Kukliński był zdrajcą i szmatą...

Data: 2009-12-13 22:18:43
Autor: matusm
Kukliński był zdrajcą i szmatą...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hg2usn$ngi$1atlantis.news.neostrada.pl...
Tak mówi o nim moja teściowa dzisiaj, podczas tradycyjnego niedzielnego obiadku u mnie. Mówi tak, "mów co chcesz, ale dla mnie to Kulkiński był zdrajcą i szmatą...". I choć kobieta ma namieszane w głowie od telewizyjnej papki wtłaczanej jej latami i miesza coś o Ruskich i ich obarcza za stan wojenny, jak większość tępych polskich moherów, to czasami zdaża się jej mieć przebłyski i niektóre sprawy ocenić na trzeźwo i prawidłowo...

boukun

To nawet tesciowa jest w tym zydokomunistycznym "Grunwaldzie"??? Ladna rodzinka nie ma co sie dziwic  ze w tamtych  stronach konfidenta Niesiolowskiego wybieraja do sejmu i nie ma  czemu sie dziwic  ze ciagle,,,,,,,,,,

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-12-14 01:15:18
Autor: boukun

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hg3lng$c6d$1news.onet.pl...

[...]

To Grunwald już teraz żydokomunistyczny? To kim są jego przeciwnicy w takim razie, Michnikowcy i KORowcy?

boukun

Kukliński był zdrajcą i szmatą...