Kultrularne podejście do klienta wyższego

Data: 2015-02-20 09:52:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kultrularne podejście do klienta wyższego
Jak wyglada takie podejście -- wiadomo, więc ja opiszę swoje trzy podejścia do Wyższej Kultury TeMobilnej.

 Podejście:          Można wpłacić na TeMobile, ale nie w niedzielę.
 Kolejne podejście:  Można wpłacić za free na TeMobile, ale trzeba znać numer konta.
 Ostatnie podejście: Znając numer konta, można wpłacić na TeMobile, ale nie za free...

Tak oto nosiłem się z makulaturą przez wiele dni... I taki miałem zysk z galeriowej WK.

Data: 2015-02-20 11:42:51
Autor: J.F.
Kultrularne podejście do klienta wyższego
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał
[...]

Ale o co chodzi ?
Opisujesz nam Wyzsze Kompetencje Biura Olewania Klienta ?

Bo tak ogolnie to wiadomo ze banki w niedziele zamkniete, wplatomaty to nie jest usluga we wszystkich,
Elixir w weekend nie dziala, Sorbnet kosztuje.

T-alior oferuje zas kilka dodatkowych mozliwosci przelewu szybkiego.

P.S. Kultura korporacyjna widac obowiazuje - kafelkowa strona, na ktorej tak samo trudno odszukac potrzebne dane, jak na T-mobile.

J.

Data: 2015-02-20 12:00:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kultrularne podejście do klienta wyższego

"J.F." 54e70fb3$0$2170$65785112@news.neostrada.pl

Ale o co chodzi ?

O moje podejścia do wpłacenia makulatury.
Próbowałem w Aliorze wpłacić na TM.

Bo tak ogolnie to wiadomo ze banki w niedziele zamkniete,

Ale ten jest czynny -- i udziela informacji.

wplatomaty to nie jest usluga we wszystkich,

Pewnie tak.

Elixir w weekend nie dziala, Sorbnet kosztuje.

Jedno i drugie nie łyka makulatury.

T-alior oferuje zas kilka dodatkowych mozliwosci przelewu szybkiego.

Ponoć tak.

P.S. Kultura korporacyjna widac obowiazuje - kafelkowa strona, na ktorej tak samo trudno odszukac potrzebne dane, jak na T-mobile.

Mnie chodzi o to, że wpłacanie w Aliorze na TM zajęło mi wiele dni
i zakończyło się niepowodzeniem, gdyż za każdym razem otrzymywałem
zbyt skąpe informacje.

Data: 2015-02-20 13:00:26
Autor: J.F.
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości
[...]

Dziwne rzeczy mowisz.
Przychodzisz do Aliora, mowisz ze chcesz wplacic na konto, wlasne, w Alior Banku,
podajesz nr ...  no i tu sie moga zaczac schody :-)
Z oplata, z "nie znamy pana konta" itp :-)

Jak Alior to ksieguje i kiedy sie pojawia koncie ... ale zakladam ze najpozniej w poniedzialek to juz beda :-)

P.S. W regulaminie TM
0 zl - "Wpłata gotówki na rachunek własny w Placówce T-Mobile Usługi Bankowe"

J.

Data: 2015-02-20 14:59:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kultrularne podejście do klienta wyższego

"J.F." 54e721e3$0$13861$65785112@news.neostrada.pl

Przychodzisz do Aliora, mowisz ze chcesz wplacic na konto, wlasne,

Tak, dokładnie tak.

w Alior Banku,

w TeMobile.

podajesz nr ...  no i tu sie moga zaczac schody :-)

Schody były przed bankiem. Lekko ośnieżone.

Z oplata, z "nie znamy pana konta" itp :-)

Konto do konta podobne.

[...]

Próbowałem wpłacić w Aliorze na TM.

Data: 2015-02-20 15:38:23
Autor: J.F.
[...]

Chcesz miec klopoty, to mowisz ze w TMobile.
Jako swiadomy bywalec grupy zagladasz jednak do umowy, widzisz ze zawarta z Alior Bank, wiec mowisz ze masz konto w Aliorze :-)

podajesz nr ...  no i tu sie moga zaczac schody :-)
Schody były przed bankiem. Lekko ośnieżone.

Z oplata, z "nie znamy pana konta" itp :-)
Konto do konta podobne.

Jak ma nr banku i oddzialu taki sam, to tym bardziej :-)

[...]

A wy panocku to chcieliscie makulature wplacic, czy w morde dostac ? :-)

Wplata na konto "TM" w placowce TMUB jest darmowa,
wplata na jedno z kont Aliora w placowce Aliora jest darmowa.

Chcesz pieniadze wplacic, to wplacaj, plac i nie zadawaj glupich pytan :-)
A potem ewentualnie reklamacje skladaj :-)

Chcesz sie dowiedziec ile kosztuje, to pytaj wlasciwy organ banku, pisemnie :-)

Wyzsza kultura chyba sie nie bardzo orientuje ile wynosi oplata w pozostalych przypadkach :-)
.... a nie, w tabeli oplat wyraznie

Opłata za wpłatę gotówki:
a) na rachunek prowadzony w innym banku oraz
b) na rachunek prowadzony na podstawie umowy zawartej z T-Mobile Usługi Bankowe oraz
na rachunek w Banku przez osobę trzecią

i dalej trzy przypadki - do wyzszej analizy :-)

J.

Data: 2015-02-20 16:58:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kultrularne podejście do klienta wyższego

"J.F." 54e746e8$0$2208$65785112@news.neostrada.pl

Chcesz miec klopoty, to mowisz ze w TMobile.
Jako swiadomy bywalec grupy zagladasz jednak do umowy, widzisz ze zawarta z Alior Bank, wiec mowisz ze masz konto w Aliorze :-)

Z reguły nie kłamię.

Konto do konta podobne.

Jak ma nr banku i oddzialu taki sam, to tym bardziej :-)

Próbowałem wpłacić w Aliorze na TM.

A wy panocku to chcieliscie makulature wplacic, czy w morde dostac ? :-)

W_mordę może zaczekać -- czas to pieniądz.

Wyzsza kultura chyba sie nie bardzo orientuje ile wynosi oplata w pozostalych przypadkach :-)
... a nie, w tabeli oplat wyraznie

Akurat WK niekoniecznie wie, co łączy TM z A.
W celu poznania prawdy bankowej -- WK wykonała w mej obecności telefon. ;)

Data: 2015-02-20 17:30:11
Autor: J.F.
[...]

Przeciez nie klamiesz. Umowe masz z Aliorem, konto jest w Aliorze :-)

[...]

Faktycznie WK, normalnie to w niedziele nie byloby gdzie zadzwonic :-)

[...]

Dalej jest ciekawie:

3.1   w Oddziale   0,5% min. 8 zł
3.2  - w Placówce Partnerskiej (Agencji)
3.2.1  - wpłata w wysokości 0,01 zł-230 zł(6
      od 0 zł do 2,30 zł
3.2.2 - wpłata w wysokości powyżej 230,01 zł(6
      od 0 zł do 1%

Odnosnik 6
6 Opłata uzależniona od typu Placówki Partnerskiej (Agencji)

No to ja sie nie dziwie ze WK sie musiala skonsultowac :-)

Tak czy inaczej - placz i plac, zgodnie z umowa i cennikiem :-)
Chyba ze dodatkowo posiadasz konto wyzszej jakosci :-)

J.

Data: 2015-02-20 20:48:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kultrularne podejście do klienta wyższego

"J.F." 54e7611d$0$1984$65785112@news.neostrada.pl

Faktycznie WK, normalnie to w niedziele nie byloby gdzie zadzwonic :-)

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mc6sng$9ho$1@node2.news.atman.pl

> [...]

3.2.1  - wpłata w wysokości 0,01 zł-230 zł(6
     od 0 zł do 2,30 zł
3.2.2 - wpłata w wysokości powyżej 230,01 zł(6

Nie każda wizyta była w tym samym miejscu.

Odnosnik 6
6 Opłata uzależniona od typu Placówki Partnerskiej (Agencji)

No właśnie...

No to ja sie nie dziwie ze WK sie musiala skonsultowac :-)

Tak czy inaczej - placz i plac, zgodnie z umowa i cennikiem :-)

Ani płakałem, ani płaciłem.

Chyba ze dodatkowo posiadasz konto wyzszej jakosci :-)

Gdyby dali dobrą lokatę -- założyłbym.

Kultrularne podejście do klienta wyższego