Kult Hitlera wśród afrykańskich, prymitywnych ple mion rolniczych...

Data: 2009-10-20 06:11:36
Autor: Tzva Adonai
Kult Hitlera wśród afrykańskich, prymitywnych ple mion rolniczych...
Wśród Hutu był całkiem rozpowszechniony kult Hitlera. Wystarczy
zobaczyć, ilu hutyjskich mężczyzn, nawet dziś, nosi imię Adolf. Sama
zresztą o wojnie czytałam, rozmawiało się o tym w rodzinie. No to
postanowiłam zobaczyć, jak w ogóle można coś takiego badać. Zaczęłam
czuć się pewniej, choć byłam wówczas jedyną czarną w Centrum, teraz
jest nas więcej. Przedstawiała mnie, mówiąc: 'To dziewczyna z Ruandy,
która chce przeprowadzić analizę porównawczą hitlerowskiego dyskursu o
Żydach i hutyjskiego dyskursu o Tutsi'. Widziałam, jak unosiły się
brwi. Na szczęście Centrum było ośrodkiem badawczym, a nie muzeum, i
byli tam ludzie, którzy rozumieli, że to, co wydarzyło się w Ruandzie,
to nie były 'rzezie plemienne' - ale nawet oni nie mieli dość wiedzy,
by zrozumieć, co się stało.

http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,100958,7146227,Zaglada__Sposob_naukowy.html

Kult Hitlera wśród afrykańskich, prymitywnych ple mion rolniczych...