Kultura dyskusji - odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS"

Data: 2010-05-12 15:20:11
Autor: Neko
Kultura dyskusji - odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS"
Użytkownik "'heRsk" <'WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał

Wzorem prezesa PiS chcialbym tez was polubic. Ze swojej strony
 deklaruje, ze nie bede wobec was uzywac atakow ad personam
 a jedynie bede walczyc z wami na argumenty. warunek jest jeden,
 wy tez przyjmiecie te zasady. By wykazac swoja dobra wole
 uwalniam was z kf. jezeli nie zmienicie swoich zachowan i waszym
 jezykiem dyskusji beda wulgaryzmy wracacie do kf. zauwazylem, ze
 z niektorymi wsrod was da sie dyskutowac. np. zauwazylem korzystna
 zmiane zachowan u hansa klossa. to jak "przyjaciele", stac was na
 rzeczowa dyskusje ? zobaczymy kto wyskoczy pierwszy z pyskowka.

-- -

Poprosze temat rzeczowej dyskusji na poziomie. Odrzucam
wyzwiska, ktora zawsze dla mnie byly paskudne, a poprosze o dyskusje
na poziomie wczorajszej: Staniszkis vs Wołek u Rymanowskiego.

To o czym pogadamy?

Data: 2010-05-12 15:26:33
Autor: 'heÂŽsk
Kultura dyskusji - odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS"
On Wed, 12 May 2010 15:20:11 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

[...]

 wrocilem dopiero wczoraj poznym wieczorem, nie patrzylem na tv
 wiec nie wiem o czym byla ta dyskusja. jakis link ?

To o czym pogadamy?

 o czym tylko zechcesz. mozemy o szansach komorowski-kaczynski
 i wynikajacych stad zagrozeniach dla reform w Polsce.

 moze wiec zaczne: moim zdaniem komorowski powinien sie wycofac.

--

 HeSk

Data: 2010-05-12 15:34:25
Autor: Neko
[...]

To znaczy ja tez wczoraj pozno wrocilem i tak ogladalem piate
przez dziesiate. Rozmawiali o m.in. nowym image Kaczynskiego.

Oczywiscie Staniszkis byla za, a Wolek - i tu sie zdziwilem - byl przeciw.

Oczywiscie rozmowa NA POZIOMIE. Pani i Pan stosuja piekna
polszczyzne. Zawsze lubie ich sluchac. Mowia madrze, spokojnie,
po prostu na poziomie. To mile.

Ale jako ze nie ogladalem dokladnie i tylko kawalek to nie chce
w tej sprawie zabieac glosu. :)

o czym tylko zechcesz. mozemy o szansach komorowski-kaczynski
i wynikajacych stad zagrozeniach dla reform w Polsce.

Ostatni Newsweek. O dziwo, bardzo interesujacy. Ostatnio nie bylem
zachwycony poziomem Newsweeka. I to nie chodzi o opcje polityczne.
Wiadomo, ze Newsweek byl proTuskowi i okey. Ale jakos nie bylo
co czytac. Nudno. A teraz bardzo fajne artykuly sie pojawily i swietna
historia na temat czystek Stalina i Jezowa i pare innych fajnych rzeczy.

Ale nie o tym chcialem. W Newseeku napisali, ze zwyciestwo Komorowskiego
nie jest przesadzone. Ze Komorowski wadzi sie z Tuskiem i tak naprawde
Tuskowi zwisa kto wygra. A jak wygra Kaczynski to Tusk NIE bedzie plakal.
Zaskoczyl mnie ten artykul. Przeczytalem go jeszcze raz dzisiaj - bo pod
takim
wrazeniem bylem.

Tuskowi nie zalezy na wygranej Komorowskiego?! Boi sie usamodzielnienia
Komorowskiego i wychodowania konkurenta - tak napisali.
I napisali, ze Tusk NIE MA ZAMIARU
wspierac Komorowskiego. Hmm... ciekawe...

moze wiec zaczne: moim zdaniem komorowski powinien sie wycofac.

Wycofac? Dlaczego? Na rzecz kogo? Jaka alternatywa ??? Kto mialby byc z PO
kandydatem?

PS. Za chwile musze jechac do szpitala, wiec moge kontynuowac dopiero
pozniej.

--

 HeSk

Data: 2010-05-12 16:39:48
Autor: 'heÂŽsk
Kultura dyskusji - odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS"
On Wed, 12 May 2010 15:34:25 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

Ostatni Newsweek. O dziwo, bardzo interesujacy. Ostatnio nie bylem
zachwycony poziomem Newsweeka. I to nie chodzi o opcje polityczne.
Wiadomo, ze Newsweek byl proTuskowi i okey.

 nie sadze. moze tak tylko to odbierasz.

Ale jakos nie bylo co czytac. Nudno. A teraz bardzo fajne artykuly sie pojawily i swietna historia na temat czystek Stalina i Jezowa i pare innych fajnych rzeczy.

 najwyrazniej dbaja tam o poziom. mnie bardziej interesuja rzeczy typu
 "jak to jest zrobione" itp. po prostu skrzywienie zawodowe.

Ale nie o tym chcialem. W Newseeku napisali, ze zwyciestwo Komorowskiego
nie jest przesadzone. Ze Komorowski wadzi sie z Tuskiem i tak naprawde
Tuskowi zwisa kto wygra. A jak wygra Kaczynski to Tusk NIE bedzie plakal.

 sadze, ze komorowski jest wystawiony podobnie jak napieralski.

Zaskoczyl mnie ten artykul. Przeczytalem go jeszcze raz dzisiaj - bo pod
takim  wrazeniem bylem.

 sam wiec widzisz, ze Newsweek nie jest wylacznie tuskolubny.

Tuskowi nie zalezy na wygranej Komorowskiego?! Boi sie usamodzielnienia
Komorowskiego i wychodowania konkurenta - tak napisali.
  nie sadze. moim zdaniem grozniejszym przeciwnikiem dla tuska  byl/jest sikorski. za nim stoi cala diaspora.

I napisali, ze Tusk NIE MA ZAMIARU
wspierac Komorowskiego. Hmm... ciekawe...

 jezeli komorowski przerznie wybory to po porozumieniu lewica+psl+po
 sejm ustanowi takie prawo, ze prezydent bedzie jedynie od przypinania
 orderow. moje prywatne zdanie to urzad zbedny. tak jak i senat.

> moze wiec zaczne: moim zdaniem komorowski powinien sie wycofac.

Wycofac? Dlaczego? Na rzecz kogo? Jaka alternatywa ??? Kto mialby byc z PO
kandydatem?

 a po co? niech prezes pis zawalczy z kims kogo media uwazaja za
 "pionka". np. z jkm.
PS. Za chwile musze jechac do szpitala, wiec moge kontynuowac dopiero
pozniej.

 zdrowia i zrozumienia najblizszych zycze.

--

 HeSk

Data: 2010-05-12 16:51:18
Autor: azot

wrote:

> [...]

pozniej.

 zdrowia i zrozumienia najblizszych zycze.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Hesku. On normalnie wała z ciebie robi :):):):):)

azot

Data: 2010-05-12 16:58:04
Autor: Neko
Kultura dyskusji - odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS"
Użytkownik "'heRsk" <'WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał

nie sadze. moze tak tylko to odbierasz.

Byc moze.

sadze, ze komorowski jest wystawiony podobnie jak napieralski.

Jesli mialbym kogos z PO wskazywac to bym wskazal Buzka.
Prezydent nie ma rzadzic, ale ma reprezentowac, a chyba zgodzisz
sie, ze Buzek prezentuje sie znakomicie?

sam wiec widzisz, ze Newsweek nie jest wylacznie tuskolubny.

Newsweek ostal sie ino. Chociaz jest jeszcze Polityka. Paradowskiej
nie moge czytac, ale nawet ostatnio z przyjemnoscia przeczytalem Zakowskiego.
No i dobra historie maja oraz spoleczne aspekty.

nie sadze. moim zdaniem grozniejszym przeciwnikiem dla tuska
byl/jest sikorski. za nim stoi cala diaspora.

Tam bylo napisane, iz po cichu Tusk wlasnie wspieral Sikorskiego (az dziwne)
I przegral. Dlatego teraz olewa Komorowskiego.

jezeli komorowski przerznie wybory to po porozumieniu lewica+psl+po
sejm ustanowi takie prawo, ze prezydent bedzie jedynie od przypinania
orderow. moje prywatne zdanie to urzad zbedny. tak jak i senat.

A ja nie wyobrazam sobie braku urzedu prezydenta. To taka tradycja.
Tak jak krolowa w Anglii.

a po co? niech prezes pis zawalczy z kims kogo media uwazaja za
 "pionka". np. z jkm.

No ale PO powinno wystawic kogos? Jak nie Komorowskiego to kogo?

zdrowia i zrozumienia najblizszych zycze.

Dzieki (ale to nie chodzi o moje zdrowie). A zrozumienia niektorych by sie przydalo...

Data: 2010-05-12 17:30:21
Autor: 'heÂŽsk
Kultura dyskusji - odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS"
On Wed, 12 May 2010 16:58:04 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

> [...]

Prezydent nie ma rzadzic, ale ma reprezentowac, a chyba zgodzisz
sie, ze Buzek prezentuje sie znakomicie?

 ma tam jakas charyzme, zna jezyk angielski.  tyle ze jest maloreprezentatywny fizycznie.

> sam wiec widzisz, ze Newsweek nie jest wylacznie tuskolubny.

Newsweek ostal sie ino. Chociaz jest jeszcze Polityka.

 pamietasz dawna rzepe. to byla gazeta mimo, ze szefowal jej rakowski.

Paradowskiej nie moge czytac,

 nieco przemadrzala.

ale nawet ostatnio z przyjemnoscia przeczytalem Zakowskiego.

 jacka?

> [...]
Tam bylo napisane, iz po cichu Tusk wlasnie wspieral Sikorskiego (az dziwne)
I przegral. Dlatego teraz olewa Komorowskiego.

 mozliwe. byc moze schetyna stawial na komorowskiego i zmobilizowal
 swoich do dokopania kaszubowi. np. w rewanzu za zbysia czy mirka.

> [...]
> orderow. moje prywatne zdanie to urzad zbedny. tak jak i senat.

A ja nie wyobrazam sobie braku urzedu prezydenta. To taka tradycja.

 moim zdaniem to urzad zbedny w naszej sytuacji. co do krolowej.
 mam znajomych w anglii (rodowitych angoli), nie przepadaja za  krolowa chociaz szanuja ten urzad. psiocza ile wlezie na "bande
 darmozjadow". krolowa to urzad na pokaz. a show kosztuje.
> a po co? niech prezes pis zawalczy z kims kogo media uwazaja za
>  "pionka". np. z jkm.
No ale PO powinno wystawic kogos? Jak nie Komorowskiego to kogo?

 raczej sikorskiego. komorowski jest jakis mdly, podtatusialy
 chociaz robi swoje w mojej ocenie niezle ale czegos mu brak

> zdrowia i zrozumienia najblizszych zycze.
Dzieki (ale to nie chodzi o moje zdrowie). A zrozumienia niektorych by sie przydalo...

 moim zdaniem gdyby wiekszosc z nas skaczacych sobie tu do gardel
 spotkala sie na neutralnym gruncie, osobiscie, okazaloby sie, ze
 z nas calkiem sympatyczni faceci ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-05-12 20:23:45
Autor: Neko
Kultura dyskusji - odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS"
Użytkownik "'heRsk" <'WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał

ma tam jakas charyzme, zna jezyk angielski.
tyle ze jest maloreprezentatywny fizycznie.

A mnie sie uhkm... fizycznie podoba. :)

pamietasz dawna rzepe. to byla gazeta mimo, ze szefowal jej rakowski.

Mnie sie podoba obecna rzepa. Jest proKaczynska. A w to mi graj. ;)

jacka?

Tak.

[...]

Ale jak mowil klasyk: Show must go on. :)

raczej sikorskiego. komorowski jest jakis mdly, podtatusialy
chociaz robi swoje w mojej ocenie niezle ale czegos mu brak

To ja powiem, jak przystalo na pradziwego PISiora. :)
Komorowskiemu brak jaj! :)

moim zdaniem gdyby wiekszosc z nas skaczacych sobie tu do gardel
spotkala sie na neutralnym gruncie, osobiscie, okazaloby sie, ze
z nas calkiem sympatyczni faceci ;o)))

Rozumiem, ze proponujesz spotkanie i wodke? Tylko uwazaj
jak Panslavista przyjdzie. ;)

Data: 2010-05-12 15:28:54
Autor: azot

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hse9vp$i12$1news.onet.pl...

[...]

Moze ja i jestem cham, ale bezposredni i szczery.
Uważam , ze dyskusja z linkami do wyborczej jest dla debili. Dlaczego ty chcesz uwłaczac swojej godności odnosząc się do paszkwili z wyborczej? Ta sbecka gazeta powinna byc przez uczciwych i rozumnych ludzi ignorowana.
A hesk tylko wkleja: tiniurl, miniurl. itd, bo nikt nie chce juz kupować papierowego gówna. A wy czytacie, a Michnik cieszy japę.

azot

Data: 2010-05-12 15:36:13
Autor: Neko
Kultura dyskusji - odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS"
Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w

[...]

Gadamy teraz o Newsweeku. :)

Data: 2010-05-12 15:40:26
Autor: azot

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hseatt$l50$1news.onet.pl...
[...]

"Gadamy", czy ty gadasz? On ci odpowie "miniurl, tiniurl". On potrafi tylko "copy, paste"

azot

Data: 2010-05-12 16:39:48
Autor: 'heÂŽsk
Kultura dyskusji - odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS"
On Wed, 12 May 2010 15:36:13 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

> [...]

> A hesk tylko wkleja: tiniurl, miniurl. itd, bo nikt nie chce juz kupować > papierowego gówna. A wy czytacie, a Michnik cieszy japę.

 przyznam, ze nie czytam od wielu lat wersji papierowej GW. przestalem
 kiedy zauwazylem michnika na wwa centralny wskakujacego do samochodu
 urbana. adas sie po prostu zeszmacil.

 wersje elektroniczne to Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Elektroda,
 i inne specjalistyczne. takie skrzywienie zawodowe.
 Newsweek sporadycznie ;o) ostatnio kilka razy odwiedzalem strone
 www.gazeta.pl patrzac na to co pisze azot (jest w kf) to jego email
 jest wlasnie z gazeta.pl. masochista jakis czy co?

 --

 HeSk

Kultura dyskusji - odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS"