Kulczyki, gdzie jestescie?

Data: 2009-09-23 10:27:28
Autor: fatso
Kulczyki, gdzie jestescie?
Ostatnia szansa kupienia sreber imperialnych z Brazylii na ebayu:  patrzcie tam  item No: 110427565754
Wartosc, w zlomie, wzrosla juz o 340 funtow od czasu gdy zaczalem wystawiac.
Co jest do cholery, chcecie Swinskie Ryje darmo ode mnie wyrwac?

fatso

Data: 2009-09-23 13:07:51
Autor: marfi
Kulczyki, gdzie jestescie?
Uzytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisal w wiadomosci news:0Slum.192589$Hw6.188newsfe22.ams2...
[...]

Ssspierdalaj...
--
marfi

Data: 2009-09-23 14:58:41
Autor: Fidelio
Kulczyki, gdzie jestescie?
[...]

Kulczyki i Krauze uwzieli sie wiercic w ziemi i szukac ropy, takze podejrzewam ze mialbys szanse z jakas kolekcja wiertel albo mapa terenów roponosnych ;-)

Data: 2009-09-23 14:12:32
Autor: fatso
Kulczyki, gdzie jestescie?
Fidelio wrote:
[...]

dziekuje, wole twarde metale.

Data: 2009-09-24 06:37:30
Autor: Lech Dubrowski
Kulczyki, gdzie jestescie?
Kulczyki i Krauze uwzieli sie wiercic w ziemi i szukac ropy, takze podejrzewam ze mialbys szanse z jakas kolekcja wiertel albo mapa terenów roponosnych ;-)

Krauze juz dawno ja ma bo wykupil kika firm w Kazachstanie, ktore wiedzialy gdzie wiercic

Leszek

Data: 2009-09-24 10:56:35
Autor: Fidelio
Kulczyki, gdzie jestescie?
[...]