Kultura dyskusji - odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS"

Data: 2010-05-12 14:57:50
Autor: 'he®sk
Kultura dyskusji - odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS"
 Wzorem prezesa PiS chcialbym tez was polubic. Ze swojej strony
 deklaruje, ze nie bede wobec was uzywac atakow ad personam  a jedynie bede walczyc z wami na argumenty. warunek jest jeden,
 wy tez przyjmiecie te zasady. By wykazac swoja dobra wole  uwalniam was z kf. jezeli nie zmienicie swoich zachowan i waszym
 jezykiem dyskusji beda wulgaryzmy wracacie do kf. zauwazylem, ze
 z niektorymi wsrod was da sie dyskutowac. np. zauwazylem korzystna
 zmiane zachowan u hansa klossa. to jak "przyjaciele", stac was na  rzeczowa dyskusje ? zobaczymy kto wyskoczy pierwszy z pyskowka.
 --

 HeSk

Data: 2010-05-12 06:22:01
Autor: zbig
On 12 Maj, 14:57, 'he®sk <'WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:
[...]
Nie ma szans, choć hans rzeczywi¶cie trochę zbastował, da się wymienić
z nim ze trzy zdania.

Data: 2010-05-12 15:27:50
Autor: 'he®sk
Kultura dyskusji - odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS"
On Wed, 12 May 2010 06:22:01 -0700 (PDT), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

> [...]
>  rzeczowa dyskusje ? zobaczymy kto wyskoczy pierwszy z pyskowka.
Nie ma szans, choć hans rzeczywi¶cie trochę zbastował, da się wymienić

 1-wszy wyskoczyl azot. niereformowalny.  przyjrze sie czy to nie klon razora.
 poszedl do kf.
 --

 HeSk

Data: 2010-05-12 06:43:40
Autor: HaMMeR
[...]

Doprawdy.., juz widze te spontaniczna radosc pana H.Klosa z faktu,
ze oto taki tuz intelektu jak ty, ZAUWAZYL korzystna zmiane
zachowan u rzeczonego pana H.Klosa!!:)))
Pewnie otrzymasz 'bukiecik szczerych podziekowan' za to czujne
zauwazenie..!! Ino patrz i czekaj...:)))

Data: 2010-05-12 16:39:49
Autor: 'he®sk
Kultura dyskusji - odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS"
On Wed, 12 May 2010 06:43:40 -0700 (PDT), HaMMeR <tranzac@aster.pl>
> [...]

ze oto taki tuz intelektu jak ty, ZAUWAZYL korzystna zmiane
zachowan u rzeczonego pana H.Klosa!!:)))

 hans kloss ma niezla wiedze i gdyby zechcial walczyc na argumenty
 bylby trudnym "przeciwnikiem".

Pewnie otrzymasz 'bukiecik szczerych podziekowan' za to czujne
zauwazenie..!! Ino patrz i czekaj...:)))

 widzisz, to dziala. nawet ty przestales byc wulgarny.

--

 HeSk

Data: 2010-05-12 08:31:39
Autor: Tomy

"'he®sk" <'WC15€bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:9v8lu5l8ejtkf7cuaivso1j2qfj3o04slc4ax.com...
[...]

Znudzilo ci sie henek gadac do siebie i nagle poczules sie
samotny ? A nie masz ochoty partyjnemu koledze warzywnemu
wyrwac kudlow z rowa ? Musisz henek pochodzic z Moniek, bo
tylko tam plodza takich jak ty buhahaha PeOwcow.

Data: 2010-05-12 16:39:48
Autor: 'he®sk
On Wed, 12 May 2010 08:31:39 -0500, "Tomy" <tomy@letgo.com> wrote:

> [...]

wyrwac kudlow z rowa ? Musisz henek pochodzic z Moniek, bo
tylko tam plodza takich jak ty buhahaha PeOwcow.

 jestes DRUGI! ale niespodzianka! idziesz do kf.

--

 HeSk

Data: 2010-05-12 10:06:22
Autor: Tomy

"'he®sk" <'WC15€bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:trdlu5l357r9dkitqo1tgsqot21od6ses74ax.com...

jestes DRUGI! ale niespodzianka! idziesz do kf.

henek nie pisz do mnie, bo siedzisz w kf i ja tego nie widze,
jak bedziesz sie dobrze sprawowal, to wyjme cie z worka i
podam to do publicznej wiadomosci na slupie ogloszeniowym
w Mońkach

Data: 2010-05-12 15:02:26
Autor: azot
Kultura dyskusji - odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS"

Użytkownik "'heRsk" <'WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:9v8lu5l8ejtkf7cuaivso1j2qfj3o04slc4ax.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
UWAGA!
Hesk chce wam jaja wylizać. Pedryl jeden. W dodatku mozecie cos złapać, bo on spółkuje  z GWnem.

azot

Data: 2010-05-12 15:05:03
Autor: 'he®sk
On Wed, 12 May 2010 15:02:26 +0200, "azot" <afriko@gazeta.pl> wrote:

[...]

 PIERWSZY. ;o))) wracasz do kf.

--

 HeSk

Data: 2010-05-12 15:09:31
Autor: azot
Kultura dyskusji - odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS"

Użytkownik "'heRsk" <'WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci > UWAGA!
Hesk chce wam jaja wylizać. Pedryl jeden. W dodatku mozecie cos złapać, bo
on spółkuje  z GWnem.

 PIERWSZY. ;o))) wracasz do kf.-
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Jestem ci wdzięczny.  Ten zapach...................................... Na odległo¶ć czuć cię GWnem.

azot

Data: 2010-05-12 15:13:11
Autor: karwanjestdebilem
Kultura dyskusji - odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS"

Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w

 Ten zapach...................................... Na
odległo¶ć czuć cię GWnem.

To się myj, a teraz wyjazd na grupe dla dzieci specjalnej troski.

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rz±dził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-12 16:14:45
Autor: raff
azot pisze:
[...]

Nie wierze Heniu, ze wytrzymasz bez tego jadu wylewanego codziennie.

To jest calkiem lewicowa przypadlosc, obrzucic kogos goownem, a potem chciec z nim dyskutowac, wiesz ?

A propos, ja cie nie wyrzucam z kf. Nie wierze w cudowna przemiane Henkow.

R.

Data: 2010-05-12 16:39:50
Autor: 'he®sk
Kultura dyskusji - odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS"
On Wed, 12 May 2010 16:14:45 +0200, raff <patagonia3456@onet.pl>
wrote:

Nie wierze Heniu,

 nie przypominam sobie bysmy byli po imieniu.
 wstydzisz sie swego czy co ? sadzisz, ze znajac moje
 dane masz przewage bo kryjesz sie za nickiem?

ze wytrzymasz bez tego jadu wylewanego codziennie.

 poczytaj siebie.

To jest calkiem lewicowa przypadlosc, obrzucic kogos goownem, a potem chciec z nim dyskutowac, wiesz ?

 wlasnie opisales swoje zachowanie.

A propos, ja cie nie wyrzucam z kf. Nie wierze w cudowna przemiane Henkow.

R.

 ja tez warunkowo nie wrzucam cie do kf. zobaczymy. --

 HeSk

Data: 2010-05-12 15:20:11
Autor: Neko
[...]

-- -

Poprosze temat rzeczowej dyskusji na poziomie. Odrzucam
wyzwiska, ktora zawsze dla mnie byly paskudne, a poprosze o dyskusje
na poziomie wczorajszej: Staniszkis vs Wołek u Rymanowskiego.

To o czym pogadamy?

Data: 2010-05-12 15:26:33
Autor: 'he®sk
Kultura dyskusji - odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS"
On Wed, 12 May 2010 15:20:11 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

[...]

 wrocilem dopiero wczoraj poznym wieczorem, nie patrzylem na tv
 wiec nie wiem o czym byla ta dyskusja. jakis link ?

To o czym pogadamy?

 o czym tylko zechcesz. mozemy o szansach komorowski-kaczynski
 i wynikajacych stad zagrozeniach dla reform w Polsce.

 moze wiec zaczne: moim zdaniem komorowski powinien sie wycofac.

--

 HeSk

Data: 2010-05-12 15:34:25
Autor: Neko
[...]

To znaczy ja tez wczoraj pozno wrocilem i tak ogladalem piate
przez dziesiate. Rozmawiali o m.in. nowym image Kaczynskiego.

Oczywiscie Staniszkis byla za, a Wolek - i tu sie zdziwilem - byl przeciw.

Oczywiscie rozmowa NA POZIOMIE. Pani i Pan stosuja piekna
polszczyzne. Zawsze lubie ich sluchac. Mowia madrze, spokojnie,
po prostu na poziomie. To mile.

Ale jako ze nie ogladalem dokladnie i tylko kawalek to nie chce
w tej sprawie zabieac glosu. :)

o czym tylko zechcesz. mozemy o szansach komorowski-kaczynski
i wynikajacych stad zagrozeniach dla reform w Polsce.

Ostatni Newsweek. O dziwo, bardzo interesujacy. Ostatnio nie bylem
zachwycony poziomem Newsweeka. I to nie chodzi o opcje polityczne.
Wiadomo, ze Newsweek byl proTuskowi i okey. Ale jakos nie bylo
co czytac. Nudno. A teraz bardzo fajne artykuly sie pojawily i swietna
historia na temat czystek Stalina i Jezowa i pare innych fajnych rzeczy.

Ale nie o tym chcialem. W Newseeku napisali, ze zwyciestwo Komorowskiego
nie jest przesadzone. Ze Komorowski wadzi sie z Tuskiem i tak naprawde
Tuskowi zwisa kto wygra. A jak wygra Kaczynski to Tusk NIE bedzie plakal.
Zaskoczyl mnie ten artykul. Przeczytalem go jeszcze raz dzisiaj - bo pod
takim
wrazeniem bylem.

Tuskowi nie zalezy na wygranej Komorowskiego?! Boi sie usamodzielnienia
Komorowskiego i wychodowania konkurenta - tak napisali.
I napisali, ze Tusk NIE MA ZAMIARU
wspierac Komorowskiego. Hmm... ciekawe...

moze wiec zaczne: moim zdaniem komorowski powinien sie wycofac.

Wycofac? Dlaczego? Na rzecz kogo? Jaka alternatywa ??? Kto mialby byc z PO
kandydatem?

PS. Za chwile musze jechac do szpitala, wiec moge kontynuowac dopiero
pozniej.

--

 HeSk

Data: 2010-05-12 16:39:48
Autor: 'he®sk
Kultura dyskusji - odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS"
On Wed, 12 May 2010 15:34:25 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

Ostatni Newsweek. O dziwo, bardzo interesujacy. Ostatnio nie bylem
zachwycony poziomem Newsweeka. I to nie chodzi o opcje polityczne.
Wiadomo, ze Newsweek byl proTuskowi i okey.

 nie sadze. moze tak tylko to odbierasz.

Ale jakos nie bylo co czytac. Nudno. A teraz bardzo fajne artykuly sie pojawily i swietna historia na temat czystek Stalina i Jezowa i pare innych fajnych rzeczy.

 najwyrazniej dbaja tam o poziom. mnie bardziej interesuja rzeczy typu
 "jak to jest zrobione" itp. po prostu skrzywienie zawodowe.

Ale nie o tym chcialem. W Newseeku napisali, ze zwyciestwo Komorowskiego
nie jest przesadzone. Ze Komorowski wadzi sie z Tuskiem i tak naprawde
Tuskowi zwisa kto wygra. A jak wygra Kaczynski to Tusk NIE bedzie plakal.

 sadze, ze komorowski jest wystawiony podobnie jak napieralski.

Zaskoczyl mnie ten artykul. Przeczytalem go jeszcze raz dzisiaj - bo pod
takim  wrazeniem bylem.

 sam wiec widzisz, ze Newsweek nie jest wylacznie tuskolubny.

Tuskowi nie zalezy na wygranej Komorowskiego?! Boi sie usamodzielnienia
Komorowskiego i wychodowania konkurenta - tak napisali.
  nie sadze. moim zdaniem grozniejszym przeciwnikiem dla tuska  byl/jest sikorski. za nim stoi cala diaspora.

I napisali, ze Tusk NIE MA ZAMIARU
wspierac Komorowskiego. Hmm... ciekawe...

 jezeli komorowski przerznie wybory to po porozumieniu lewica+psl+po
 sejm ustanowi takie prawo, ze prezydent bedzie jedynie od przypinania
 orderow. moje prywatne zdanie to urzad zbedny. tak jak i senat.

> moze wiec zaczne: moim zdaniem komorowski powinien sie wycofac.

Wycofac? Dlaczego? Na rzecz kogo? Jaka alternatywa ??? Kto mialby byc z PO
kandydatem?

 a po co? niech prezes pis zawalczy z kims kogo media uwazaja za
 "pionka". np. z jkm.
PS. Za chwile musze jechac do szpitala, wiec moge kontynuowac dopiero
pozniej.

 zdrowia i zrozumienia najblizszych zycze.

--

 HeSk

Data: 2010-05-12 16:51:18
Autor: azot
Kultura dyskusji - odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS"

Użytkownik "'heRsk" <'WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:qsdlu5td8p059f4t01d7jc6src99746gm44ax.com...
wrote:

> [...]

pozniej.

 zdrowia i zrozumienia najblizszych zycze.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Hesku. On normalnie wała z ciebie robi :):):):):)

azot

Data: 2010-05-12 16:58:04
Autor: Neko
Kultura dyskusji - odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS"
Użytkownik "'heRsk" <'WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał

nie sadze. moze tak tylko to odbierasz.

Byc moze.

sadze, ze komorowski jest wystawiony podobnie jak napieralski.

Jesli mialbym kogos z PO wskazywac to bym wskazal Buzka.
Prezydent nie ma rzadzic, ale ma reprezentowac, a chyba zgodzisz
sie, ze Buzek prezentuje sie znakomicie?

sam wiec widzisz, ze Newsweek nie jest wylacznie tuskolubny.

Newsweek ostal sie ino. Chociaz jest jeszcze Polityka. Paradowskiej
nie moge czytac, ale nawet ostatnio z przyjemnoscia przeczytalem Zakowskiego.
No i dobra historie maja oraz spoleczne aspekty.

nie sadze. moim zdaniem grozniejszym przeciwnikiem dla tuska
byl/jest sikorski. za nim stoi cala diaspora.

Tam bylo napisane, iz po cichu Tusk wlasnie wspieral Sikorskiego (az dziwne)
I przegral. Dlatego teraz olewa Komorowskiego.

jezeli komorowski przerznie wybory to po porozumieniu lewica+psl+po
sejm ustanowi takie prawo, ze prezydent bedzie jedynie od przypinania
orderow. moje prywatne zdanie to urzad zbedny. tak jak i senat.

A ja nie wyobrazam sobie braku urzedu prezydenta. To taka tradycja.
Tak jak krolowa w Anglii.

a po co? niech prezes pis zawalczy z kims kogo media uwazaja za
 "pionka". np. z jkm.

No ale PO powinno wystawic kogos? Jak nie Komorowskiego to kogo?

zdrowia i zrozumienia najblizszych zycze.

Dzieki (ale to nie chodzi o moje zdrowie). A zrozumienia niektorych by sie przydalo...

Data: 2010-05-12 17:30:21
Autor: 'he®sk
Kultura dyskusji - odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS"
On Wed, 12 May 2010 16:58:04 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

> [...]

Prezydent nie ma rzadzic, ale ma reprezentowac, a chyba zgodzisz
sie, ze Buzek prezentuje sie znakomicie?

 ma tam jakas charyzme, zna jezyk angielski.  tyle ze jest maloreprezentatywny fizycznie.

> sam wiec widzisz, ze Newsweek nie jest wylacznie tuskolubny.

Newsweek ostal sie ino. Chociaz jest jeszcze Polityka.

 pamietasz dawna rzepe. to byla gazeta mimo, ze szefowal jej rakowski.

Paradowskiej nie moge czytac,

 nieco przemadrzala.

ale nawet ostatnio z przyjemnoscia przeczytalem Zakowskiego.

 jacka?

> [...]
Tam bylo napisane, iz po cichu Tusk wlasnie wspieral Sikorskiego (az dziwne)
I przegral. Dlatego teraz olewa Komorowskiego.

 mozliwe. byc moze schetyna stawial na komorowskiego i zmobilizowal
 swoich do dokopania kaszubowi. np. w rewanzu za zbysia czy mirka.

> [...]
> orderow. moje prywatne zdanie to urzad zbedny. tak jak i senat.

A ja nie wyobrazam sobie braku urzedu prezydenta. To taka tradycja.

 moim zdaniem to urzad zbedny w naszej sytuacji. co do krolowej.
 mam znajomych w anglii (rodowitych angoli), nie przepadaja za  krolowa chociaz szanuja ten urzad. psiocza ile wlezie na "bande
 darmozjadow". krolowa to urzad na pokaz. a show kosztuje.
> a po co? niech prezes pis zawalczy z kims kogo media uwazaja za
>  "pionka". np. z jkm.
No ale PO powinno wystawic kogos? Jak nie Komorowskiego to kogo?

 raczej sikorskiego. komorowski jest jakis mdly, podtatusialy
 chociaz robi swoje w mojej ocenie niezle ale czegos mu brak

> zdrowia i zrozumienia najblizszych zycze.
Dzieki (ale to nie chodzi o moje zdrowie). A zrozumienia niektorych by sie przydalo...

 moim zdaniem gdyby wiekszosc z nas skaczacych sobie tu do gardel
 spotkala sie na neutralnym gruncie, osobiscie, okazaloby sie, ze
 z nas calkiem sympatyczni faceci ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-05-12 20:23:45
Autor: Neko
Kultura dyskusji - odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS"
Użytkownik "'heRsk" <'WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał

ma tam jakas charyzme, zna jezyk angielski.
tyle ze jest maloreprezentatywny fizycznie.

A mnie sie uhkm... fizycznie podoba. :)

pamietasz dawna rzepe. to byla gazeta mimo, ze szefowal jej rakowski.

Mnie sie podoba obecna rzepa. Jest proKaczynska. A w to mi graj. ;)

jacka?

Tak.

[...]

Ale jak mowil klasyk: Show must go on. :)

raczej sikorskiego. komorowski jest jakis mdly, podtatusialy
chociaz robi swoje w mojej ocenie niezle ale czegos mu brak

To ja powiem, jak przystalo na pradziwego PISiora. :)
Komorowskiemu brak jaj! :)

moim zdaniem gdyby wiekszosc z nas skaczacych sobie tu do gardel
spotkala sie na neutralnym gruncie, osobiscie, okazaloby sie, ze
z nas calkiem sympatyczni faceci ;o)))

Rozumiem, ze proponujesz spotkanie i wodke? Tylko uwazaj
jak Panslavista przyjdzie. ;)

Data: 2010-05-12 15:28:54
Autor: azot
Kultura dyskusji - odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS"

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hse9vp$i12$1news.onet.pl...

[...]

Moze ja i jestem cham, ale bezposredni i szczery.
Uważam , ze dyskusja z linkami do wyborczej jest dla debili. Dlaczego ty chcesz uwłaczac swojej godno¶ci odnosz±c się do paszkwili z wyborczej? Ta sbecka gazeta powinna byc przez uczciwych i rozumnych ludzi ignorowana.
A hesk tylko wkleja: tiniurl, miniurl. itd, bo nikt nie chce juz kupować papierowego gówna. A wy czytacie, a Michnik cieszy japę.

azot

Data: 2010-05-12 15:36:13
Autor: Neko
[...]

Gadamy teraz o Newsweeku. :)

Data: 2010-05-12 15:40:26
Autor: azot
Kultura dyskusji - odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS"

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hseatt$l50$1news.onet.pl...
[...]

"Gadamy", czy ty gadasz? On ci odpowie "miniurl, tiniurl". On potrafi tylko "copy, paste"

azot

Data: 2010-05-12 16:39:48
Autor: 'he®sk
Kultura dyskusji - odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS"
On Wed, 12 May 2010 15:36:13 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

> [...]

> A hesk tylko wkleja: tiniurl, miniurl. itd, bo nikt nie chce juz kupować > papierowego gówna. A wy czytacie, a Michnik cieszy japę.

 przyznam, ze nie czytam od wielu lat wersji papierowej GW. przestalem
 kiedy zauwazylem michnika na wwa centralny wskakujacego do samochodu
 urbana. adas sie po prostu zeszmacil.

 wersje elektroniczne to Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Elektroda,
 i inne specjalistyczne. takie skrzywienie zawodowe.
 Newsweek sporadycznie ;o) ostatnio kilka razy odwiedzalem strone
 www.gazeta.pl patrzac na to co pisze azot (jest w kf) to jego email
 jest wlasnie z gazeta.pl. masochista jakis czy co?

 --

 HeSk

Data: 2010-05-12 15:56:43
Autor: cytryna4
odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS" cd.
[...]
Pragnę z należnym szacunkiem przedstawić ci±g dalszy tej jakże oczekiwanej przez elektorat PiS odezwy. Żywię też nadzieję, że pomysłodawca zgodzi sie
z tre¶ci± tego niezwykłego przesłania w wydaniu gwiazdy PO.
http://www.youtube.com/watch?v=aggDGlusAEY

Data: 2010-05-12 16:23:56
Autor: raff
cytryna4@poczta.onet.eu pisze:
[...]

A pamietacie jak go wybierali na Marszalka jak skomlal: "ja juz nie bede", "ja sie poprawie" ?

Buahaha

R.

Data: 2010-05-12 16:39:50
Autor: 'he®sk
odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS" cd.
On Wed, 12 May 2010 16:23:56 +0200, raff <patagonia3456@onet.pl>
wrote:

 [...]

A pamietacie jak go wybierali na Marszalka jak skomlal: "ja juz nie bede", "ja sie poprawie" ?

Buahaha

http://www.youtube.com/watch?v=z_vDMCC-8-s&feature=related

popracuj jeszcze nad stylem. warunkowo nie idziesz do kf.

--

 HeSk

Data: 2010-05-12 16:39:49
Autor: 'he®sk
On Wed, 12 May 2010 15:56:43 +0200, cytryna4@poczta.onet.eu wrote:

> [...]
>  zmiane zachowan u hansa klossa. to jak "przyjaciele", stac was na >  rzeczowa dyskusje ? zobaczymy kto wyskoczy pierwszy z pyskowka.

 to niesiolowski w porownaniu z twoimi tekstami cytowal  pismo swiete. w czesi wypowiedzi zgadzam sie z niesiolem
 chociaz nie uwazam, ze jest gwiazda po.  zerknij tu:

 http://www.youtube.com/watch?v=K4ER-- 9V0gw
  http://www.youtube.com/watch?v=TQWsQVUhYc4&feature=related

 http://www.youtube.com/watch?v=l3NU4jp7Pug&feature=related

 i przypomnij kto mowil o dziadku z "wermachtu".

--

 HeSk

Data: 2010-05-12 16:50:04
Autor: cytryna
odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS" cd.

 to niesiolowski w porownaniu z twoimi tekstami cytowal  pismo swiete. w czesi wypowiedzi zgadzam sie z niesiolem
 chociaz nie uwazam, ze jest gwiazda po.  HeSk

Heniutek, oszczędz ludziom cytatów z Antona La Vey - The Satanic Bible. Wiesz, że tu towarzystwo ma cię za wała, tęgiego wała w roli podnóżka tych sprzedawczyków Polski z PO i z GWna. Czuwaj!.

Data: 2010-05-12 17:30:21
Autor: 'he®sk
odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS" cd.
On Wed, 12 May 2010 16:50:04 +0200, "cytryna"
[...]

 TRZECI. jako niereformowalny idziesz do kf.

--

 HeSk

Data: 2010-05-12 17:02:03
Autor: Neko
odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS" cd.
Użytkownik "'heRsk" <'WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał

 komentowalem juz kiedys to co powiedzial niesiolowski.
 jezeli bys przypomnial sobie co wypisywales tu na psp
 to niesiolowski w porownaniu z twoimi tekstami cytowal
 pismo swiete. w czesi wypowiedzi zgadzam sie z niesiolem
 chociaz nie uwazam, ze jest gwiazda po.

-- -

Musze to powiedziec. W mojej opinii Niesiolowski to niestety
cham i prostak. I mowie to ze smutkiem, bo w koncu legitymuje
sie stopniem profesora. Jego jezyk jest po prostu okropny
i chamski.

Tusk w porownaniu z Niesiolem to jest cesarz.

Nie wiem po co Tuskowi Niesiolowski. Owszem, kazda partia
potrzebuje wiernych poddanych, ale Niesiolowski pała nienawiscia
do PiS. I cokolwiek PiS zrobi bedzie negatyw od Niesiolowskiego.

A niech bedzie negatyw, tylko po co takie zapluwanie sie? Nie
przystoi dla profesora.

Data: 2010-05-12 08:14:10
Autor: zbig
On 12 Maj, 17:02, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
Użytkownik "'heRsk" <'WC15?bigbred...@interia.pl> napisał

[...]

A mnie podoba się to jak mówi Niesiołowski. Nie owija w bawełnę i
zwykle s± to reakcje na zaczepki lub insynuacje PiS.Nie słyszałem
nigdy , aby Niesiołowski wypowiadał sie o kims niepochlebnie bez
uzasadnionego powodu. Dziennikarze lubia go podpuszczać i daj± mu
zawsze do skomentowania jaki¶ przekręt PIS i wtedy maj± upragniony,
krwisty komentarz.
Co innego Palikot. Ten prowokuje ¶wiadomie, podpuszczaj±c z kolei
drug± stronę.

Data: 2010-05-12 17:30:21
Autor: 'he®sk
odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS" cd.
On Wed, 12 May 2010 17:02:03 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

 [...]

Nie wiem po co Tuskowi Niesiolowski. Owszem, kazda partia
potrzebuje wiernych poddanych, ale Niesiolowski pała nienawiscia
do PiS.

 nie do pis tylko do niektorych z pis. najwyrazniej zalezli mu  za skore, a on reaguje bardzo emocjonalnie. czasem zbyt.
 przypomnij sobie teksty o dziadku z werhmachtu, o bufetowej,
 o wilczych oczach. to wlasnie sa zagrywki ponizej pasa.

I cokolwiek PiS zrobi bedzie negatyw od Niesiolowskiego.

 nie pis tylko niektorzy z pis. niesiol szczerze nienawidzi obludy.

A niech bedzie negatyw, tylko po co takie zapluwanie sie?

 taka ma role. tak jak palikot. krolom zawsze byl potrzebny  chlopiec do bicia albo blazen.

Nie przystoi dla profesora.

 profesora botaniki. --

 HeSk

Data: 2010-05-12 15:58:10
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-12 14:57, 'he®sk pisze:
[...]

Bawisz się w szantażystę i dyktujesz innym zachowania? - Nieładnie...

Kultura dyskusji - odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS"