Kukliński był zdrajcą i szmatą...

Data: 2009-12-13 15:45:38
Autor: boukun
Kukliński był zdrajcą i szmatą...
Tak mówi o nim moja teściowa dzisiaj, podczas tradycyjnego niedzielnego obiadku u mnie. Mówi tak, "mów co chcesz, ale dla mnie to Kulkiński był zdrajcą i szmatą...". I choć kobieta ma namieszane w głowie od telewizyjnej papki wtłaczanej jej latami i miesza coś o Ruskich i ich obarcza za stan wojenny, jak większość tępych polskich moherów, to czasami zdaża się jej mieć przebłyski i niektóre sprawy ocenić na trzeźwo i prawidłowo...

boukun

Data: 2009-12-13 07:48:25
Autor: Marek
On 13 Gru, 15:45, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

A co teściowa sądzi o swojej córce ?

Data: 2009-12-13 07:59:12
Autor: J-23
[...]

bokun mam cos dla ciebie
zobacz jak sliczna dziewczyna
http://zyciegwiazd.onet.pl/138423,0,jako-nastolatka-ubieralam-sie-koszmarnie,fotonews_detail.html

J-23 itede...

Data: 2009-12-14 00:53:39
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4e910b0c-c331-4e38-9698-77d09fa25c03k17g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Co z tego, jak maska niewyjściowa...

boukun

Data: 2009-12-14 03:30:38
Autor: J-23
On 14 Gru, 00:53, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:4e910b0c-c331-4e38-9698-77d09fa25c03k17g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

> większość tępych polskich moherów, to czasami zdaża się jej mieć przebłyski i
> niektóre sprawy ocenić na trzeźwo i prawidłowo...

Ladniejsza niz te rozne Gerdy i Hildy z fryzurami w kedziory, do
ktorych jestes przyzwyczajony.
Poza tym, Ola ma super sylwetke.

J-23 itede...

Data: 2009-12-14 14:47:28
Autor: cyc
Kukliński był zdrajcą i szmatą...
byl !!

cyc

Data: 2009-12-14 17:12:03
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:dbfc5129-cd10-4e4b-b47a-39378666fc6be27g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

Co z tego, jak maska niewyjściowa...

boukun

Ladniejsza niz te rozne Gerdy i Hildy z fryzurami w kedziory, do

Pha, ha, maszkara i kołkowata..

boukun

Data: 2009-12-13 11:01:14
Autor: Bruner
Kukliński był zdrajcą i szmatą...
to samo mozna powiedziec o tych co wspolpracuja teraz z Amerkanami i sprowadzaja obce wojsko do kraju.

Data: 2009-12-13 16:09:44
Autor: Karol
Bruner <sopot@buziaczek.pl> napisał(a):
to samo mozna powiedziec o tych co wspolpracuja teraz z Amerkanami i sprowadzaja obce wojsko do kraju.

noooo.....Putin to dopiero wspolpracuje, wiec boi sie polskiej konkurencji:)

Data: 2009-12-13 17:35:35
Autor: bolek

Użytkownik "Karol " <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg33k8$adf$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dobry kawał, Putin współpracuje z jankesami.
Gratuluję inteligencji !

bolek

Data: 2009-12-13 16:56:17
Autor: Karol
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
> noooo.....Putin to dopiero wspolpracuje, wiec boi sie polskiej > konkurencji:)

Dobry kawał, Putin współpracuje z jankesami.
Gratuluję inteligencji !

wiesz co mnie najbardziej zniecheca do dyskusji na polskich grupach? Ze jeden z drugim anonimowy dupek i glupek, nie ma pojecia o czym pisze a
drugiemu zarzuca brak intelektualne. zadaje sobie wowczas pytanie po co to
robi i w jakim celu siedzi na polskich grupach?
Osobiscie uwazam, ze jesli ktos tak pisze jak ty, nie proszac o jakies
wyjasnienie dlaczego uwazam, ze Putin swietnie wspolpracuje, szczegolnie
ekonomicznie z USA i wszytsko wskazuje na to, ze polskie interesy tlamsi wszelkimi metodami, to ja juz wiem, ze taki anonim, to
na pewno nie jest Polak.

Nawet jesli zadasz mi teraz pytanie z prosba o wyjasnienie, to ja ci juz nie
odpowiem, bo kazdy czlowiek ktory jest zainteresowany tuym tematem i ma do
dyspozycji komputer, sam sobie moze sprawdzic , czy ja pisze prawde czy tez nie.

Doprawdy nie mam pojecia na co liczy taki mieszacz jak ty czy sowiet bruner
w czasach kiedy kazda informacje mozna juz sobie zweryfikowac dzieki
internetowi.To nie czasy komuny, kiedy zaklamane dupki wmawiali ludziom
co im sie tylko w chorych lbach zaleglo.

Data: 2009-12-13 18:09:21
Autor: Lorn
  Karol pisze:
[...]

A Ty kim jesteś jak nie anonimowym dupkiem i głupkiem, który chętnie poucza dyskutantów, a sam zapominasz znaczenia definicji *dyskusji*

zadaje sobie wowczas pytanie po co to
robi i w jakim celu siedzi na polskich grupach?

Zadaj sobie pytanie co Ty robisz na Polskich grupach, skoro od lat jesteś z nią związany jedynie poprzez medialne doniesienia.

[...]

psp to nie zgaduj zgadula... Mamy Ciebie anonimowy Karolku prosić? Śmieszny jesteś. :>

Data: 2009-12-13 17:19:41
Autor: Karol
Kukliński był zdrajcą i szmatą...
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a): to kim ty jestes, to ja juz nie mam zadnej watpliwosci.

PLONK

Data: 2009-12-13 18:25:59
Autor: Lorn
  Karol pisze:
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a): to kim ty jestes, to ja juz nie mam zadnej watpliwosci.

Myślisz, że mnie interesują Twoje urojenia? ;-)

Data: 2009-12-13 18:19:07
Autor: bolek

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hg35k9$l9t$1news.interia.pl...
 Karol pisze:
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

psp to nie zgaduj zgadula... Mamy Ciebie anonimowy Karolku prosić? Śmieszny jesteś. :>

Kiedyś niektórzy mieli w oczach czerwone gwiazdy.
Teraz takie Karolki mają gwiazdy, ale z flagi USA.
W sumie co za różnica ?

bolek

Data: 2009-12-13 17:22:05
Autor: Karol
Kukliński był zdrajcą i szmatą...
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
Kiedyś niektórzy mieli w oczach czerwone gwiazdy.
Teraz takie Karolki mają gwiazdy, ale z flagi USA.
W sumie co za różnica ?

 ja pisze o wozie, a ty o kozie.. bos kolejny platny sowiecki prowokator na
tej grupie.

Plonk

Data: 2009-12-14 00:58:00
Autor: boukun

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg37rt$r58$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zaplonkujesz się, płatny idioto...

boukun

Data: 2009-12-14 01:04:16
Autor: Lorn
boukun pisze:

[...]

On 'pluje' jak mu nie wygodnie :>

Data: 2009-12-14 00:56:58
Autor: boukun

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg36bh$l21$1inews.gazeta.pl...
> [...]

ekonomicznie z USA i wszytsko wskazuje na to, ze
polskie interesy tlamsi wszelkimi metodami,

Ale jakie interesy? Tę naszą "współpracę", polegającą na sprowadzaniu obwoźnych patriotów-atrapy i dopłacaniu do każdego takiego interesu?

boukun

Data: 2009-12-14 01:06:28
Autor: Lorn
boukun pisze:

> [...]

Ale jakie interesy? Tę naszą "współpracę", polegającą na sprowadzaniu obwoźnych patriotów-atrapy i dopłacaniu do każdego takiego interesu?

Chyba nie trafiłeś... Trzeba go poprosić o przetłumaczenie na nasze... Coś ala Szczygło i jego interpretacja wypowiedzi Leszka... :>

Data: 2009-12-13 17:04:05
Autor: Hans Kloss
Kukliński był zdrajcą i szmatą...
Bruner <sopot@buziaczek.pl> napisał(a):
to samo mozna powiedziec o tych co wspolpracuja teraz z Amerkanami i sprowadzaja obce wojsko do kraju.

Oczywiście nijak powiedzieć tego nie można o tych którzy przez dziesięciolecia
kolaborowali z sowietami i słali błagalne prośby o zwiększenie ilości wojsk
sowieckich w Polsce- ci są szczerymi patriotami, w każdym razie w pojęciu
różnych takich brunerów. Tfu!!
J-23

Data: 2009-12-13 17:17:01
Autor: Karol
Hans Kloss <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Bruner <sopot@buziaczek.pl> napisał(a): > to samo mozna powiedziec o tych co wspolpracuja teraz z Amerkanami i > sprowadzaja obce wojsko do kraju. Oczywiście nijak powiedzieć tego nie można o tych którzy przez dziesięciolecia
kolaborowali z sowietami i słali błagalne prośby o zwiększenie ilości wojsk
sowieckich w Polsce- ci są szczerymi patriotami, w każdym razie w pojęciu
różnych takich brunerów. Tfu!!

Gienieral J. i jego sowiecka ekipa, to najbardziej zaufani ludzie Sowietow.
Dzisiaj juz wiadomo, ze ZADEN przywodca pozostalych krajow sowieckiego bloku,
tak poslusznie i tak podle nie wspolpracowal z Moskwa.

Tylko on przezyl i jeszcze mial wplyw na uksztaltowanie obecnej tragicznej
sytuacji Polski. Wystarczy sprawdzic co zrobiono z Honekerem za duzo mniejsze
przewinienia wobec Niemcow, jak skonczyl Husak. A *slonce Karpat* zgladzily
oddane Sowietom specsluzby, glownie za to, ze zaczal kombinowac z Amerykanami.

W takim kontekscie wydarzen politycznych, szczegolnie po *okraglym stole*
kazdy choc troche myslacy czlowiek, powinien zadac sobie pytanie: jak to
mozliwe, ze gienieral J. nadal jest nietykalny, a nawet kreowany na bohatera
narodowego, w miare jak zaciera sie wspomnienie stanu wojennego???

Data: 2009-12-13 18:25:32
Autor: bolek

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg36q5$mpg$1inews.gazeta.pl...
[...]

A co za różnicza pod jaką flagą sprowadza się obce wojska.
Ruskie nas mogą okupować, a jankesi nas po prostu oleją,
jak już przestaniemy być potrzebni, albo jak Putin tupnie.
Już to przecież ćwiczyliśmy od Jałty.

bolek

Data: 2009-12-13 17:32:44
Autor: Karol
[...]

najbardziej tych amerykanskich baz, boi sie Moskwa i jej przydupasy w Polsce.
Wiec chyba wszystko jasne.

Data: 2009-12-14 01:10:32
Autor: boukun

Użytkownik "Karol " <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg38fs$55$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ha, ha, ha, jakich baz? 100 murzynów i obwoźne atrapy za polskiego podatnika pieniądze?

boukun

Data: 2009-12-13 18:14:47
Autor: Hans Kloss
Kukliński był zdrajcą i szmatą...
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
A co za różnica pod jaką flagą sprowadza się obce wojska.
Problem nie tkwi w kolorze flagi tylko w motywacji(PO CO się to robi) i
realizmie (czy takie posunięcie przyniesie zamierzony efekt) takiego ruchu.

Już to przecież ćwiczyliśmy od Jałty.
Jakieś przykłady na olanie nas przez US of A na "tupnięcie" rusów? Bo ja sobie
nie przypominam. W całej naszej historii nie mieliśmy ŻADNYCH umów z US of A
zobowiązujących Amerykę do zbrojnej (albo jakiejkolwiek innej) pomocy Polsce z
wyjątkiem tej w ramach NATO. A okupację sowiecką przećwiczyliśmy tak dokładnie
że jeżeli jest choć cień szansy na uniknięcie jej przez sprowadzenie wojsk
zuluskich- będę żądał jak najściślejszej współpracy wojskowej z Zulusami.
J-23

Data: 2009-12-14 01:12:13
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg3aun$9nj$1inews.gazeta.pl...
[...]

No o mającym mieć miejsce w Polsce stanie wojennym wiedzieli, a całkiem możliwe, że go zains[pirowali, to i jak mieli Polaków ostrzec...

boukun

Data: 2009-12-14 01:08:14
Autor: boukun
[...]

Ale kto prosił o zwiększenie ilości wojsk sowieckich w Polsce? Skąd ci się to wzięło? Może chodzi ci o błagalne listy Jaruzelskiego przed stanem wojennym? To powinieneś sobie zdawać z tego sprawę, że ten system, który dzisiaj mamy, jest wynikiem stanu wojennego. Gdyby nie stan wojenny, w Polsce byłby socjalizm z ludzka twarzą, i bylibyśmy jedynym wolnym krajem na świecie, i wzorem do naśladowania dla wszystkich innych krajów.

boukun

Data: 2009-12-13 17:44:31
Autor: cirrus
Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hg334e$rd3$1news.onet.pl...
to samo mozna powiedziec o tych co wspolpracuja teraz z Amerkanami i sprowadzaja obce wojsko do kraju.

Rozumiem, że ci co współpracowali z Sowietami byli cacy?

--
stevep

Data: 2009-12-13 17:58:48
Autor: bolek

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hg32q9$e2n$1news.vectranet.pl...
[...]

Zdrajca to zawsze jest zdrajca.
Nie jest ważne z kim współpracuje.

bolek

Data: 2009-12-13 17:08:13
Autor: Karol
Kukliński był zdrajcą i szmatą...
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
Zdrajca to zawsze jest zdrajca.
Nie jest ważne z kim współpracuje.

ci wszyscy Polacy ktorzy przeciwstawili sie zaborcom i ci co probowali obalic
komune z narazeniem swojego zycia, a dzieki ktorym mozesz teraz tutaj
wypisywac rozne brednie to w/g ciebie zdrajcy? Nie moj drogi, to ty jestes zdrajca bo probujesz zniszczyc teraz to, co sie
juz udalo osiagnac Polakom, rozwalajac kazda dyskusje na polskich grupach.

Data: 2009-12-13 18:20:48
Autor: bolek

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg371t$nqu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja też zwalczałem komunę.
Ale przynajmniej nie brałem od nich pieniędzy.

bolek

Data: 2009-12-13 17:29:32
Autor: Karol
Kukliński był zdrajcą i szmatą...
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
Ja też zwalczałem komunę.

tutaj kazdy moze sobie jako anonim pisac przerozne rzeczy, natomiast Kuklinski
nie jest postacia anonimowa i wiadomo co zrobil dla suwerennej Polski.
Kazdy rozumny czlowiek ktory czuje sie Polakiem i wie co zrobil plk. Kuklinski i jaka za to zaplacil cene, a co zrobil sowiecki gienieral
Jaruzelski, nigdy nie bedzie tak pisal jak ty czy inny antypolski prowokator
na tej grupie.  Zreszta wpastowalem tu informacje ktore mozna sobie samemu zweryfikowac o ile
sie jest Polakiem.

Ale przynajmniej nie brałem od nich pieniędzy.

...a Kuklinski bral? wybraz sobie, ze zrobil to za friko, bo byl polskim patriota.

Data: 2009-12-13 18:40:21
Autor: bolek

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg389s$sir$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja o kozie Ty o wozie.
Brał kasę od ruskich.

bolek

Data: 2009-12-13 17:46:46
Autor: Karol
Kukliński był zdrajcą i szmatą...
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
Brał kasę od ruskich.

to bardzo pokretna logika...moze ja uzasadnisz, ale merytorycznie ?

Data: 2009-12-13 19:35:18
Autor: bolek

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg39a6$3fo$1inews.gazeta.pl...
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

Brał kasę od ruskich.

to bardzo pokretna logika...moze ja uzasadnisz, ale merytorycznie ?

--
No przecież nikt mi nie wmówi, że pracował
w sztabie za Bóg zapłać.

bolek

Data: 2009-12-13 19:15:11
Autor: Karol
> [...]

a szpiegował dla ruskich. Ames ma w USA dożywotni
darmowy wikt i opierunek. Dla ruskich to pewnie bohater.

acha...juz rozumiem o co ci chodzi...uwazasz, ze pracowal w sztabie wojskowym ktory de fakto byl tak naprawde sztabem sowieckim. Bral od nich pieniadze (od
Sowietow), wiec ich zdradzi? A jak mial zrobic? Nie brac od nich pieniedzy i oswiadczyc, ze przekaze tajne
dokumenty Amerykanom?

* ty sie aby dobrze czujesz?

Data: 2009-12-14 14:48:17
Autor: konserwator

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg3efv$o0m$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Sowietow), wiec ich zdradzi?
A jak mial zrobic? Nie brac od nich pieniedzy i oswiadczyc, ze przekaze tajne

ale zdrajca byl bo zlamal przysiege wojskowa, w ktorej przysiegal ruskim wiernosc...
takie sa fakty!
inna sprawa czy zrobil dobrze czy zle...

Data: 2009-12-14 14:20:15
Autor: Karol
konserwator <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał(a):
ale zdrajca byl bo zlamal przysiege wojskowa, w ktorej przysiegal ruskim wiernosc...
takie sa fakty!

fakty sa takie, ze kazdy kto przysiegal wiernosc Sowietom jest zdrajaca !

inna sprawa czy zrobil dobrze czy zle...

no wlasnie...komu zalezy, aby naglasniac rzekoma zdrade plk. Kuklinskiego
a nie to, co mu Polacy zawdziedzaja? Mlodzi ludzie ktorzy pozniej glosuja na rozne odmiany SLD czy PO, karmieni sa
KLAMSTWAMI. Potem jest wielkie hallo, jaki ten narod glupi. A jak ma byc madry, skoro
nawet na tej grupie dba sie o to, aby prawda nie dotarla do ewentualnych
czytaczy, tylu tu *pracownikow* i jakis glupkowatych mlodzencow typu Lorn czy
Grzegorz Z.

Przeciez zamiescilem tutaj link do wypowiedzi ktore potwierdzaja, ze od
ulaskawieni plk. Kuklinskiego zalezalo wejscie Polski do NATO.

Generalnie uwaza sie, ze NIKT tyle nie zrobil dla OBALENIA komunizmu, co
plk.Kuklinski!!

Data: 2009-12-14 08:53:49
Autor: Hans Kloss
Karol napisał(a):

Generalnie uwaza sie, ze NIKT tyle nie zrobil dla OBALENIA komunizmu, co
plk.Kuklinski!!

A tego to już nie wiemy i chyba się nigdy nie dowiemy. Generalnie
uważa się że Watykan ma bardzo dobrą służbę dyplomatyczną, jedną z
najlepszych na świecie.Wróble na dachach ćwierkają że równiez ich
służba wywiadowcza stoi na bardzo przyzwoitym poziomie...
J-23

Data: 2009-12-14 17:13:51
Autor: Karol
Kukliński był zdrajcą i szmatą...
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
A tego to ju=BF nie wiemy i chyba si=EA nigdy nie dowiemy. Generalnie
uwa=BFa si=EA =BFe Watykan ma bardzo dobr=B1 s=B3u=BFb=EA dyplomatyczn=B1, =
jedn=B1 z
najlepszych na =B6wiecie.Wr=F3ble na dachach =E6wierkaj=B1 =BFe r=F3wniez i=
ch
s=B3u=BFba wywiadowcza stoi na bardzo przyzwoitym poziomie...

Aby zblizyc sie do poznania prawdy, warto m.innymi przeczytac ten artykul;

http://dziennik3rp.blogspot.com/2009/12/kiszczak-by-szefem-plutonu.html

 *Rosjanie sami wręcz przyznali, że Kukliński, przekazując Stanom Zjednoczonym
cenne materiały, spowodował w Moskwie wielkie straty. William Casey, szef CIA,
pisał w raporcie
do prezydenta USA: "Nikt na świecie w ciągu ostatnich 40 lat nie zaszkodził
komunizmowi tak jak ten Polak". *

Tak a propos Watykanu, w sekretariacie pracowal ktos dla Sowietow, bo tajne
informacje na temat dzialalnosci plk. Kuklinskiego przeciekly prawdopodobnie z
tegoz sekretariatu, kiedy Papiez byl nieobecny, bo byl chory.

Plk. Kuklinski musial sie wowczas szybko ewakuować z Polski.

* wrzuce ten link na topik, bo w tym watku moze nie byc widoczny.

Data: 2009-12-14 09:17:31
Autor: Hans Kloss
Karol napisał(a):

Generalnie uwaza sie, ze NIKT tyle nie zrobil dla OBALENIA komunizmu, co
plk.Kuklinski!!

A tego to już nie wiemy i chyba się nigdy nie dowiemy. Generalnie
uważa że Watykan ma bardzo dobrą służbę dyplomatyczną, jedną z

Data: 2009-12-14 16:09:52
Autor: konserwator

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg5hiv$vb$1inews.gazeta.pl...
[...]

to w Polsce sa miliony zdrajcow!

inna sprawa czy zrobil dobrze czy zle...

no wlasnie...komu zalezy, aby naglasniac rzekoma zdrade plk. Kuklinskiego
a nie to, co mu Polacy zawdziedzaja?

czemu piszesz "rzekoma zdrade" skoro wyzej napisales, ze "kazdy kto przysiegal wiernosc Sowietom jest zdrajaca !"
Kuklinski przysiegal sowietom i jest ewidentnie zdrajca!

[...]

ja tego nie podwazam i szanuje kuklinskiego ktory ewidentnie zdradzil i jest zdrajca!

Data: 2009-12-14 15:17:07
Autor: Karol
Kukliński był zdrajcą i szmatą...
konserwator <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał(a):
ja tego nie podwazam i szanuje kuklinskiego ktory ewidentnie zdradzil i jest zdrajca!

no i wszystko jasne . W zasadzie juz wczesniej twoje posty wydawaly mi sie
dziwne. Teraz mam juz pewnosc, towarzyszu konserwator:)) --

Data: 2009-12-14 01:03:16
Autor: boukun
[...]

Sprzedał ją i nie ma suwerennej Polski.

boukun

Data: 2009-12-14 01:02:30
Autor: boukun
[...]

Ale komuny nikt nie obalił i nie obalał. Tych, co walczyli z poprawą systemu, wypędzono z kraju, a potem reżim przy okragłym stole dobrał sobie klakierów i rozdrapali Polskę na kawałki. Polacy nigdy nie chcieli zmiany systemu, system przepoczważyli komunisci...i garną wszystko do siebie i ze zdwojoną siłą łupią zniewolony naród.

boukun

Data: 2009-12-14 14:45:49
Autor: konserwator

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hg374p$cul$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

nie?
 to sobieski tez byl zdrajca?
a co z polskimi lotnikami walczacymi nad anglia? tez zdrajcy?
bolek

Data: 2009-12-14 14:53:47
Autor: =heÂŽsk=
Kukliński był zdrajc± i szmat±...
On Mon, 14 Dec 2009 14:45:49 +0100, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

 [...]

 tak, kuklinski byl zdrajca. zdradzil komuchow ;o))))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-14 15:56:10
Autor: konserwator

Użytkownik "=heRsk=" <full?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:5qgci5hbrpsc4fq738rh0ml7k2bt8elqgp4ax.com...
On Mon, 14 Dec 2009 14:45:49 +0100, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

[...]

tak, kuklinski byl zdrajca. zdradzil komuchow ;o))))

sam piszesz "zdradzil" czyli byl zdrajca!

Data: 2009-12-14 15:07:33
Autor: Karol
> [...]

> tak, kuklinski byl zdrajca. zdradzil komuchow ;o))))

sam piszesz "zdradzil" czyli byl zdrajca!

hmm....nie bardzo mi sie podobaja te twoje posty, cos probujesz zagmatwac,
konserwator. Przeciez Hesk ironizuje. Jak widac lepiej o pewnych sprawach
mowic bardziej otwartym tekstem, aby nie stwarzac niedomowien wsrod ludzi ktorzy
zyli w czasach powszechnego klamstwa.

Data: 2009-12-14 16:17:08
Autor: konserwator

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg5kbl$a7i$1inews.gazeta.pl...
> [...]

sam piszesz "zdradzil" czyli byl zdrajca!

hmm....nie bardzo mi sie podobaja te twoje posty, cos probujesz zagmatwac,

co ja probuje zagmatwac? wrecz przeciwnie!
jak ktos lamie przysiege to jest zdrajca.
i nie zmienia postaci rzeczy czy zdradzal w dobrej wierze czy zlej, za pieniadze czy za darmo - to nie ma znaczenia!
Liczy sie fakt zlamania przysiegi i kropka.

Data: 2009-12-14 15:30:00
Autor: Karol
> [...]

Liczy sie fakt zlamania przysiegi i kropka.

juz tlumaczylem co jest warta przysiega skladana okupantowi przez czlowieka
ktory w ogole nie zdaje sobie sprawy z tego, ze urodzil sie w OBOZIE, a nie w
normalnym suwerennym kraju.

Jest warta GOWNO ! A ty jakbys byl uczciwy, to nie zajmowalbys sie
definiowaniem slowa *zdrada* na wszystkiem mozliwe sposoby, aby tylko namacic
w glowie osobom niezorietowanym, tylko pisalbys jak na Polaka przystalo.

Osiadczam ci, ze KAZDA osoba ktora uwaza plk. Kuklinskiego za zdrajce,
jednoczesnie cicho popierajaca Jaruzela i zwalajaca problem na cyklistow, to ewidentny byly komuch i prosowieckipacholek.
To taki papierek lakmusowy. * teraz przypominam sobie, ze jestes zaprzyjazniony z panslawem i popierales Samoobrone, dla ktorej pracowal boukun. Dla mnie w kazdym razie wszystkojasne. Z takim osobami dyskutowac nie warto,
bo to nie Polacy.

Data: 2009-12-14 17:46:56
Autor: konserwator

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg5llo$f7e$1inews.gazeta.pl...
> [...]

ktory w ogole nie zdaje sobie sprawy z tego, ze urodzil sie w OBOZIE, a nie w

Kuklinski nie urodzil sie w "obozie" bo w 1930 nie bylo jeszcze obozu

Jest warta GOWNO ! A ty jakbys byl uczciwy, to nie zajmowalbys sie
definiowaniem slowa *zdrada* na wszystkiem mozliwe sposoby, aby tylko namacic
w glowie osobom niezorietowanym, tylko pisalbys jak na Polaka przystalo.

bez definicji nie istnieje mozliwosc porozumienia.
zdrajca=osoba ktora zdradza
- ja nie oceniam tylko stwierdzam fakt, ze kuklinski byl zdrajca

[...]

to g. a nie papierek
mozesz sobie zaklinac rzeczywistosc ale kuklinski byl zdrajca i kropka.
Czy postapil slusznie? - mysle ze tak!

Data: 2009-12-14 17:41:01
Autor: *heÂŽsk*
Kukliński był zdrajc? i szmat?...
On Mon, 14 Dec 2009 16:17:08 +0100, "konserwator"
[...]

 w takim razie wszyscy pzpr-owcy to zdrajcy.
 zdradzili klase robotnicza ktorej byli reprezentami.
 --

 HeSk

Data: 2009-12-14 17:41:00
Autor: *heÂŽsk*
Kukliński był zdrajc? i szmat?...
On Mon, 14 Dec 2009 15:56:10 +0100, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

> tak, kuklinski byl zdrajca. zdradzil komuchow ;o))))
sam piszesz "zdradzil" czyli byl zdrajca!

 komuchow - tak ;o))).

--

 HeSk

Data: 2009-12-14 17:13:45
Autor: boukun

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:hg5fmi$4t7$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Wyrobniki i najemniki za miskę zupy...

boukun

Data: 2009-12-14 00:59:03
Autor: boukun
[...]

To te same szmaty, co dziś przeszli na drugą stronę...

boukun

Data: 2009-12-14 00:54:03
Autor: boukun
[...]

Bo to ciągle ci sami...

boukun

Data: 2009-12-13 20:14:30
Autor: awe
Kukliński był zdrajcą i szmatą...
Boukun Kuklinski byl bohaterem narodowym i nic tu nie zmienisz.
awe

Data: 2009-12-13 20:41:08
Autor: raff
awe pisze:
Boukun Kuklinski byl bohaterem narodowym i nic tu nie zmienisz.
awe

To historia oceni a nie takie boukuniątka.

R.

Data: 2009-12-14 01:13:36
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hg3e3j$mvo$1news.onet.pl...
Boukun Kuklinski byl bohaterem narodowym i nic tu nie zmienisz.
awe

Dla kogo był, dla tego był i nic tu nie zmienisz... Dla głupków może i był...

boukun

Data: 2009-12-14 22:20:25
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hg405q$n64$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
a dla totalnych glupkow nie byl ?
awe

Data: 2009-12-13 22:18:43
Autor: matusm

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hg2usn$ngi$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

To nawet tesciowa jest w tym zydokomunistycznym "Grunwaldzie"??? Ladna rodzinka nie ma co sie dziwic  ze w tamtych  stronach konfidenta Niesiolowskiego wybieraja do sejmu i nie ma  czemu sie dziwic  ze ciagle,,,,,,,,,,

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-12-14 01:15:18
Autor: boukun

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hg3lng$c6d$1news.onet.pl...

[...]

To Grunwald już teraz żydokomunistyczny? To kim są jego przeciwnicy w takim razie, Michnikowcy i KORowcy?

boukun

Kukliński był zdrajcą i szmatą...