[Allegro] Kultowy zestaw obiektywów Nikkor

Data: 2009-06-04 21:48:48
Autor: Wojtek [Lublin]
[Allegro] Kultowy zestaw obiektywów Nikkor
Wystawiłem na sprzedaż 3 obiektywy:

AF Nikkor 24 2.8 D
AF Nikkor 35-70 2.8 D
AF Nikkor 180 ED 2.8   (bez "D")

Sprzęt używany przeze mnie amatorsko, 100 % sprawny

Aukcje bez ceny minimalnej. Kończą się w niedzielę 14 czerwca ok godz. 21.00

Zapraszam

Wojtek

Data: 2009-06-04 21:50:19
Autor: Wojtek [Lublin]
[Allegro] Kultowy zestaw obiektywów Nikkor
Data: 2009-06-05 09:17:21
Autor: Andrzej Libiszewski
[Allegro] Kultowy zestaw obiektywów Nikko r
Wojtek [Lublin] pisze:
teraz linki :-)
http://www.allegro.pl/item654553245_nikon_af_nikkor_180_mm_ed_2_8_kultowy_bcm.html
http://www.allegro.pl/item654527249_nikon_af_nikkor_35_70_mm_2_8_d_kultowy_bcm.html
http://www.allegro.pl/item654509031_nikon_af_nikkor_24_mm_2_8_d_kultowy_bcm.html

Skąd to nadużywanie słowa "kultowy"? Przy zakupie trzeba paść na kolana czy jak?

--
| Andrzej Libiszewski,          JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 |
|   Computers don't make errors - What they do, they do on purpose.    |

Data: 2009-06-05 10:37:21
Autor: m r e k
[Allegro] Kultowy zestaw obiektywów Nikko r
Andrzej Libiszewski pisze:
Wojtek [Lublin] pisze:
teraz linki :-)
[ciach]

Skąd to nadużywanie słowa "kultowy"? Przy zakupie trzeba paść na kolana czy jak?

To jest kultowa grupa. Może stąd?

m.

Data: 2009-06-05 10:08:45
Autor: Polon
[Allegro] Kultowy zestaw obiektywów Nikkor
Ja mysle, ze wlasciciel modlil sie o te obiektywy stad dla niego sa kultowe :-)

Polon

Data: 2009-06-05 11:12:11
Autor: bofh@nano.pl
Polon napisał(a):
Ja mysle, ze wlasciciel modlil sie o te obiektywy stad dla niego sa kultowe :-)

Albo modli się, żeby je sprzedać :P

wer

Data: 2009-06-05 11:44:54
Autor: Heraklit
[Allegro] Kultowy zestaw obiektywów Nikko r
Był 5 czerwiec (piątek), gdy o godzinie 9:17 *Andrzej Libiszewski* w
pocie czoła naskrobał(a):

Skąd to nadużywanie słowa "kultowy"?

pssst  były używane w niecnych celach przez mambo voodoo, ale o tym
cicho sza....

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-06-05 11:42:18

[Allegro] Kultowy zestaw obiektywów Nikkor