Kukliński: Szerokie tory na Śląsk

Data: 2014-01-24 23:08:01
Autor: miś z okienka
Kukliński: Szerokie tory na Śląsk
"Zachód nie zdawał sobie sprawy, jak szybko ten drugi rzut strategiczny, mający
przechodzić przez Polskę, mógł być gotowy. Chodziło mi więc o to, żeby dozbroić
Zachód, żeby planów wojennych Związku Radzieckiego w ogóle nie można było
wprowadzić w życie, żeby stały się nierealne. Tylko to mogło uchronić Polskę
przed 400 do 600 uderzeniami jądrowymi planowymi przez NATO dla powstrzymania
inwazji na Europę".
(...)
A że nie były to tylko plany na papierze, świadczy budowa przez PKP w latach 70.
XX w. prawie 400-kilometrowej szerokotorowej linii kolejowej od granicy z
radziecką Ukrainą do Sławkowa w woj. śląskim. Oficjalnie miała służyć do
przewozu rudy żelaza, faktycznie - do szybkiego transportu czołgów i rakiet z
ZSRR jak najdalej na Zachód. "W planie perspektywicznym Rosjanie przewidywali
przestawienie całej polskiej i NRD-owskiej kolei żelaznej od granic ZSRR aż do
Łaby na trakcję szerokotorową - na koszt sojuszników" - informował NATO
pułkownik Kukliński.
http://www.rp.pl/artykul/9157,1081591-Polski-patriota.html?p=2
A ja myślałem, że tą hutę zbudowali dla produkcji czołgów, a to był pic dla
torów - do przewożenia czołgów. Oczywiście "na koszt sojuszników".

Data: 2014-01-24 23:57:36
Autor: boukun
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:lbuocm$ucs$3node1.news.atman.pl...
[...]

Informował zdrajca NATO, która to organizacja terrorystyczna chciała spuścic na Polskę od 400 do 600 głowic nuklearnych...
Tfu!

boukun

Data: 2014-01-26 10:15:30
Autor: Trybun
W dniu 2014-01-24 23:57, boukun pisze:

Informował zdrajca NATO, która to organizacja terrorystyczna chciała spuścic
na Polskę od 400 do 600 głowic nuklearnych...
Tfu!

boukun

Nie nie NATO, NATO nie ma nadzoru nad jankeskim arsenałem jądrowym.

Kukliński: Szerokie tory na Śląsk