Kulisy upadku ZSRR - rola Andropowa

Data: 2013-02-09 21:37:57
Autor: u2
Kulisy upadku ZSRR - rola Andropowa
W dniu 2013-02-09 21:25, Klin > pisze:
Marszałek Ogarkow został przeniesiony (czytaj: zesłany) do Legnicy, skąd
miał dowodzić zgrupowaniem radzieckich wojsk w Polsce i NRD. Gen.
Wojciech Jaruzelski wspomina go jako człowieka górującego nad innymi
radzieckimi oficerami intelektem, niechęcią do alkoholu i kulturą
osobistą. Legnica była ostatnim przydziałem służbowym Ogarkowa (zmarł w
1994 roku).

Czyli abstynencja nie uchronila go od szybkiego zgonu...-;)

Data: 2013-02-10 02:20:59
Autor: miÅ› z okienka

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5116b3a6$0$1316$65785112news.neostrada.pl...

| Czyli abstynencja nie uchronila go od szybkiego zgonu...-;)

nawet chuj na czole od tego nie uchroni

Kulisy upadku ZSRR - rola Andropowa