na kilku stronach systematycznie ogłasza przetargi Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, kierowany przez HGW.
Sugerujesz, że powinni to raczej robić np. w Gazecie Polskiej?

Sugeruję, że powinni robić to tam, gdzie jest najtaniej z dotarciem do jednego czytelnika z grupy docelowej.

Wiem, czytelnictwo, czy liczba widzów, to dla pisiora niesamowicie trudny i ciężkoi do ogarnięcia temat.
Pisiorstwo cały czas nie może zrozumieć, dlaczego firmy prywatne wolą płacić więcej i puszczać reklamy przed wiadomościami TVN czy Polsatu, a nie chcą tego robić przez wiadomościami TVPiS.

Data: 2018-03-24 19:37:23
Autor: t-1
Kukizy też skurwione.
W dniu 2018-03-24 o 01:51, japanizer@japanizer.org pisze:

[...]

Nie jestem pisiorem, ale mam o takich jak ty podobne zdanie jak ty o pisiorach.
A co ma wspólnego zamieszczanie ogłoszeń o przetargach przeznaczonych dla firm z czytelnictwem lub oglądalnością realizowaną przez lemingów czy emerytów.
Firmy szukając zleceń, kupiły by nawet Świerszczyk czy Misia gdyby tam tylko były zamieszczane takie ogłoszenia.

Data: 2018-03-24 19:25:52
Autor: japanizer
Kukizy też skurwione.
On Sunday, March 25, 2018 at 3:37:07 AM UTC+9, t-1 wrote:

> [...]
Firmy szukając zleceń, kupiły by nawet Świerszczyk czy Misia gdyby tam tylko były zamieszczane takie ogłoszenia.

Serio? Myślisz, że firma skręcająca długopisy w Wałbrzychu zagląda do ciechanowskiego Tygodnika Ilustrowanego, aby zobaczyć, czy Warszawa nie zleciła tam zamówienia na kilkanaście tysięcy długopisów?

Naprawdę masz wybujałą wyobraźnię.

Data: 2018-03-24 19:40:38
Autor: u2
Kukizy też skurwione.
W dniu 24.03.2018 o 19:37, t-1 pisze:
Firmy szukając zleceń, kupiły by nawet Świerszczyk czy Misia gdyby tam tylko były zamieszczane takie ogłoszenia.

w dobie interneta właściwym miejscem na takie ogłoszenia jest internet, dosyć żerowania ubeckiej agientury na Bolanda:)))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-03-24 00:20:35
Autor: stevep
Kukizy teĹź skurwione.
W dniu .03.2018 o 17:27 <japanizer@japanizer.org> pisze:

On Saturday, March 24, 2018 at 1:09:54 AM UTC+9, Bytomir Szydera vel Dąs  wrote:
A gdzie miał publikować? W GWnie?

Wiadomo, dla pisiora czy innego nocniczka korupcja i nepotyzm to słowa  niezrozumiałe.
Bo oni są praktycy i w dojeniu są niezrównani.

--
stevep

Data: 2018-03-24 12:56:01
Autor: Bytomir Szydera vel Dąs
Kukizy też skurwione.
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
On Saturday, March 24, 2018 at 1:09:54 AM UTC+9, Bytomir Szydera vel Dąs wrote:
> A gdzie miał publikować? W GWnie?

Wiadomo, dla pisiora czy innego nocniczka korupcja i nepotyzm to słowa niezrozumiałe.

Totalnie mylisz terminy. Skoro dostał ileś tam kasy na promocję, to
wali do swojego targetu, a nie targetu GWna czy niusłika.

To proste. Poza tym ogłoszenia w GWnie nie są tanie:)

Jak chce sprzedać np. samochód, to walę z ogłoszeniem do potencjalnego odbiorcy,
a nie że idę z ogłoszeniem w filipince czy przyjaciółce. Kapisz?

Data: 2018-03-24 19:29:39
Autor: japanizer
Kukizy też skurwione.
On Sunday, March 25, 2018 at 4:56:02 AM UTC+9, Bytomir Szydera vel Dąs wrote:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Totalnie mylisz terminy. Skoro dostał ileś tam kasy na promocję, to
wali do swojego targetu, a nie targetu GWna czy niusłika.

A pisior dalej brnie w korupcję, i udaje, że wszystko w porządku.

W Ciechanowie w kioskach można kupić więcej niż jedną lokalną gazetę.

To proste. Poza tym ogłoszenia w GWnie nie są tanie:)

Jak chce sprzedać np. samochód, to walę z ogłoszeniem do potencjalnego odbiorcy,
a nie że idę z ogłoszeniem w filipince czy przyjaciółce. Kapisz?

Znowu coś pomyliłeś, pisiorku. Tam nie chodziło o zlecanie ogłoszeń w filipince czy przeglądzie samochodowym -- tam chodziło o wydawanie publicznych pieniędzy we własnej firmie.

Data: 2018-03-23 17:14:35
Autor: boukun
Kukizy też skurwione.
stevep <stevep011@tkdami.net> Wrote in message:
[...]

No dobra ale po I nowoczesna to dopiero skurwione, No i Targowica
 No i szmalcowniki
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --