Kulisy rozprawy przeciwko Tarczyńskiemu! "To pokazuje, jak są traktowani zwykli obywatele w sądzie"

Data: 2018-09-30 17:20:26
Autor: Lord Donald
Kulisy rozprawy przeciwko Tarczyńskiemu! "To pokazuje, jak są traktowani zwykli obywatele w sądzie"
Kulisy rozprawy przeciwko Tarczyńskiemu! "To pokazuje, jak są traktowani zwykli obywatele w sądzie"

Mój przykład pokazuje, że reforma sądów jest konieczna. Krótkie nagranie, które udostępniłem na Twitterze pokazuje przez co muszą przechodzić miliony Polaków. To pokazuje, jak są traktowani zwykli obywatele w sądzie

Sąd w Kielcach orzekł, że Tarczyński musi przeprosić Wentę, a także wpłacić na rzecz WOŚP 20 tys. zł. Sprawa dotyczy wpisu Tarczyńskiego, w którym Wenta został nazwany ,,wysportowanym Niemcem, który trenował pałowanie na głowach Polaków". Polityk zapowiedział już w rozmowie z portalem wPolityce.pl, że proces nie jest jeszcze przegrany i że złoży zażalenie.

https://wpolityce.pl/polityka/414427-tylko-u-nas-kulisy-rozprawy-przeciwko-tarczynskiemu

Data: 2018-09-30 18:09:05
Autor: Pajdak