Kuk³a dogorywa

Data: 2011-03-15 18:04:39
Autor: boukun
Kuk³a dogorywa
Ojciec chrzestny waszego ulubionego obecnego systemu dogorywa swoich ostatnich chwil. Jutro chyba wykituje, bêdziecie mogli krzyczeæ Santo Subito...

boukun

Data: 2011-03-15 18:11:39
Autor: jadrys
Kukła dogorywa
W dniu 2011-03-15 18:04, boukun pisze:
 bÄ™dziecie mogli krzyczeć Santo Subito...

boukun

A dlaczego właśnie tak? Przecież to nie po polsku.

Data: 2011-03-15 18:12:26
Autor: boukun
Kukła dogorywa

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ilo6kh$a18$1news.onet.pl...
W dniu 2011-03-15 18:04, boukun pisze:
 bÄ™dziecie mogli krzyczeć Santo Subito...

boukun

A dlaczego właśnie tak? Przecież to nie po polsku.

A czy tępe mohery w ogóle coś rozumią z zaszczepionej im żydowskiej religii?

boukun

Data: 2011-03-15 14:49:35
Autor: Hans Kloss
Kuk³a dogorywa
On 15 Mar, 18:12, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

A czy têpe mohery w ogóle co¶ rozumi± z zaszczepionej im ¿ydowskiej religii?

One , znaczy te têpe mohery "rozumi±" ¿e jak kto¶ mówi albo pisze
"rozumi±" zamiast "rozumiej±" to w ¿adnym razie nie mo¿e byæ Polakiem.
¯e to najpewniej ¿yd chowany w ¿ydowskiej rodzinie mówi±cej do niego
od maleñko¶ci w yiddish albo jaka¶ têpa ka³mucka morda fizycznie
niezdolna do nauczenia siê jêzyka narodu na którym paso¿ytuje.
J-23

Data: 2011-03-15 23:17:19
Autor: boukun
Kuk³a dogorywa

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:7d2e402c-e95b-48be-8b12-0db6c6493042e9g2000vbk.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Uczy³ Kuba Jakuba... Id¼ ty ¯ydzie z Lucas bunku wiesz gdzie...

boukun

Data: 2011-03-15 18:17:37
Autor: jadrys
Kukła dogorywa
W dniu 2011-03-15 18:12, boukun pisze:

[...]

Może nie są aż tak tępe. Nie dają sie zwieść kłamliwym mediom pilnującym interesów kolesi od okrągłego stołu..

Data: 2011-03-15 18:21:13
Autor: boukun
Kukła dogorywa

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ilo6vj$bcf$1news.onet.pl...
[...]

Możesz rozwinąć? Bo mi się wydaje, że wy wszyscy tańczycie pod dyktando kolesi z okrągłego stołu generałów J. i K. Jestem wręcz przekonany, że 90% Polaków nie wie, po jakiej ziemi stąpa...

boukun

Data: 2011-03-15 18:31:47
Autor: jadrys
Kukła dogorywa
W dniu 2011-03-15 18:21, boukun pisze:

[...]

No no te ponad 3 miliony zgromadzonych wokół RM i Trwam nie wierzy Adamowi M. i spółce, nie dajÄ… sie wodzić za nos. I proszÄ™ mi tu nic nie insynuować - to nie ja uważam ludzi pokroju Palikota za idola. Czy Tuska za lepszego od KaczyÅ„skiego.. Tak, ty boukun  także daÅ‚eÅ› siÄ™ wmanewrować w ich gierki.

Data: 2011-03-15 18:37:39
Autor: boukun
Kukła dogorywa

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ilo7q6$eun$1news.onet.pl...
[...]

Ha, ha, ha i o to chodzi... Wierzą za to kolesiom Adama M i spółce. Jak myślisz, jak by PO i PiS na siebie nie nadawali, to ktoś by na nich dzisiaj jeszcze głosował? Gdyby PoPiS był w jednym? Tak samo Adam M. jest najlepszym promotorem Jarosława K. i na odwrót...
Całe 37 milionów daje się od 1981 roku wodzić za nos, no może od 1989 roku, te wcześniejsze 8 lat byliśmy izolowani i wyniszczani... i przygotowywani na 1989 rok...

Palikot nie jest, nie był i nigdy nie będzie moim idolem. Ale gdyby wszyscy Polacy mieli mój rozum, to by dzięki Palikotowi stworzyli nowy ruch społeczny na miarę Solidarności, oddolnie, wyrwalibyśmy się Palikotowi spod kontroli i sami stanowili władzę. Niestety, ty tego nigdy nie pojmiesz...

boukun

Data: 2011-03-15 19:19:05
Autor: Marek Czaplicki
Kukła dogorywa
boukun pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu wtorek 15 marzec 2011 18:37:

[...]
przecież wszyscy Polacy pełnoletni mają prawo głosować i być wybierani. oczywiście można tylko domniemywać co masz na myśli pisząc "sami stanowić władzę". anarchia jakaś czy coś?

--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-15 19:51:51
Autor: boukun
Kukła dogorywa

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iloaiv$1ob$1inews.gazeta.pl...
[...]

To co jest, to mnie nie interesuje. To jest ICH prawo, ja to uznaję za bezprawie. Ten ICH nieporządek konstytucyjny mi nieodpowiada, te reguły ustanowili pod siebie. Bawiąc się w ICH prawo, przyjmując ICH reguły gry, sami na siebie bata kręcimy.

Kiedyś, w 2001 roku propagowałem tu tworzenie w Polsce szerokiego ruchu pod nazwą Liga Aktywnych Patriotów, poczytaj szczegółowo na ten temat Apel na AD MMI http://groups.google.com/group/pl.listserv.dziennikarz/browse_thread/thread/5850e2b1737cc977/ce063e54e096b203?hl=pl&q=liga+aktywnych+patriot%C3%B3w+boukun#ce063e54e096b203

boukun

Data: 2011-03-15 19:55:13
Autor: boukun
Kukła dogorywa

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ilod0e$h2p$1mx1.internetia.pl...

[...]

Acha, tylko forma katolicka się tutaj zdewaluowała, dzisiaj należy już się odciąć całkowicie od kościoła i katolicyzmu i reszta jest całkowicie uniwersalna dla Polaków. Jedyne wybawienie nasze...

boukun

Data: 2011-03-15 20:05:32
Autor: Marek Czaplicki
Kukła dogorywa
boukun pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu wtorek 15 marzec 2011 19:51:

[...]

To co jest, to mnie nie interesuje. To jest ICH prawo, ja to uznajÄ™ za
[...]

a dlaczego wymagasz ode mnie zainteresowania swoimi pomysłami skoro chcesz innych ludzi traktować jako narzędzia? obecny stan prawny przyznaje Ci wolność głoszenia swoich poglądów. ale skoro uznajesz że to jest ICH prawo to przestań korzystać z: wolności do wyrażania swoich poglądów, wolności do zrzeszania się, tworzenia dowolnych stowarzyszeń tym samym itd...
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-15 20:22:10
Autor: boukun
Kukła dogorywa

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iloda1$dbq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja od ciebie nic nie wymagam, ja zdaję sobie doskonale z tego sprawę, że tak Jadrys, jak i ty, jak i miliony Polaków jesteście niereformowalni... Z tą "wolnością" głoszenia poglądów to też nie jest całkiem prawda, dopóki nikomu za skórę nie zajdziesz, możesz sobie paplać na grupie głupoty, ale jak byś zechciał czasami to samo głosić na ulicy, z transparentem, to już częściej byś odwiedzał prokuraturę, niż ja za to, że piszę tu, iż naród dobrany jest uprzywilejowany w pełnieniu funkcji publicznych w Polsce...

I co ty pieprzysz? wolność organizowania się i tworzenia stowarzyszeń to jest MOJA wolność, nie ich! ONI nie mają tu nic do powiedzenia ani dyktowania...

Ty nie znasz i nigdy nie zaznasz co to wolność, ty sie urodziłeś niewolnikiem i niewolnikiem umrzesz, przyjąłeś za dobrą monetę tę ICH "wolność". Zarówno Jadryś, jak i ty i miliony Polaków potrzebujecie, żeby ktoś wam zrobił dobrze i tu już jesteście straceni, bo nikt wam dobrze nie zrobi, jeśli się sam nie zorganizujesz oddolnie i sam sobie dobrze nie zrobisz. ONI robią tylko dobrze sobie, a przy okazji czasmi komuś coś skapnie...

boukun

Data: 2011-03-15 20:38:56
Autor: Marek Czaplicki
Kukła dogorywa
boukun pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu wtorek 15 marzec 2011 20:22:
[...]

niewolnikiem i niewolnikiem umrzesz, przyjÄ…Å‚eÅ› za dobrÄ… monetÄ™ tÄ™ ICH
[...]
zrobisz. ONI robiÄ… tylko dobrze sobie, a przy okazji czasmi komuÅ› coÅ›
skapnie...

ja pieprzę? oczywiście bo mówię rzeczy, wobec których Ty przechodzisz jako oczywistości. narzekasz na "nieporządek konstytucyjny" a jednocześnie wolności o których mówisz że są "Twoje", są gwarantowane przez Konstytucję. rozczaruję Cię nie jesteś ani pierwszym, ani ostatnim który o tym zapomina. :-)
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-15 20:58:28
Autor: boukun
Kukła dogorywa

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iloflf$mkt$1inews.gazeta.pl...
[...]

:-)

He, he, he, Konstytucja to tylko kawałek papieru toaletowego, ma się nijak do rzeczywistości. Często i gesto spotakłem się w swoich procesach, że i Niemcy i Polacy łamali własne zapisy konstytucji, interpretowali je na potrzen=by polityczne, mógłbym tu przytaczać wyroki, ale i tak nic z tego nie zrozumiesz. A dopiero w Strasburgu wypunktowałem im, że łamią własne prawa człowieka zapisane w ich ustawie zasadniczej, po tym się Trybunał Konstytucyjny w Niemczech naprostował. Ja sobie swoje wolności sam zagwarantowuję, bez względu na to, co stoi zapisane w papierze do dupy... Zejdź dziecko na ziemię...

boukun

Data: 2011-03-15 21:22:41
Autor: Marek Czaplicki
Kukła dogorywa
boukun pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu wtorek 15 marzec 2011 20:58:
[...]

skoro stwierdzasz, że wszelkie prawo to prawo na srajtaśmie to na papier toaletowy się powoływałeś. można iść dalej w tym rozumowaniu i stwierdzić, że przecież występując prze Trybunałem w Strasburgu powoływałaś się na prawa zapisane w Konstytucji. więc co, podcieramy?
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-15 22:42:50
Autor: boukun
Kukła dogorywa

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ilohr2$2j6$1inews.gazeta.pl...
[...]

A żebyś wiedział, Strasburg jest też upolityczniony. Ostatnio publikowałem tu pismo ze Strasburga w poniżający mnie sposób informujące, jakoby skarga moja przeciwko Polsce była niedopuszczalna, sami przy tym łamali własne prawa człowieka..
Niewygodne im sprawy po prostu w brutalny sposób ignorują i skarżyć się możesz do samego pana boga...
Pismo w sprawie przeciwko Polsce nie mogę znaleźć w googlach, ale znalazłem swój wcześniejszy wątek o podobnym traktowaniu Strasburga niewygodnych im spraw i takie samo pismo ignorujące mnie w bezczelny sposób o niedopuszczalności w sprawie przeciwko Niemczech:

http://grupy-dyskusyjne.money.pl/strasburg;upolityczniony;-;echr;lamie;prawa;czlowieka,post,775751.html

boukun

Data: 2011-03-15 19:50:48
Autor: the_foe
Kukła dogorywa
W dniu 2011-03-15 18:12, boukun pisze:

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości
W dniu 2011-03-15 18:04, boukun pisze:
będziecie mogli krzyczeć Santo Subito...

boukun

A dlaczego właśnie tak? Przecież to nie po polsku.

A czy tępe mohery w ogóle coś rozumią z zaszczepionej im żydowskiej
religii?

co ty za glupoty wygadujesz?! Przeciez Jezus byl Polakiem! Wszyscu apostolowie byli Polakami. Oprocz Judasza, ktory byl Zydem ;)

--
the_foe

Data: 2011-03-15 20:04:36
Autor: u2
Kuk³a dogorywa
W dniu 2011-03-15 19:50, the_foe pisze:
co ty za glupoty wygadujesz?! Przeciez Jezus byl Polakiem! Wszyscu
apostolowie byli Polakami. Oprocz Judasza, ktory byl Zydem ;)

A, ty ¯yd, trzeba by³o tak od razu :)

Data: 2011-03-15 19:21:10
Autor: obserwator
Kuk³a dogorywa
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
Oprocz Judasza, ktory byl Zydem ;)

A, ty ¯yd, trzeba by³o tak od razu :)

..i to ewidentny wychowanek tego z GW-na:)

Data: 2011-03-15 20:23:41
Autor: boukun
Kuk³a dogorywa

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iloe76$hlr$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

Oprocz Judasza, ktory byl Zydem ;)

A, ty ¯yd, trzeba by³o tak od razu :)

.i to ewidentny wychowanek tego z GW-na:)

Kto wam do g³ów nasra³, jak my¶lisz?

boukun

Data: 2011-03-15 19:32:28
Autor: obserwator
Kuk³a dogorywa
boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):
Kto wam do g³ów nasra³, jak my¶lisz?

ty sie martw swoja glowa.

Data: 2011-03-15 20:32:25
Autor: u2
Kuk³a dogorywa
W dniu 2011-03-15 20:23, boukun pisze:
Kto wam do g³ów nasra³, jak my¶lisz?

Znowu o sobie piszesz bekon. Nudny jeste¶ :)

Data: 2011-03-15 20:32:17
Autor: boukun
Kuk³a dogorywa

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d7fbeca$0$2493$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-03-15 20:23, boukun pisze:
Kto wam do g³ów nasra³, jak my¶lisz?

Znowu o sobie piszesz bekon. Nudny jeste¶ :)

Masz powiedzieæ s³owo g³upie, to zatrzymaj jêzyk w dupie...

boukun

Data: 2011-03-15 20:34:38
Autor: u2
Kuk³a dogorywa
W dniu 2011-03-15 20:32, boukun pisze:

Kto wam do g³ów nasra³, jak my¶lisz?

Znowu o sobie piszesz bekon. Nudny jeste¶ :)

Masz powiedzieæ s³owo g³upie, to zatrzymaj jêzyk w dupie...

Stara znowu tobie nie da³a, ¿e sobie spamujesz na psp i scp ? :)

Data: 2011-03-15 20:33:58
Autor: boukun
Kuk³a dogorywa

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d7fbf50$0$2493$65785112news.neostrada.pl...

Data: 2011-03-15 20:41:38
Autor: u2
Kuk³a dogorywa
W dniu 2011-03-15 20:33, boukun pisze:
[...]

Znowu nie utrzyma³e¶ jêzyka w w sowich 4 literach i napisa³e¶ s³owo
g³upie :)

Data: 2011-03-15 20:58:49
Autor: boukun
Kuk³a dogorywa

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d7fc0f4$0$2485$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- --

Data: 2011-03-15 20:33:17
Autor: u2
Kuk³a dogorywa
W dniu 2011-03-15 20:21,  obserwator pisze:

Oprocz Judasza, ktory byl Zydem ;)

A, ty ¯yd, trzeba by³o tak od razu :)

.i to ewidentny wychowanek tego z GW-na:)

Zastanawiaj±ce jest to bronienie Judaszy przez GWno :)

Data: 2011-03-15 19:40:36
Autor: obserwator
Kuk³a dogorywa
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
Zastanawiaj±ce jest to bronienie Judaszy przez GWno :)

..toz to dla nich krynica madrosci wszelakich, tak jak kiedys Lenin i Stalin:)
To ten sam typ ludzi, ktorzy sami nie potrafia myslec samodzielnie.

Data: 2011-03-15 20:04:00
Autor: Grzegorz Z.
Kuk³a dogorywa
boukun napisa³:

Ojciec chrzestny waszego ulubionego obecnego systemu dogorywa swoich ostatnich chwil. Jutro chyba wykituje, bêdziecie mogli krzyczeæ Santo Subito...

boukun

A ja sobie w³a¶nie z tej okazji znalaz³em "Noc Genera³a" - 20 lat chcia³em
t± ksi±¿kê przeczytaæ i wreszcie j± mam.

Kuk³a dogorywa