Kulisy ataku KGB na Piusa XII

Data: 2009-12-22 08:47:02
Autor: abc
Kulisy ataku KGB na Piusa XII
Zbigniew Parafianowicz: "Był pan odpowiedzialny za operację przeciw Piusowi
XII. Z pana punktu widzenia zakończyła się ona sukcesem? Z punktu widzenia
służb specjalnych to była udana akcja?"

Ion Mihai Pacepa:  "Jedno muszę uściślić: nie byłem osobiście za to
odpowiedzialny. Operację nadzorował sam Nikita Chruszczow w ramach
"Państwowo-Partyjnego Długofalowego Programu Dezinformacji Promującego
Interesy ZSRR".

Ale znając kulisy całej operacji - zresztą opartej w całości na kłamstwach -
muszę przyznać, że zakończyła się ona nadzwyczajnym sukcesem.

Jak mawiał Mark Twain: kłamstwo potrafi być w połowie drogi dookoła świata,
podczas gdy prawda dopiero zakłada buty. Wielu ludzi na całym świecie nagle
przekonało się, że Pius XII jest zimnym, złym człowiekiem, który nienawidził
Żydów. Co więcej, nawet pomógł Hitlerowi skończyć z nimi.  Trwa to do dziś.

I nawet dziś, kiedy wiadomo, że rabin Rzymu - w czasie gdy Hitler zajął
miasto - przetrwał tylko dlatego, że ukrył go w klasztorze właśnie Pius XII.
Ale jak to się mówi dobra wiadomość, to nie wiadomość."

Więcej
http://www.dziennik.pl/opinie/article19476/Kulisy_ataku_KGB_na_Piusa_XII.html

Data: 2009-12-22 09:49:09
Autor: Piotr
Dnia Tue, 22 Dec 2009 08:47:02 +0100, abc napisał(a):

I nawet dziś, kiedy wiadomo, że rabin Rzymu - w czasie gdy Hitler zajął
miasto - przetrwał tylko dlatego, że ukrył go w klasztorze właśnie Pius XII.
Ale jak to się mówi dobra wiadomość, to nie wiadomość."

Ale, jak wierdzi jeden z grupowych mendrcuff, to pewnie tylko dlatego, żeby
się uwiarygodnić... :-)
Piotr

Data: 2009-12-22 10:11:02
Autor: abc
[...]

Część z tych mendrcuff robi to z głupoty, ale szatańskie pomioty robią to z premedytacją.

Data: 2009-12-22 10:37:40
Autor: Polok_Prawdziwy
Kulisy ataku KGB na Piusa XII

ABECADŁO, ajak sem porzondnie gruchem wytarmosis, marynie barchany zesikos i
wkońcu sem łokrutnie dobze renkom zrobis, to spowiados siem ztego...?

Pamintej, ze BUG syćko widzi i wnotesiku twoje BEZECEńSTWA notuje...!!!

Data: 2009-12-22 13:45:40
Autor: sofu

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Nic madrego nie przedstwaiłes. Zadnych faktów rzutujacych na opinie o
"niemieckim papieżu" jak go nazywano Piusie XII.
Łatwo jest pognebic kogos kto jak PIUS XII przez cały pontyfiat słuzył
szatanowi. Łatwo mówić o nim sztan gdy jego ogon, rogi i kopyta, sa aż nadto
widoczne.
Byc moze KGB prowadzilo jakies dzialania w tym wzgledzie, ale nie musiało
sie wcale wysilac. PiusXII sam sie pogrążył swoim pontyfikatem.
Żydzi maja w stosunku do niego swoje zale, ale jakby nie patrzył to
innowiercy znienawidzeni przez KRK od wieków.
Co innego Polacy i chrzescijanie, ci moga sie czuc zdradzeni przez Piusa
XII. I tak sie czuli w czasie II wojny światowej.
Faktem jest ze Pius XII zrobil bardzo niewiele dla chrześcijan polskich:
kapłanów i biskupów własnego kościoła i zwykłych ludzi mordowanych
tysiacami.
Dopiero jak jego ulubiency zaczeli wyraznie przegrywac zaczał "kosmetyke"
aby zapudrować syfa na swojej duszy.
Pius XII bez watpienia smaży sie w piekle! Ty tez tam trafisz za słuzenie
bestii i podobni tobie. Mis Piotr pewnie trafi do czyść? To bydle w ogóle
nie ma rozumu wiec mam nadzieje ze Bog bedzie dla niego łaskawy.

sofu

Data: 2009-12-22 14:21:41
Autor: abc
Kulisy ataku KGB na Piusa XII
Nie powtarzaj oszczerstw.
Żałuj za grzechy i idź do spowiedzi.

Data: 2009-12-23 00:13:03
Autor: zeusx

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hgqdmm$ajq$1node1.news.atman.pl...

[...]

Myślałem, ze wreszcie będzie jakieś źródlo. Widać masz z tym kłopot. Pomogę. "Kard. Sapieha błagał Piusa XII, aby ten unikał wszelkich jednoznacznych
wypowiedzi, które mogłyby pogorszyć sytuację nie-Niemców w okupowanej
Europie. " Znasz to?
zx

Data: 2009-12-23 03:44:43
Autor: sofu

Użytkownik "zeusx" <zeusy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

"Kard. Sapieha błagał Piusa XII, aby ten unikał wszelkich jednoznacznych
> wypowiedzi, które mogłyby pogorszyć sytuację nie-Niemców w okupowanej
zx
-- -- -- -- -- -- -

Znam! A potem kazał mordować polskich księży bo jak mówił: rozlęgły sie jak
szczury.
Chciałes sobie poczytac to prosze:

Rees Laurence, De Nazi,s (Naziści i `Ostateczne rozwiązanie`),
Anthos/Manteau

"Gemeinsames Wort der deutschen Bischöfe" Martinus-Blatt, nr 38, 17
września 1939.

Kirchlicher Anzeiger der Diözese Hildesheim, nr 10, 6 września 1939.
Hirtenwort an die Soldaten in Feld, Arbeite als ein guter Kriegsmann
Christi, Freiburg 1939.

Actes et Documents du Saint Siege relatifs a la Seconde Guerre
Mondiale (ADSS), Liberia Editrice Vaticana, 1965-1981, część 8, nr 198, ss.
300-301, L"Ambassadeur de France Charles-Roux á Mgr. Tardinini.

Telegram od Bergena do Woermmann nr 83, 7 września 1939.

Falconi Carlo, Le silence de Pie XII 1939- 1945, Editions du Rocher,
Monaco, 1965

Papeleux Leon, Les silences di Pie XII, Vokaer Actualite, 1980

Morse Arthur, Terwijl de zes miljoen stierven, Zomer & Keuning
Uitgeversmaatschapij, 1968, str. 279.

Papeleux Leon, Les silences di Pie XII, Vokaer Actualite, 1980

Clauss Manfred, Die Beziehungen des Vatikans zu Polen während des II.
Weltkrieges, Keulen, Böhlau, 1979, str. 59.

Idesbald Goddeeris, The Catholic Church in Poland under Nazi
Occupation 91939-1945) and the First Years of Communism (1944-1948),
Uitgeverij Peeters, 2007

[...]

Uitgeverij Peeters, 2007, s. 23.

Harold H. Tittmann, Jr., Inside the Vatican of Pius. XII: The Memoirs
of an American Diplomat During World War II, Image Books, 2004, ss. 112-113

Telegram od Menshausen do Berlina nr.157 z dnia 31 grudnia 1939 i
telegram od Menshausen do Berlina nr 159 z dnia 1 stycznia 1940.

Idesbald Goddeeris, The Catholic Church in Poland under Nazi
Occupation 1939-1945) and the First Years of Communism (1944-1948),
Uitgeverij Peeters, 2007

Falconi Carlo, The Silence of Pius XII, Little, Brown and Co.,
Boston, 1978,

Friedländer Saul, Pius XII en het Derde Rijk Documenten, Contact,
1964.

Lukas Richard, The Forgotten Holocaust: The Poles under German
Occupation 1939-1944, Hippocrene Books, 2001.

In Fields as They Worked

List pasterski z 20 listopada 1939, Kirchlicher Anzeiger für die
Erzdiözese Köln, nr 27, 1.12.1939, s. 166.

ADSS, część 3, nr 323, ss. 489-491 L"archeveque de Cracovie Sapieha
au cardinal Moglione.

Harold H. Tittmann, Jr., Inside the Vatican of Pius. XII: The Memoirs
of an American Diplomat During World War II, Image Books, 2004, s. 3.

Shirer William Opkomst en Ondergang van het Derde Rijk, Becht"s
Uitgeversmaatschappij, 1979, część 2,

Phayer Michael, Pius XII, the Holocaust and the Cold War, Indian
University Press, 2008,

ADSS, część 8, nr 497, s. 670, Notes de l"ambassade de Polonagne.
ADSS, część 8, nr 573, s. 755, L"ambassade de Polonagne á la
Secrétairerie d"Etat.

ADSS, część 9, nr 91, s. 182 Les rabbins nord-américains au cardinal
Moglione.
[
Rolf Hochhuth, Der Stellvertreter. Ein christlicher Trauerspiel,
Hamburg, 1967,

Miłej lektury!
sofu

Data: 2009-12-23 08:27:00
Autor: abc
Kulisy ataku KGB na Piusa XII
KGB mocno się napracowała, żeby wyprodukować aż tyle oszczerczych materiałów
dezinformacyjnych.

Data: 2009-12-23 11:12:22
Autor: sofu

KGB mocno się napracowała, żeby wyprodukować aż tyle oszczerczych
materiałów
dezinformacyjnych.

--

ABC, Bóg widzi kogo z premedytacja bronisz!

sofu

Data: 2009-12-23 11:30:52
Autor: abc
Kulisy ataku KGB na Piusa XII
ABC, Bóg widzi kogo z premedytacja bronisz!

Każdy bierzmowany katolik - żołnierz Chrystusa - ma obowiązek bronić świętej Wiary katolickiej.

Data: 2009-12-23 13:04:23
Autor: cyc

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hgsp2q$ldq$1node1.news.atman.pl...

[...]

Przeciez Bog dla abc jest tylko szyldem reklamowym ludzi kosciola w tym Piusa XII -go !

cyc

Kulisy ataku KGB na Piusa XII