Kukliński był zdrajcą i szmatą...

Data: 2009-12-13 07:59:12
Autor: J-23
Kukliński był zdrajcą i szmatą...
On 13 Gru, 15:45, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Tak mówi o nim moja teściowa dzisiaj, podczas tradycyjnego niedzielnego obiadku
u mnie. Mówi tak, "mów co chcesz, ale dla mnie to Kulkiński był zdrajcą i
szmatą...". I choć kobieta ma namieszane w głowie od telewizyjnej papki
wtłaczanej jej latami i miesza coś o Ruskich i ich obarcza za stan wojenny, jak
większość tępych polskich moherów, to czasami zdaża się jej mieć przebłyski i
niektóre sprawy ocenić na trzeźwo i prawidłowo...

boukun

bokun mam cos dla ciebie
zobacz jak sliczna dziewczyna
http://zyciegwiazd.onet.pl/138423,0,jako-nastolatka-ubieralam-sie-koszmarnie,fotonews_detail.html

J-23 itede...

Data: 2009-12-14 00:53:39
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4e910b0c-c331-4e38-9698-77d09fa25c03k17g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Co z tego, jak maska niewyjściowa...

boukun

Data: 2009-12-14 03:30:38
Autor: J-23
On 14 Gru, 00:53, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:4e910b0c-c331-4e38-9698-77d09fa25c03k17g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

> większość tępych polskich moherów, to czasami zdaża się jej mieć przebłyski i
> niektóre sprawy ocenić na trzeźwo i prawidłowo...

Ladniejsza niz te rozne Gerdy i Hildy z fryzurami w kedziory, do
ktorych jestes przyzwyczajony.
Poza tym, Ola ma super sylwetke.

J-23 itede...

Data: 2009-12-14 14:47:28
Autor: cyc
Kukliński był zdrajcą i szmatą...
byl !!

cyc

Data: 2009-12-14 17:12:03
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:dbfc5129-cd10-4e4b-b47a-39378666fc6be27g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

Co z tego, jak maska niewyjściowa...

boukun

Ladniejsza niz te rozne Gerdy i Hildy z fryzurami w kedziory, do

Pha, ha, maszkara i kołkowata..

boukun

Kukliński był zdrajcą i szmatą...