Kultura LPR-owcow

Data: 2009-04-26 12:17:55
Autor: Fauteur
Kultura LPR-owcow
Czyli jesteś żydkiem.

No to się pytam - jesteś żydek, czy głupek? Bo mądry Polak by tak rabinom w dupy nie właził.

Nie, tympy kretynie od łechtaczki - w Krakowie krytykuje sie wodowanie
statków.

Naucz się liczyć co najmniej do piętnastu, tympy kretynie.

Spytaj zenona, bo jest z Krakowa, a cymbał drze ryja od wczoraj.

Powiem krótko - chuj wam, esbekom w dupę. Czaicie Skalimowski?
Jak chceta se pogadać to proszę o urzędowe pismo. A i tak CHUJA wskóracie, obleśny esbecki insynuatorze i oszcerco Skalimowski (chcesz
procesu cywilnego? - zaaapraaszam)  he he
Nie takie wiejskie ciule mnie próbowały podejść.

Chciałeś się umówić na browar? W Szczawnie? No to proszsz..
Kedy, kedy? Zmiękła ci rura, esbecka, insynuatorska padaczko?
Czekam.
I na wiadome odszczekanie oszczerstwa na psp również.

Jesteś pewien, kretynie, ze nie straciłbyś miejsca pracy? Kobita jest mocno wykształcona.

Proszę bardzo - panie Heńku, pan będzie łaskaw donieść. Niech cała psp
zobaczy, żeś ubek, oszczerca i świński insynuator.
Czekamy.

Ogólnie cieć i rozwodnik, żona go rzuciła (alkoholik?) i szuka dymu wśród grupowiczów. Cyc go olał, czepił się mnie, rozpowszechniając insynuacje o pedofilii, gwałtach i donosach do SB.
Krótko mówiąc - prosi się o rycerskie obicie ryja, tyle, że śmieć i
cham bez honoru wymięka, a grupa toleruje.
Chciałem wszystkim podziękować. Jesteście - kurwa - COOL.

Spierdalaj.

A to moja wina, ze głosowałeś na PiS, pohebie?

Łał! Jak się to robi? Bekon - ty też jesteś internetowym ło curwa guru?

Koluniu - nie mógłbys wypierdolić tej niby stopki, niby-sigu czy co
tam za gówno ci się do podeszwy przykleiło?

Zarabiasz dupą, ze ci kwitnie?

Bynajmniej, głupolu - martwię się o swoje podatki.

Jesteś typowym idiotą, któremu się wydaje, że jest prawicowcem.

Sra, nie wytka - nawet w TVN24 nie wypierają się tego i potwierdzają,
ze Palikot był ewidentnie nawalony jak świnia.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 12:19:36
Autor: rAzor
Kultura LPR-owcow
Użytkownik Fauteur <heOSZCZERCAsk> napisał:
Czyli jesteś żydkiem.

A jeśli jestem Skalimowski i nie płacę alimentów, to jestem żydkiem czy nie? ;o)))))))))))))

Data: 2009-04-26 12:23:25
Autor: Fauteur
Kultura LPR-owcow
On Sun, 26 Apr 2009 12:19:36 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

Użytkownik Fauteur <heOSZCZERCAsk> napisał:
> Czyli jesteś żydkiem.
A jeśli jestem Skalimowski i nie płacę alimentów,

 nie jestes bo masz nazwisko ktorego sie wstydzisz ;o)))
 ja pierdziele, gdtybym ja nazywal sie [auocenzura] to
 nie wychodzilbym z domu nawet z psem azorem na spacer ;o))

to jestem żydkiem czy nie? ;o)))))))))))))

 jezeli sam sobie odgryzles napletek to jestes ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 12:25:27
Autor: rAzor
Kultura LPR-owcow
Użytkownik Fauteur <heSKALIMOWSKIsk> napisał:
[...]

W życiu - gdybym się nazywał Skalimowski, był esbekiem i nie płacił alimentów, to bym się wstydził.
A tak moje nazwisko kojarzy sie ludziom z solidnością, ty chamie. he he

Data: 2009-04-26 12:30:01
Autor: Fauteur
Kultura LPR-owcow
On Sun, 26 Apr 2009 12:25:27 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

W życiu - gdybym się nazywał Skalimowski,

 ale sie nie nazywasz bos z gminu ;o)))

był esbekiem

 a nie byles ? ;o))

i nie płacił alimentów,

 a placisz ?
to bym się wstydził.

 wiec wstydz sie ;o))

A tak moje nazwisko kojarzy sie ludziom z solidnością,

 a tak konkretnie ?

ty chamie. he he

 co tak cienko ? ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 12:33:16
Autor: Heniek Skalimowski
Kultura LPR-owcow
Użytkownik Fauteur <heCIEEEEĆsk> napisał:
On Sun, 26 Apr 2009 12:25:27 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

W życiu - gdybym się nazywał Skalimowski,

 ale sie nie nazywasz bos z gminu ;o)))

Już nie jestem z gminu, smieciu. he he

Kultura LPR-owcow